quint; ja dat zou geweldig zijn!!! nathalie; dan zijn de super gevoelige testen... witte verpakking met blauwe letterd 2 stuks 5 euro geen geld
Dames...ben beetje chagie... Ben kerstboom aan het zetten, die mijn ouders kwamen brengen. (helaas een extreem mager model, dus baal al dat ik niet zelf gegaan ben) Kom strikken tekort, en ik heb het gewoon even vet zitten......en vraag me niet waarom!!! @ Charissa niet nu al gaan klagen over je dikke buik he!! Wanneer ben je nu uitgerekend volgens de calculator? Leuk he, nu ben ik niet meer only the lonely! Balen van je vertel-plannetje....maar ach, het maakt het nieuws niet minder mooi moet je maar denken. Gaan straks nog even naar de winkel, verjaardagskadootje kopen voor mij. Krijg een pandora armbandje...met een paar mooie symbolische bedels eraan. Hopelijk vind ik iets moois naar wens. Kleine is nog steeds lastig, snotterig en wil niet eten....erg balen.... Vanavond verjaardag van s-moeder, morgenvroeg komt mijn broer met gezin en morgenavond onze vrienden alvast voor mijn verjaardag. En dan dinsdag op de dag zelf de familie.....pfffff. Helemaal geen zin in, eigen verjaardag. Ga liever naar een ander, kan ik ook gaan als ik het moe ben. Naja, sorry voor mijn klaagzang...zijn vast de hormonen.....??
mees; hopelijk kun je mooie bedels vinden die naar wens zijn, mooi hoor! en beterschap met de kleine en wat balen van de boom...! enne ik heb nooit zin in verjaardagen bleh... knuffel meid
Charissa, mooie streepjes Meesje, beterschap (hier ook een kind dat niet lekker en chagrijnig is) en veel plezier met het uitzoeken van bedels, leuk man! Ik heb je een lijsjte met jongensnamen gestuurd, misschien zit daar iets tussen al is het altijd heel erg moeilijk om voor een ander te zoeken...
Charissa, mooi duidelijk streepje!! Mees, hoe gaat ie nu meis? Quint, vervelend dat je kleine een beetje chagie is! Wij hebben net officieel een eventuele meisjesnaam gekozen hahaha Alleen de voorpret vind ik al leuk Jongensnaam vind ik wat lastiger
@ Nathalie: meisjesnaam in the pocket, dan ben je er klaar voor!! Op naar het testmoment! @ Quint: thanks voor de namenlijst, geweldig! Zitten een paar kasnhebbers bij, echt leuk zo kom je nog op ideeën! Hebben nog net op de valreep voor sluitingstijd een armband kunnen vinden, met 3 bedels voor eraan. Eentje symboliseert 'ons' (heeft wat weg van trouwnring) en 1 is een spacer (soort afstandhouder) en 1 bedel symboliseert voor mij mijn 1e zwangerschap. Is een strak rondje met een piepklein hartje eraan. Verder wil ik straks nog graag de bollen met beginletter van onze kindje(s). Heb ook nog een superschattig zwangerschapsdagboek gekocht! Ben er helemaal blij mee. Staat super veel vragen in en je kunt je afspraken bijhouden en foto's plakken. Errug leuk, allemaal voorpret he! En de kleine heeft net voor het eerst echt gesmuld van pannekoek! Ik helemaal blij dat hij eindelijk eens 'fatsoenlijk' wat heeft gegeten!! (als is het maar koek) Dus....nu nog vanavond de verjaardag doorkomen, en dan rol ik toch nog tevreden mijn bedje in straks.... Meisjes, tot snel weer!
@ Mees Leuk zo'n zwangerschapsdagboek!!! @ Wolfje Jij gaat zwanger het jaar in..let maar op!! @ Charissa zo te lezen heb je een nog duidelijkere test of foto gemaakt...ik ga zo ook es kijken!! Vanavond lekker op de bank niks doen!!
Charissa..die foto is wel zo duidelijk, kan niet missen!! Geweldig zeg! (ben ook wel beetje jaloers hoor;, maar mag wel he)
Zo..iedereen ligt vroeg in bed vanavond!! Het ene moment is het spitsuur en het volgende moment stil! Ik ben nu ook wel moe en ga zo lekker me bed in duiken!!Truste iedereen!!
tja weet je heb er net nog ff met manlief over gehad, beide weinig vertrouwen enwe zullen moeten afwachten, pff