nou maar als we zo doorgaan dan komen we straks al bij pag 300 Ik denk wel dat ik ga testen morgen tenzij ik echt zoiets heb ik moet wachten op de eoa manier maar denk dat ik wel ga testen grrrr jullie dozen/mutsen was zo goed bezig ach kost maar 2,50
Wil trouwens al vanaf gister iets recht zetten maar vergeet het telkens....ik moest overgeven van verkeerde mc donalds niet van ev. zwschap manlief had ook last na het eten nl en ben amper tot niet misselijk net zoals bij ongi pffff nee moet positief blijven, maar straks schaam ik me tegen over jullie dat ik zo zeg jaaaa en dan is het straks klap boem nee
hahaha ja leuk he sniffy, is het wel verstandig om nu al mee te praten nee hoor meis lekker blijven . Ik voel me vandaag behalve moeig en boobs goed! Dus tja weet het even niet meer hahaha ga denk morgen testen
Hoezo schamen Charissa? Nergens voor nodig hoor! Leuk he Sniffy, dat geklets! Na die cho van Mees voelde ik me ook helemaal zwanger, hihi
@charissa, het juist goed om mee te praten. Soms denk ik, kan ik het wel, 2 kinderen. Maar ik ben echt niet de enige en mijn moeder heeft zelfs 7 kinderen.