Meesje, zal eens een lijstje voor je maken en PB-en (als je het goed vindt). Kan geen kwaad, toch. Boer zoekt vrouw is wel eens leuk. Daar kijk ik af en toe naar...
@Giraf daar is mijn man nu dus ook naartoe hahaha grappig @Vlekkengek, goed idee lekker genieten ervan meis en wie weet wat ervan komt Wij gaan zoooooo hard duimen voor je kan niet missen dan
Ik ben ook dol op Sushi. Het is idd niet alleen rauwe vis, maar die is vaak wel het lekkerste! Toen ik zwanger was van Oliver had ik zo´n zin in Sushi. Mijn man moest meteen Sushi halen toen ik was bevallen
o sorry hahahaha limburg jeetje wel 2.5 uur hahha dan maar meteen een weekendje weg van maken in een hotel hoor mees wees gerust hahahahahahahha
Maible, ik heb heel veel sushi gegeten in mijn zwangerschap, alleen dan de gerookte garnalen bv en gamba's dat is juist heel gezond..de rauwe dingen ben ik niet zo van eigenlijk!
Een dikke buiken pyama party bij Mees is natuurlijk ook gezellig Charissa! Ik vind de Pfaffs ook leuk. Maar manlief vind het vreselijk. Ik mag het nooit opzetten als hij thuis is Debby en Nicolai zijn echt heel erg..
Man vind Nicola de groote loser die er is, teren op zijn vrouw d'r centjes...en zij doet ook geen ruk, paar nagels vijlen.....vandaar de bijnaam NICOLUI
Wil niet veel zeggen maareh.....9 zwangere erbij is veel hoor voor we op pag 300 zijn....wil niet pessimistisch zijn, maar we naderen 215