Goeiemorgen allemaal, Allemaal lekker geslapen? Ik wat minder.. Mijn kleine man is zo'n beetje elk uur wakker geworden. Gaan jullie nog iets leuks doen vandaag? Ik ga een taart bakken en vanavond naar mijn schoonzusje. Ze is 12 nov. uitgeteld van de tweede.
Morge.....(beetje duf nog) zit nog in pyama... Had me voorgenomen vandaag géén zwschppgn-marathon te houden, maar dat voornemen is dus alweer gebroken.... Ga tijdens het middagslaapje met mijn moeder stadten, en mijn vader past even op. Verder beetje poetsen...bleurghh....maar moet ook gebeuren. Ga me nu maar eens eerst fatsoeneren, voordat er iemand aan de deur komt! @ Maible: balen van de kleine, had hij ergens last van? Of is het geen goeie slaper?
dat gaat echt hard hier. net 2 dagen op de tractor gezeten en dus niet kunnen kijken:x. ja het land moet in orde voor de regen he, en dan gaat de kleine even naar lieve oma en dan mams hup op de tractor . wel leuk dat er hier meer meiden bijkomen, word het allemaal wat actiever van, maar niet overdrijven he anders kan ik het niet meer bijhouden. onze krummel heeft er 1 kies bij, dinsdag verjaardag van mijn vader en toen kreeg ze een chippie, opeens een gehuil en wou niet meer stoppen met huilen, wel makkelijk kun je tenminste in haar mond kijken , maar daar zat dus een begin van een kiesje, eindelijk want ze had er al lang last van. enne foto's kijken, moet je daar vrienden voor zijn of hoe zit dat?
Hallo allemaal, mag ik me hier ook nog bij voegen? We zijn bezig voor een tweede en heb sterk het gevoel dat het gelukt is...maar moet nog ruim 1 week wachten voor dat ik kan testen.
@Madeliefje; welkom!!! Wat doet het dan toch lang voordat je testen kan he? succes! @maible; nee beetje saaie dag vandaag...zo overblijven en daarna boodschappen doen... @vlekkengek; jij bent dus goed druk geweest! fijn dat het kiesje nu wel door is! heb trouwens toch geen ei gehad, temp is weer gezakt, had anders hoog moeten blijven...
@Madelief: Welkom! En suc6! @ Vlekkengek: ik dacht al, waar zit je! Leuk, op de trekker!! Laat het mijn zoontje maar niet horen, wil die gelijk op bezoek komen!Vrienden moet je inderdaad voor aanmelden. Hebben ons gister zo'n beetje allemaal 'bekend' gemaakt door wat foto's in onze albums te plaatsen. Beetje spannend maar wel leuk om eens gezichten en kids te zien achter de nicknames! @ Wolfje: zoek gezellig weer mee naar eieren samen met mij! Moet even een poepbroek verschonen, begint een beetje te stinken hier! x
@ Madeliefje, Welkom! Ik hoop voor je dat je een posi test in handen hebt volgende week! In welke ronde zit je nu? @Vlekkengek, wat leuk, lekker met de tractor. Lijkt me heerlijk om zo veel buiten te zijn. Maar ook wel heel hard werken. Hij slaapt normaal best goed, hij wordt 1 keer wakker rond 4.00 uur en soms slaapt hij al door. Misschien een sprongetje? Hij is nu ook al de hele ochtend huilerig. Wil alleen maar knuffelen Veel shop-plezier straks Ennuh, Meesje en Wolfje als jullie een verdwaald ei vinden dan mag je die mijn kant opsturen Ga nu mijn fondant uitrollen (voor m'n taart)
@maible; eerst maar eens zien of ik me eigen ei vind, aangezien ik dat kreng nooit voel springen!!! maar ik zal het onthouden
@ Wolfje: ja dat duurt heel lang...zeker als je allerlei kwaaltjes denkt te krijgen..maar wie weet hou ik mezelf wel voor de gek. @ Maible in de 2e ronde, dus ben nog maar net begonnen, maar als je eenmaal besloten hebt dat je een kleintje erbij wil... Wat leuk dat je alweer een tweede erbij wil! Ik had dat gevoel ook al heel snel, maar ik besloot netjes de 9 maanden af te wachten en toen wilde ik nog ff flink afvallen (10 weken Sonja gedaan) maar nu kan ik geen maand meer wachten! Iedereen om me heen is wel gelijk zwanger lijkt het wel, hebben jullie dat ook? Overal zie je dikke buiken of hoor je dat iemand weer zwanger is. Grappig is wel dat een vriendin van mij en de overbuurvrouw zwanger proberen te worden...ben benieuwd wie het als eerste kan vertellen straks...
@madeliefje; nu idd hopen dat je lichaam je niet voor de gek houd! Ik voel ook elke ronde wel wat, maar helaas... enne idd overal dikke buiken en baby's ...
Hai meiden, Wij zijn net terug van een lange wandeling. We hebben zo'n 2 uur gewandeld. De kleine heeft de hele tijd geslapen in de wandelwagen. De hondjes zijnu ook bekaf, dus die liggen voor dood in hun mandje nu..... Daar heb ik heel de middag geen kind meer aan @Charissa: Balen van je ongi! Maar nu op naar de volgende ronde... Nieuwe ronde, nieuwe kansen in ons op-zoek-naar-een-ei-en-dan-zwanger-worden-prijzen-paleis! @Wolfje: Was het nog gezellig gisteren met je ouders? @Vlekkengek: Lekker op de trekker Wat verbouwen jullie? @madeliefje: Welkom! Hoe oud is jullie kleine? @Meesje: lekker geshopt? en Maible: Dat ziet er lekker uit!!!!! Ik wil ook een (heel groot) stuk hebben!!! Ben een beetje op mijn lijn aan het letten, dus alles wat eetbaar is ziet er op dit moment lekker uit, maar van zo'n mooie taart ga ik helemaal watertanden.... Vanavond naar de Ikea met mijn moeder en zus, dus ik kan niet meedoen met de ZP-marathon hahaha! Gisteren ging het super snel met al die berichtjes. Wel leuk om iedereen gezien te hebben, dat kletst toch een stuk makkelijker.
Jullie zijn allemaal welkom voor taart hoor! En Giraf ik maak ook taarten met minder vet op speciaal verzoek Maar is helaas wel minder lekker.. Voor mij vanavond ook gen zp marathon. Ga op bezoek bij m'n schoonzusje. Was idd erg leuk om iedereen even te zien. Madeliefje, hier zie ik ook veel dikke buiken. Zo'n beetje al mijn vriendinnen zijn zwanger, of net bevallen of proberen zwanger te worden.
Hoi dames, mag ik mij hier ook melden? Zoals je ziet in mijn onderschrift ben ik met mijn laatste strip bezig en dan is het weer zo ver