vind het wel terecht als ik eerlijk ben als hij wint....maar er zijn zoveeeeeel goede echt ongelooflijk! Popstars enzo vind ik nu echt niks meer
Ik ga trouwens vanaf januari weer Femnatal slikken. Ik heb nog een strip liggen, dus dat komt goed uit.
7 kinderen maar vroeger was dat gewoon geloof ik. Mijn smoeder komt uit gezin met 8 kinderen... Ik ga ervan door... Morgenochtend aan de klus Veel plezier met de Voice nog! Kom morgen even kijken hoe het met Charissa is!
Nou Giraf ik had hem al Maible ja ik ga al hahahaha nee echt morgen maar wel door jullie hahahahahahaha ben zoooo benieuwd nu pfffff Vind de broers ook leuk Geef mij dan maar Ben & Dean ipv Nick en Simon of zoals mijn man zegt sick en nimon whahahaha flauw Wanneer is de finale eigenlijk?
Giraf, graag gedaan Quint, vroegah was dat idd normaal. Ik vind het wel gezellig hoor. En het komt nu wel goed uit, nu mijn moeder geopereerd is.
Ik had het gisteren met mijn man over, over een 2e. Was alleen vergeten dat hij in januari bij een nieuwe baas begint. Maar hij vond dat geen probleem, gelukkig.
Doei doei Quint lekker slapen lieverd en morgen hopelijk een mooie ovutest Sniffy, jeujtje 7 kids je favo chick komt nu Whahahaha Giraf jij maakt me soms zo melig zo een liefdevol mens hahahahaha