Goed gedaan Finn. Je moet wat he, anders gaan we inderdaad dames kwetsen en da's niet nodig. Over Vingino: ik kocht vandaag: maat 1: hing winkelkaartje aan met maat 92 maat 2: hing winkelkaartje aan met maat 98 Dus.....zo onduidelijk is het toch blijkbaar...! Ik zou nu alleen maat 2 kopen voor J op MP, en dan groeit hij er wel in. Maar broeken heb ik ook altijd trammelant mee, kop ze nu alleen nog van Prenatal eigen merk, die zitten als gegoten. Rest is veel te breed voor 'm.
haha, ook kleuters zijn leuk toch?? Prenatal broeken dus?? Gaan we ook eens testen. Ga broeken in ieder geval altijd passen vanaf nu.
Cute! Ben blij dat J nu alleen eraf durft. (met mijn hand erachter voor de zekerheid omdat ik toch altijd bang ben dat hij achterover slaat)
Ja, vind het ook doodeng. Ventje is 20 maanden en klimt overal alleen op, en gaat dan bovenaan ook nog allerlei manoeuvres uithalen om te draaien enzo. Maar ik laat hem toch maar gaan, hij wil het graag alleen en hoop dat hij er zelfvertrouwen van krijgt.
Dames, ik haak af voor vanavond.... Was weer heel gezellig, maar door het achterover leunen in de bank is de baby constant wakker en wordt ik een beetje dizzy van het getrappel....lekker hoor, ik klaag niet, maar mijn maag en darmen worden er een beetje zwabberig van.... Ik ga op mijn zij liggen zonder LT! XX en tot morge!
Heb jullie gevonden! Enne... ik vind het helemaal niet stom hoor FF! Ik ben blij met het clubje wat we nu hebben, en dat vind iedereen! Anders blijven er mensen bijkomen en dan kan ik het helemaal niet meer bijhouden! Over het afscheid: Het was echt een prachtige crematie! Ontzettend druk bezocht ook! Pfff, we bleven maar handjes schudden na de dienst, maar daaruit blijkt wel weer hoe geliefd hij was! Verder vond mijn oma het ook prachtig! De dag erop zijn we langs geweest bij haar om te kijken hoe het met haar ging, maar ze had eigenlijk geen tijd voor ons, want ze had die dag al 3 koffie-afspraken De klap zal denk ik nog wel komen, maar ze is in ieder geval (nog) niet in een zwart gat gevallen! Quint Je hebt je ei gehad lees ik net! Nu met z'n alle naar je nod toeleven! Misschien is het deze ronde inderdaad nog te vroeg en is je lichaam nog een beetje van slag, maar wie weet? Vlekkengek Weer 1e! Hahaha, het begint te wennen om te lezen dat je elke keer 1e bent! Goed hoor meid! En van mij had je dat winstpunt wel gehad hoor! Ik heb bij ons 1e gesprek bij de HA wel mijn man meegenomen. Vond het ook wel prettig om daar niet alleen te zitten! Mees/FF Lekker geshopt meiden! Ik heb een heleboel positiekleding, doe samen met mijn zus en een vriendin, dus elke keer als er 1 van ons zwanger is gaat de doos met kleding naar diegene! En elke keer raakt de doos weer een beetje voller Jadore Lekker op stap geweest meis? Gaat het weer een beetje beter met je? Raspberry Weer een leuke werk-kraamweek gehad? Lief kindje? Leuke ouders? Nemo Vandaag is volgens je banner je meest vruchtbare dag, dus als je dit leest: Wat doe je hier???? Hup, naar boven jullie! Madeliefje Doorkomende tandjes zijn nooit leuk nee Hier komt er nu een boventand door, dan heeft ze er 2 beneden en 1 boven, mooi zicht hoor Nathalie Het weekend is weer voorbij! Dus melden! Hoe is het met je aanbidder? Vinkje/Maible *zwaai* Als ik iemand vergeet, sorry, ik steek het op de monday-morning-blues!