@ Sniffy: wat een scheetje! Wat kunnen ze lekker smerig doen met macaronie he!MMMMMMMM @ Maible: hoe staat het met jou eigenlijk, ook op wachtbankje of niet?? Voel je al iets? Enne......sterke koffie...blerh....lust geen koffie!
Meesje, ik ben ook aan het laptoppen voor de tv! Ik heb mezelf al helemaal geïnstalleerd. Fles 7up, reep chocola en straks een zak magnetron popcorn. Laat de voice maar beginnen! En manlief is met vrienden naar de bios, dus hij kan niet zeuren dat ik geen aandacht voor hem heb
Maible, dank je wel voor je steun! Toch vind ik het naar het ei zoeken gedoe vaag, zeg. Maar misschien is mijn ei inderdaad vertraagd, zou wel kunnen ivm vakantie naar Rusland (krijg soms schuivingen in mijn cylcus door klimaatveranderingen). Ik ben ook absoluut niet tevreden over Sensitest ovu testen, echt nooit en nooit meer. Ga straks die van zwanger en kids bestellen. Sniffy, leuk hoor! Knappe meid hebben jullie
Oh gezellig, ben ik niet alleen! Ik moet mijn 7-upje nog pakken en heb nog 3 chocoladeletters liggen... Kan eigenlijk geen pap meer zeggen, maar mijn broek past nu toch al niet meer fatsoenlijk....
Ik heb die lekkere koekjes gekocht, die je alleen met pasen en kerst kunt kopen. Die kleine koekjes met een crèmelaagje. Jummieeee En er staat ook nog Baileys dus ik vermaak me wel.
@ Quint: ik heb ook altijd sensi test....ben er wel heel tevreden mee.... lastig, en die CB zijn zoooo duur. Ik zou even blijven testen met sensi en op het moment dat die ook maar iets aangeeft overstappen op CB.
Manlief ligt al te pitten in zijn stoel...lange dag geweest.....kan ik lekker Voicen zonder gezeur! @ Maible; ja, dan moet je echt nog even geduld hebben. Is de saaiste periode he, je kunt geen invloed meer uitoefenen....helpen je er wel doorheen hoor!
Quint ik had de afgelopen ronde zwanger en kids en toen die lijn donkerder begon te worden ben ik cb gaan gebruiken.
Champagne! 200 pagina's vol gezeur, geklep, onzin, flauwekul, waanzin, en 1 zwangere intussen! Op naar pagina 300 en dan gok ik op minstens 2 erbij!!