@Meesje, wat fijn dat je nog wat hebt kunnen vinden! @Nathalie, hahaha lijkt ons wel alleen dan met jongensnaam die hadden wij ook al voor wij zwanger raakte Hoe is het bezoek gegaan? @Madelief, natuurlijk mag dat!!!! Dat geeft niets dat is juist heel gezond, dat had ik ook bij Meesje , zolang je het een ander maar echt gunt denk ik altijd wie goed doet goed ontmoet!!!!! @Wolfje, pfff meid knuffy en kop op het is jullier eerder gelukt waarom geen 2e keer, ik duim echt super super hard voor je!!!! Meiden sorry hoor was zo in mijn eigen wereld, nog steeds roze wolk maar ben weer beetje terug op aarde Ik was de hele dag weg en 1x gereageerd stiekem via telefoon vandaar dat ik nu nog snachts lig te tikken, want wil je erg bedanken dat jullie zo met me meegeleefd hebben, het heeft het echt extra leuk gemaakt en Blaas alvast wat Hgc Hgc Hgc Hgc Hgc Hgc Hgc Hgc HgcHgc Hgc HgcHgc Hgc HgcHgc Hgc HgcHgc Hgc HgcHgc Hgc HgcHgc Hgc HgcHgc Hgc HgcHgc Hgc HgcHgc Hgc HgcHgc Hgc HgcHgc Hgc HgcHgc Hgc HgcHgc Hgc HgcHgc Hgc HgcHgc Hgc HgcHgc Hgc HgcHgc Hgc HgcHgc Hgc HgcHgc Hgc Hgc duim keihard voor jullie!!! En blijf hier nog gezellig hoor
Goedemorgen meiden! Hier heelrijk vast geslapen en dacht met wakker worden O ja ik ben zwanger...was het echt zo...ja toch wel .... haha Gister aan mijn schoonouders verteld, wij vonden t leuk het snel met hun te delen, en mijn aller beste vriendin die wist dat we bezig waren en soms ovu's voor mij meenam van haar werk en ze reageerde zooooo lief, nu nog de andere echte naaste en tegen de rest houden wij nog even onze mond als we het volhouden Hoe gaat het met jullie lekker weekend gehad??? Vandaag nog leuke dingen op de planning??
meesje, wat leuk een pandora armband, ik heb de mijne ook altijd om met wedstrijden, bedeltje van sylke hangt daar aan, en sinds dien geeft ie heel veel geluk. madelief, hier eentje die stiekem ook jalours is hoor net wat charissa zegt, als je het een ander maar wel blijf gunnen is het niet zo erg. wolfje, wel pos blijven !!! maar makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. charissa, ik pluk wat van dat hcg, volgende ronde hard nodig. enne wel je rust nemen hoor, om half 2 nog op de comp !! vandaag lekker lang slapen om het in te halen he, moeders hebben rust nodig !! en die test kun je nu niet meer onheen he, super !!! hier heb ik gister wat minder gereageerd, sorry maar voelde me zo klote !!! in de middag is het toch doorgebroken :x, en had zo gehoopt dat het raak was, maar mocht helaas niet zo zijn. sylke kreeg een tandje door dus die was ook niet te genieten. waren smiddags nog even naar de stad gegaan voor afleiding maar ze krijste alles bij elkaar, en ik voelde me al zo klote, dus na 10 min rechtsomkeert gemaakt en naar huis gegaan, in de auto even de tranen de vrije loop gelaten. moet er leuk uit hebben gezien een jankende bestuurder met een krijsend kind op de achterbank gisteravond ook nog door mijn enkel gegaan met de paarden uit de wei halen, dus al met al was het een "hele fijne" dag. hopenlijk hebben we nu alles gehad en zit alles vanaf vandaag weer een beetje mee, genoeg gehad afgelopen tijd ! vanmorgen komt een vriendin nog op de koffie voor mijn verjaardag en s'middags lekker uit eten met mijn fam, heb zo'n vermoeden dat mijn zus wat wil vertellen misschien tussen door nog even hier, maar alvast een fijne zondag.
