@ Sniffy, heb ooit in mijn verlof nog geborduurd uit verveling! Heeft mijn moeder toen hele hippe slabbers van gemaakt! Nu verteld mijn zoontje steeds wat er op zijn slabbers staat afgebeeld....lieveheersbeestjes, potloden, slakken, bloemen, kikkers enz
Oeh, nog een taarten-bak muts Nathalie maakt ook echt hele mooie! Ik doe ook soms een poging maar die van mij zijn lang niet zo mooi. Meesje, ik stem voor minstens 4 zwangere bij pagina 300!
Ik heb wel een tweede spreepje (al vanaf maandag) maar die wordt dus niet donkerder, grrrrrrr. CB digi laat ik even liggen, eerst zwanger en kids proberen. Manlief zei al dat ik die troep helemaal niet moest gebruiken en op de calculator en mezelf vertrouwen (ging vorige keer heel goed). Dus ik weet het even niet meer... Maar ben blij dat ik het hier met jullie kan delen!!!!!
Met hoeveel dames zijn we intussen eigenlijk?? Hebben we al een bus vol voor het eerste kraambezoek??
meesje, borduren kan ik niet hoor, althans dat ik heb nog nooit gedaan. Maar haken en breien is leuk hoor. Dat doe ik meestal in mijn nachtendiensten.
Helemaal hip die poncho!! Wel is zoiets alleen leuk voor meisjes vind ik. Ken je de site Madeliefke.nl? Daar staan ook echte leuke meiden dingen op!!
Ik heb bij Fenna 1 keer een ovutest gedaan. Die was toen positief en daarna ook zwanger. Maar nu ga ik niet tempen o.i.d. gewoon lekker klussen hahaha
@ sniffy...we zullen zien, haha! Wij waren ook allemaal van plan het 'rustig aan' te doen......je raakt snel van de kaart als je eenmaal bezig bent!
Quint, ik hoor mezelf 1,5 week terug.. Niet wanhopen meid! Je vindt je ei echt wel! Meesje, leuk een bus vol kraambezoek De voice begint!
Haha, Maible en ik wilde ook pas vanaf December ovutesten gaan gebruiken, en we hebben het allebei precies 1 maand volgehouden
Das mooi meesje, toevallig kom ik ook uit het zonnige zuiden! Dan kom ik wel met een dikke buik hoor, is dat goed?