Haha was het maar zo, ik heb het een paar berichten hierboven gezet... Zeg even als jullie het gelezen hebben, dan haal ik het weer weg
Erg leuke foto's giraf en meesje! Giraf, jouw meisje is nog zo klein, geniet ervan, het gaat zo ontzettend hard. En meesje, wat een lief mannetje heb je!
Zo, jullie gaan hard!! Kijk een half uur niet, weer 2 pagina's vol!! Heb het gelezen Giraf! Snap het helemaal! Vind het erg leuk om jullie gezien te hebben. Nou weet ik met wie ik praat!
Ha, Ik heb hem....! Mooi hoor! maar voel me wel een beetje voorgelogen.... Ik heb ook de naam van mijn zoontje 'geheim' gehouden, maar op mijn foto zie je zijn naam op zijn romper staan. Ik vraag me alleen iets af Als ik iemand aanklik als zijnde 'vriend' dan hoef ik niet eens iets te accepteren of bevestigen. Best raar toch? Ik klik iemand aan en hups ben zijn vriend.....of vergis ik me? PS, ik heb ooit iemand ontfrusteld, via een redelijk simpele weg, en je kunt iemands berichten helemaal nagaan, en je laat in no time zoveel info los dat het best makkelijk is om iemand te volgen. (Vriendin van me is daarom op hyves overgestapt met een aantal dames. Om zo dit soort toestanden te tackelen.)
Je hoeft haar naam niet in de handtekening te zetten, zeer begrijpelijk, als je het niet doet, hoor. Ik doe het ook nooit. Wel een leuke naam (en ik zeg het niet gouw, namen zijn mijn hobby, post ook hier vaak bij de babynamen).
Volgens mij doet iedereen dat hier wel hoor en vind het geen liegen om eerlijk te zijn. Maaruhm over dat vriendjes worden volgens mij heb ik hem.... als je iemand vraagt dan lijkt dat zo maar diegene moet nog accepteren en als je gevraagd wordt dan moet je accepteren....
Meiden ik schaam me diep! Mag ik nou nog wel jullie vriendje blijven? Charissa ik denk dat je gelijk hebt wbt vriendjes worden... Je moet eerst accepteren voordat ze je foto's zien
@charissa, dat was een grapje van me he, dat ik me voorgelogen voel! (dat je het niet verkeerd begrijpt...!) Aha, dan zit het zo: ik heb julie gevraagd en jullie mij niet! Moet ik me zorgen maken? (of was ik gewoon sneller en nieuwsgieriger) Leuk zo ja, met die gezichten erbij! Zo krijg ik ook een beter idee van alles wat besproken is. Lees het wel maar met die nicknames ben je al snel de draad kwijt wie wat vertelde en welke leeftijd enz erbij hoort. Ik zie dat CHarissa en ik de eerste met NOD zijn. Maar van mij is bekend dat het loos alarm wordt.... Nod lijst: 04-11-10 quint (ronde 1) 06-11-10; Maible (ronde 2) 28-11-10; wolfje 22 (ronde 7) ??? : giraf (ronde 1) 15-10-2010: Meesje (ronde 5) 15-10-2010: Charissa (ronde 1) WWW: Meesje: 33 - jongen - zuiden des lands Wolfje: 25- jongen - midden nederland Charissa:25-meisje-Noord-Holland Giraf:27-meisje-Brabant Vlekkengek: Quint: Maible:31-jongen-Brabant
Hahaha nou vooruit dan maar slaap lekker en rust goed uit zodat je morgen weer alle type-kracht hebt op zp
Whahaha zie ik er zo jong uit dat ik dat niet begrijp....begreep hem wel hoor ja leuk he zo onthoud ik het hopelijk beter dus foto's niet weg doen he O en ik ben ongi geworden helaas pindakaas
Ja, sorry, voor hetzelfde geld hebben we ruzie! Ik ga ook stoppen, heb gewoon koude vingers van het typen. Ik kan je waarschijnlijk de hand schudden komend weekend, dan wordt ik ook ongesteld. Kunnen we samen nieuwe eitjes zoeken! Doewie!
Oh, balen van je ongi Charissa.. Kleine man roept om zijn flesje. Daarna duik ik ook mijn bedje in. Slaap lekker allemaal!
hahaha ennuh nog even daarover....kwam natuurlijk door mijn serieuze opmerking dat iedereen dat hier doet denk ik althans de meeste ennuhhhhh mochten we dan toch ruzie krijgen, omdat we tegelijk hetzelfde eitje vinden dan kunnen we alsnog "scheiden" hahahahaha flauw nou slaap lekker denk dat ik ook ga grrr zp is zoooo verslavend
meiden ik ga morgen bijlezen! heb mannetje beloofd voor 23uur in bed te liggen en het is nu al 22.57... pff ga ik niet redden meer kus