@Vlekkengek, ik ga keihard blazen voor je zo hard dat einde van je volgende ronde nog aankomt HCG pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff, echt heel erg balen meis van je ongi had echt zo top geweest, maar nieuwe ronde nieuwe kansen!!!!!!! Je hebt het nu sowieso al zo zwaar met het bedrijf missschien niet leuk, maar de tijd zal misschien wel sneller gaan daardoor! O heeft ze ook zo'n last van dr tandjes, mijn meisje heeft ook in 3weken tijd van niets naar 2 volledig doorgekomen kiezen heel veel last gehad, vond het ook zo zielig en boven heeft ze nog 2 kiezen die naast je hoektanden de eerste volgens mij die zijn al maanden door aan het komen, maar wil maar niet goed doorkomen heb ik het idee. Gebruik je ook Charmodent? Ahhhh zielig vind ik echt heel naar voor je meis, zie dat helemaal voor me, want ik heb dat zelf ook wel eens gehad dan zit je er wel echt echt even super doorheen dikke knuff voor jou meis!!! Ze zeggen wel eens dat ongeluk in 3x komt dus dat klopt dan wel en bij mij is dat ook echt vaak zo, ben dan blij als ik het weer even gehad heb echt heel vreemd is dat, en waarschijnlijk toeval natuurlijk. Ben je jarig vandaag???? GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!! Nou vandaag gaat gewoon een hele leuke en fijne dag voor je worden! Fijne verjaardag
hoi meiden, vinden jullie het goed als ik hier mee kom kletsen? Ik ben eind september gestopt met de pil en bleek meteen zwanger, maar helaas bleek na 9,5 week op de echo het al gestopt te zijn met 5 weken. Ik heb 26 november een curretage gehad en zijn nu weer gewoon bezig... afwachten wanneer mn eisprong is.
Natuurlijk ben je van harte welkom Jolan! Wat verschrikkelijk!!! Is nog niet lang geleden de 26e pfff wat heftig! Leuk dat je hier mee komt praten ik hoop dat je heel snel zwanger mag worden van een plakbeeb!!!
charissa, ja is idd nog maar 2 weken geleden.... Deze week van 6!!! mensen gehoord dat ze zwanger zijn en dat is wel erg confronterend. Maar we hebben goede moed en gaan weer gewoon verder. Jij bent zwanger zie ik, gefeliciteerd!!!
Ja is echt heel moeilijk lieverd! Maar jouw tijd komt echt wel lieverd! Ik weet het is een schrale troost, maar een heel mooi vooruitzicht! Ja ik heb gister positief getest, we zijn heel snel zwanger geraakt toen mijn cyclus eenmaal opgang kwam, maar wij hadden er een half jaar terug al voor willen gaan maar ik menstureerde dus niet dus voelt voor mij als langer maar natuurlijk zijn we erg blij en hopelijk blijft kleintje plakken! Ik zie dat jij ook een meisje hebt van bijna 1.5 jaar, mijn meisje is bijna 15 maanden echt geweldig leuk wat ze allemaal doen he
charissa, Ja we zijn er aardig positief onder.... Deze keer waren we meteen na het stoppen met de pil zwanger en bij mn dochter duurde het 3 maanden. Dus allebei snel. Hopelijk hoeft het nu ook niet lang te duren. Ja mn dochter is van 4 juli en idd zo leuk wat ze allemaal gaan doen nu. Ze kletst steeds meer en is gewoon echt een mens (klinkt raar, maar zo zie ik het soms, hoe bizar het gewoon is)
Jolan, Welkom!! En veel succes met zwanger worden. Heftig hoor een curretage... En dan ook nog van zo veel mensen horen dat ze zwanger zijn. Dat is erg confronterend. Vlekkengek, wat enorm balen van je ongi... Wat een k*t dag heb jij gehad zeg. Dit wordt toch ronde 8 voor jou? Bij Sylke heeft het toch ook even geduurd vanwege die cyste? Waarom wil je tot januari wachten met het bellen van de ha? Een dikke knuf voor jou! Wolfje voor jou hoop ik ook zo dat het snel raak is! Niet de moed opgeven! Het is jullie al een keer gelukt!!Voor jou ook een dikke knuf! Ik heb echt iets heel doms gedaan..... Ik was gisteren helemaal blij met de posi test van Charissa. En toen heb ik in een opwelling ook een test gedaan. 8 (!) dagen voor NOD. Bij het wegtrekken van het roze in de test zegmaar, leek in een heeeeele vage schaduw te zien. Maar bij het opdrogen was deze weer weg. Dus test weggemikt. Vanmorgen toch nog even naar gekeken. Als ik de test op een onmogelijke manier tegen het licht hou zie ik een soort van schaduw Nu weet ik dat ik veeeel te vroeg heb getest en dat je een test niet in een lamp moet houden. Maar toch... Nu is hier de twijfel toegeslagen, stom stom stom!! Waarom kan ik niet gewoon rustig afwachten, zucht..
