We gaan voor de 2de!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Maar hoe reageerde manlief Charissa?? Foto is echt heel duidelijk! Geen twijfel mogelijk!!:D

Ja Quint..is tie test vandaag donkerder?

2. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    :D thanks meis :D:D:D

ja hij reageerde verbaast hahaha hij zei ... met zijn grote bambi ogen wat betekend dit....ik zo nou wat zie je... strepen ik zeg ja hoeveel...hij 2....dus zeg ik..... is het echt zo zegt hij whahahahahahaa en hij bigggg smile en gaf me een dikke knuffel :D echt een man ;) hij kan het nog niet goed geloven.... ik moet ondanks ik het gevoel had dat het raak was ook heel erg wennen hoor, maar komt omdat het zo pril is natuurlijk ;) nu hoop ik dat alles goed blijft gaan!

Hebben jullie the voice nog afgekeken???? Snap niets van de keuzes allemaal maar goed zal wel aan mij liggen :p

@Quint jaaa was je test donkerder??? Ben ook heel erg benieuwd!!!

3. giraf

giraf Niet meer actief

Ik zie net je banner Charissa! Mooi! :D

Maar je bent 3 weken en 3 dagen zwanger, dus dan heb je 5 dagen voor NOD getest? Kan dat al zo vroeg dan?

Ik heb mijn NOD op 22 dec, wanneer zal ik testen dan?

4. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Vanaf de 18e kun je al testen dacht ik!

Charissa, jij hebt toch 1 dag voor NOD getest???

5. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Ik had uitslag van the voice niet meer gekeken..

6. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

charissa; gefeliciteerd!!!

7. giraf

giraf Niet meer actief

Oeh de 18e al testen.... Da's nog maar 7 nachtjes slapen ;)
    Ik probeer (denk ik) toch pas op de 22e te testen :D

8. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    ja is misschien wel zo verstandig...maar die paar dgn er voor he...dan begint het zo te kriebelen!

9. Zeepaardje

s6 giraf met testen!

10. giraf

giraf Niet meer actief

Weet ik eigenlijk niet... de eerste hebben we een jaar over gedaan, maar kwam toch als een verassing :D
    Dus ik heb eigenlijk nog nooit kunnen testen zo van, wel zwanger of niet zwanger.
    Ik had (heb) altijd een onregelmatige cyclus, dus ik wist nooit wanneer ik mijn NOD had. Dit is de eerste keer dat ik mijn nod weet, dus kan testen :)

11. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Maak je dat ook es een keer mee toch? EN hopen dat je posi test natuurlijk! haha..in december topic zei ik al: voel me net in een loterij zitten..gaat er een rose lot ook op mij vallen? Het is nu fifty-fifty (ongi en zwanger)

12. giraf

giraf Niet meer actief

Haha, ja precies!
    Ach we hebben al zoveer geluk in dit topic, daar kunnen wij ook nog wel bij :D

13. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    hey meiden!!! Ik heb ze maar vast in huis gehaald (de testen). Ik kwam langs kruidvat en aangezien mijn nod net na de vakantie is en het een werkdag.............altijd handig toch ;)

Net tosti's gegeten, Julian vond ze heerlijk, nu even rust :D

14. Zeepaardje

nathalie; hopelijk heb je de testen dan ook echt nodig, spannend allemaal!

15. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ach en anders blijven ze nog een maandje in de kast liggen :D
    Ik ga voor de dames die al zo lang wachten heel hard duimen!!!

Lijkt me best zwaar.........je wacht al een hele tijd, 2 dames zijn nu zwanger en 1 gestoorde gek koopt alvast testen terwijl die nog 3 weken moet wachten.........
    Meiden ik ga echt voor jullie duimen!

16. Zeepaardje

gestoorde gek; is goed hoor meid! thanks voor het duimen en hopelijk is het gewoon voor iedereen snel raak!!!

17. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Lees ik het goed?

Charissa, VAN HARTE GEFELICITEERD! HOERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

18. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Thanks, ja wel schattige banner he :D, zoveel keuze terwijl ik de zwanger worden banners eerst niet zo heel leuk vond maar die van Quint en Nathalie zijn ook heel mooi, maar vrouwtje met zwanger buikje had ik expres bewaard voor als ik zwanger zou worden :D

Ja klopt meiden ik heb veeeel te vroeg getest...eerst 8dpo en toen een mega mega licht streepje maar na afleestijd op KV2V5 daarvoor omo wit en nu 2 dagen later 10Dpo dus officieel 4 dagen voor Nod :D

Wolfje, bedankt!

Sorry hoor meiden, ben echt zo in de wolken dat ik niet echt meer normaal kan reageren lijkt wel...komt goed, maar krijg zoveel echte lieve en leuke reacties ben er helemaal emotioneel van :D

Ja meiden, jullie kunnen net zo goed zwanger zijn nu :D zou mooi zijn als we zoveel mogelijk zwanger het jaar uitgaan!!!! Wanneer gaan jullie testen???

19. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Quint, Super bedankt meis heel lief van je!

@Nathalie, nou ik vind het juist goed dat je ze haalt, ik ben echt heel blij dat ik vroeg ben gaan testen...nou kan ik er nu al van genieten ipv over een week ofzo,

Vind ik ook hoor zoveel geluk hier, maar de bus is nog lang niet vol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Meesje ik vrees dat ik met het kraambezoek lastig langs kan komen, maar ga mijn best doen met dikke buik :D

20. Zeepaardje

charissa; helaas kan ik nu niet zwanger het jaar uit:( nod is pasde 13de jan.

Deel Deze Pagina