Heb wel plaats voor 10 dikke dames hoor! @ Giraf, waar woon je ook alweer?? (hoeft niet exact de plaats te weten)
@All, jullie stelletje kletskousen ga nu snel tijdens the voice agum madelief hahahaha even snel bijtypen @Meesje, wat fijn voor je meis dat je buik uit je broek puilt Ja ik weet het gewoon niet...bang voor teleurstelling stiekem en pas 2 dgn terug getest en daarbij zit ik morgen pas 10dpo en kreeg ik vorige keer 10dpo spotting...pffff ga nu twijfelen, misschien doe ik het toch wel, ik kijk wel hoe ik mijn bed uitstap @Vlekkegek, goed van je meis! Heb je al een afspraak gemaakt? Of ga je maandag pas bellen? @Giraf, hahaha herken het ik had ook heerlijk geslapen alsof ik zelf zwanger was hahaha, echt leuk dat we zo'n feestje konden vieren gister met alle virituele vriendinnetjes Lekker druk zie ik, veel plezier met alles @all, even verder bijlezen, ik ben net terug van uit eten...heerlijk sushi
Bij ons is het nog altijd een graadje warmer in de zomer! Zie ons al helemaal zitten, haha, 10 mutsen bij elkaar...