We gaan voor de 2de!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    nathalie, weet niet precies wanneer die is, donderdag laat een test gedaan maar helemaal wit, wacht denk ik tot dinsdag, maar ben er bang voor :(

2. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    hahahaa Thanks lieve meiden :D:D:D

ja heb foto alleen krijg hem niet zoals ik hem duidelijk kan zien, maar zal hem straks uploaden wacht ff ga mijn best doen!

3. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    JAAA Meesje en andere meiden die me hebben overgehaald :D:D:D:D:D anders zat ik vandaag alsnog in spanning :p nu is het leuke spanning :D:D:D

4. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Vlekkengek, nu je meisyyyyyy!!!!!!!! Ik duim keihard voor je!!!!!!!!!!!

5. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Welcome to the other side !!
    Eerste smepper is over de brug: wij steken onze hand uit om de rest over te helpen! Kom maar dames!!!
    Nu duimen we verder voor de andere smeppers!
    Enne Charissa: precies zoals bij mij he...super vaag, maar een lijn is een lijn!!

6. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Dikke knuffel meid! Hoop dat ie of snel komt of niet (we gaan natuurlijk voor de laatste).

Zo goedemorgen mees :D

Charissa, die juwelier zal ook raar opkijken als jij met zo'n test voor hem staat hahah

Wij hadden bij de vorige zwangerschap de test in een enveloppe gedaan en aan schoonmoeder gegeven. Die snapte er niets van, weet niet uit welk stenentijdperk die komt, maar het duurde echt 5 minuten voor ze door had dat het een test was :D

7. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    hihi, idd die juwelier :D:D

ik kom straks weer even kijken, kalfjes beginnen al te roepen om melk, HONGER!!!!!!

charissa geniet lekker meid, even lekker een kop koffie/thee en lekker op die roze wolk zitten en wegdromen

8. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    whahahaha stenentijdperk...ik heb hem wel eens uitgelegd zodat ik dit kon doen :p wil ik al heel lang zo doen...wilde eerst in zijn schoen doen maar dat werd hem helaas niet :p ben ff proberen de foto erop te krijgen!!!!!

9. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    ik ga er ook vandoor! Even onszelf aankleden en dan snel wat boodschapjes doen.

Fijne dag allemaal!!!

10. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    dit is met mijn telefoon genomen in mijn album super vaag op de foto, ik ga nog een foto proberen te maken grrrrr, maar in het echt kan ik er echt niet omheen :D nou ga nog een poging doen :p

11. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Charissa, hij is vaag, MAAR IK ZIE IETS!!!!
    Maandag zal hij nog vetter zijn je 2e streep.
    Genieten nu meid!!
    En suc6 met je actie voor manlief. Ik blijf vandaag tussen de bedrijven door kijken, maar moet nu ook actie gaan ondernemen met de kleine.
    xxx

12. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    PS, charissa: misschien je nagels vandaag voor de gelegenheid eens mooi lakken?? ha ha, zien er 'fraai' uit op je foto...

13. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    hoeraaaaaa, gefeliciteerd charissa!!!!

14. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    YEAHHHH thanks meiden :D:D:D:D

ja erg he van mijn nagels maar daar had ik even maling aan :p hahahahahaha geweldig en ik krijg hem niet eens echt goed op de foto...heb nu misschien ietjes duidelijkere erin :D morgen ga ik weer testen :D:D:D:D

15. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Charissa Meid!! Wat gaaf dit!! Van harte gefeliciteerd meid!! DIkke knuffel!! En geniet er lekker van!! O...me dag kan niet meer stuk hihi!! Geef dat HCG es ffies door aan de volgende!!

16. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Enne..het SMEPPLAN heeft dus gewerkt he!

17. giraf

giraf Niet meer actief

WHAAH!!!! Ik zie nooit een 2e streepje op vage foto's, maar deze zie ik zelfs!!!

Charissa Gefeliciteerd!!!

Wat een HEERLIJK begin van deze dag!
    Spannend om het straks aan je man te vertellen....

Vlekkengek, jij mag zeker nummer 3 zijn, dan volgen wij gewoon een ronde later... Wat een vruchtbaar topic he dames :D
    Ik zei het toch: Binnenkort moeten we de titel veranderen naar "wij hebben een 2de"

Tralala.... het leven is leuheuk... wat een fijne dag....

18. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    JAAAAAAA thanks madelief :D:D:D:D ja geweldig he...ik had er echt al een goed gevoel over :D

Ik hoop zo dat iedereen met me mee gaat en door blijven gaan met SMEPPEN :D:D:D:D:D eerste ronde smeppen raak :D:D:D:D Ben zooooooo gelukkig!!!!!!!!!!!!!!!! Pfff een augustus beeb :D:D ooooo blijf plakken beebje :D

19. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Thanks thanks thanks oooo meiden wat is dit fijn om met jullie te delen en wat een lieve reacties ga zowat huilen :D:D:D:D:D

Dikke kus aan jullie die het voor mij nog leuker maken :D:D:D:D:D

20. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    haha..we zijn straks gewoon allemaal zwanger deze ronde!!hihi...positief denken helpt dus ook he!!haha!

O ja en de streep zag ik ook echt hoor!!

Deel Deze Pagina