Meesje, Leuk zo'n pandora armband. Fijn dat je toch bent geslaagd gisteren. Ik heb net een nieuwe foto van mijn mannetjes in mijn album gezet. Vanmorgen gemaakt. Wat lijkt die kleine toch op z'n papa.
Nod lijst: 13-12-10; Charissa (bcv 34) ronde 2 14-12-10: vlekkengek, ronde 7 19-12-10; Maible (bcv34) ronde 3 22-12-10; Giraf ronde 3 25-12-10; Quint ronde 3 27-12-10; Madeliefje (bcv34) ronde 3 03-01-11; Nathalie (bvv29) ronde 1 13-01-10; Wolfje22 (bcv37) ronde 9 Zwanger: Meesje: Uitgerekend: 27 juli 2011 Smeppers: Charissa Madeliefje Giraf Maible vlekkengek Wolfje Charissa en Vlekkengek kunnen jullie het lijstje aanpassen?
maible, nou wie weet ben je gewoon hartstikke zwanger. Nog even een weekje geduld. Wauw jullie zijn er snel weer voor gegaan!!!
Wat houdt bvv en bcv in? En mag ik ook op jullie lijstje? Weet alleen niet precies wanneer mn nod is..... 26 nov curretage gehad. Ik denk dat ik maar van 6 weken uit ga dus dan is het: 7 januari
Tuurlijk mag je op het lijstje Jolan! bcv is Bij Cyclus Van. bvv weet ik eigenlijk niet. Ik denk een typfout van Nathalie
Het SMEPplan: SMEPpen (Sperm Meets Egg Programm) The Plan Short Version: * "Try" every other night starting Day 8 * Buy 10 ovulation predictor kit sticks * Begin ovulation testing on Day 10 * When test is positive, "try" that night, plus two additional nights in a row * Skip one night, then do one last "try" * Take a home pregnancy test 15 days after your ovulation test was positive, if your period has not begun * If your ovulation test never goes positive, continue "trying" every other night until Day 35, then do a pregnancy test if your period has not begun. Statistics coming in from the bulletin board show that about 40% of post-miscarriage women will get pregnant on the first try if they are faithful to the plan, about double the number of the normal population who are not on the plan. This assumes, of course, that you waited for a normal cycle to begin after your loss, and did not begin trying before having a period after a miscarriage. Many women do not ovulate in that first cycle. En de nederlandse vertaling: SMEP (Sperm Meets Egg Programm a.k.a.: Sperma Ontmoet Ei -Plan (SOEP) Korte versie: * 'Klus' om de dag vanaf dag 8 (dus 8, 10, 12 etc.) * Koop 10 ovulatietesten * Begin met de ovu-testen op dag 10 * Als de test positief is, 'klus' dan die dag en de twee dagen erna ook. * Sla na de derde dag 1 dag over. En 'klus' daarna voor de zekerheid nog een keer. * 15 dagen na je eerste positieve ovulatietest kan je een zwangerschapstest proberen. * Als je ovulatie-test nooit positief wordt, ga dan door met 'klussen' om de dag tot dag 35 en doe dan een zwangerschapstest (als je dan nog niet ongi bent) Volgens de statistieken is ongeveer 40% van de vrouwen met dit plan na de eerste poging zwanger geraakt na een miskraam gehad te hebben. Dit is ongeveer 2 x zoveel als vrouwen die dit plan niet hebben gevolgd. Hierbij wordt er wel van uit gegaan dat de vrouwen die een miskraam hebben gehad eerst een cyclus en een daarop volgende ongi hebben afgewacht na de miskraam. Dit omdat een eerste cyclus na een miskraam vaak zonder eisprong blijft.
Nod lijst: 13-12-10; Charissa (bcv 34) ronde 2 14-12-10: vlekkengek, ronde 7 19-12-10; Maible (bcv34) ronde 3 22-12-10; Giraf ronde 3 25-12-10; Quint ronde 3 27-12-10; Madeliefje (bcv34) ronde 3 03-01-11; Nathalie (bvv29) ronde 1 07-01-11; Jolan25 (cyclus onbekend ivm miskraam) ronde 1 na mk 13-01-10; Wolfje22 (bcv37) ronde 9 Zwanger: Meesje: Uitgerekend: 27 juli 2011 Smeppers: Charissa Madeliefje Giraf Maible vlekkengek Wolfje