Whahaha herb ik dit niet geschreven manlief is hier ook met vrienden naar de bios en ik zit ook TV te kijken laptoppen tegelijk hahahaha. @Meesje ben ik zo voorspelbaar @sniffy wat een poepy en die lange haartjes geweldig!
Ja MEES! Ik vind hem ook erg leuk voor een ventje, maatr manlief vind hem te kak.....vind Tuur ook wel tof....
zo in 1 avondje weer wat bij te lezen, niet zo hard dames !! charissa, bel pas in jan, even alle feestdagen overleven en dan weer met frisse moed er tegenaan! spreidbroekje: dochtertje van mijn zus is er ook net uit. heeft met 3 maanden, 2 weken in het ziekenhuis gelegen om te "rekken" en daarna gips voor 2 x 6 week en daarna 2 x 3 maand een broekje, ze kon er goed in bewegen en kruipen, ze trekt zich nu ook op, dus dat lopen komt ook wel goed. ziet er zielig uit, maar meiske wist niet anders. alleen als ze bij ons was en ze zag sylke kruipen en later ook lopen was ze wel gefrustreerd, maar dat is ook logisch natuurlijk. namen vind ik ook leuk, vooral betekenissen zoeken en kijken of het klopt . voice kijk ik niet, ben meer van boer zoekt vrouw, hier nog liefhebbers van ?
Heb van de week naar de herh van Boer zoekt vrouw gekeken! Hier ook een fan! Zitten lekker boeren bij deze nieuwe reeks!
wie hah t over het bed delen whhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahahahahahahahahahahahahahahahahahaha ik lig helemaal plat hier om jullie leuke gekke mutsen meiden @Quint ja lekker he sushi je kan me ervoor wakker maken , volgens mij mag het wel alleen mag je geen rauwe vis...mensen denken meestal dat sushi alleen maar rauwe vis is. Ik kom ook wel liefst met HELE dikke buik naar Eindhoven leuk
@vlekkengek, dat is echt sneu in het gips en in het ziekenhuis. Gelukkig was dat bij Fenna niet nodig. Ik deed de spreidbroek ook een half uur per dag extra af zodat ze haar energie kwijt kon.