We gaan voor de 2de!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

thanks madeliefje

ik gaook naar bed had er al lang in moeten liggen
    xxx

2. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    uhmmmm jammie :D hahha, he ja zo zat ik ook precies, maar ik dacht ik doe nou eenmaal aan smeppen en als ik t doe doe ik het goed dus ik heb me echt braaf aan de regeltjes gehouden je weet maar nooit ;) Truste meid ik ga nu ook echt ;)

3. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Goedemorgen!!!

4. giraf

giraf Niet meer actief

Goedemorgen Maible, Nathalie, Madeliefje, Quint, Vlekkengek, Jolan, Wolfje, Meesje en baby, Charissa en baby!! (hoop niet dat ik iemand vergeet)

Weekend is weer voorbij... :(

Ik heb alles :$ gelezen hoor, maar ik heb niet alles onthouden :)
    Heb weer een paar mooie foto's voorbij zien komen.

@Charissa:
    Wat een mooie strepen! Heb je al gebeld naar de VK? We moeten wel weten wanneer we met de J&J champagne klaar moeten zitten he, waneer jij hier de eerste foto van de baby komt showen! :D

@Maible:
    Ook al van die mooie foto's! Wat worden ze al groot he?! 1e kerstdag zijn ze alweer een half jaar.... Als ik haar nu op de grond leg, dan probeert ze echt al om te kruipen :$ Dan gooit ze haar benen onder haar billen, en als het dan niet lukt dan wordt ze boos ;)

@Jolan:
    Welkom! Wat ontzetten rot van die curretage! Hopelijk is het weer zo snel raak en heb je op de echo een mooi knipperk

@Wolfje:
    Ik kan me je frustratie best voorstellen hoor, elke ronde is er 1 teveel... Maar ons topic motto "Als we dan toch ongi worden, dan maar met opgeheven hoofd"
    En er komt steeds meer Hcg in dt topic, dus dat kunnen de zwangere best delen met ons :D

@Vlekkengek:
    Dikke knuffel voor jou meis!

@Madeliefje:
    Op het wachtbankje! Spannend!

@Meesje:
    Je moet wel gewoon lekker je buikfoto's hier showen hoor! Vind ik juist leuk om te zien hoe je buik groter groeit!

@Quint:
    Ik ben ook zwanger geraakt in de periode dat ik er niet mee bezig was, toeval of ...? Ik weet het niet. Je moet gewoon doen waar je je prettig bij voelt!

@Nathalie:
    Succes in de smep-periode!

Weekend ging super snel voorbij. Hadden elke dag 2x visite/verjaardag. Gisteren avond in sjoggingsbroek op de bank, we hadden nergens meer fut voor.
    Nog 2 weken werken en dan lekker een weekje vakantie! Wij hebben besloten dat we niet meer bij mijn schoonouders gaan eten met de kerst, teveel gebeurt, teveel gedoe. Dus we gaan er alleen een bakje koffie drinken... Mijn man gaat het vandaag vertellen, dus dat zal wel weer ruzie worden..
    Maible: Hebben jullie nog iets gehoord van je s.ouders over dat (stomme!) gedicht van hun?

5. giraf

giraf Niet meer actief

Nod lijst:
    19-12-10; Maible (bcv34) ronde 3
    22-12-10; Giraf ronde 3
    25-12-10; Quint ronde 3
    27-12-10; Madeliefje (bcv34) ronde 3
    03-01-11; Nathalie (bvv29) ronde 1
    07-01-11; Jolan25 (cyclus onbekend ivm miskraam) ronde 1 na mk
    13-01-11; Wolfje22 (bcv37) ronde 9
    14-01-11: vlekkengek (bcv 35), ronde 8

Zwanger:
    Meesje: Uitgerekend: 27 juli 2011
    Charissa: Uitgerekend: 24 augustus 2011

Smeppers:
    Madeliefje
    Giraf
    Maible
    vlekkengek
    Wolfje

Ex-smepper: Charissa (1e smep-ronde raak!)

6. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Hey Girafje!!! Ben benieuwd hoe je souders reageren! Maar koffie drinken is toch ook goed :D
    Weet niet eens of wij 2e kerstdag wel naar souders gaan. Szusje is hoog zwanger dus die zal wel niets regelen qua eten, ik wil dat gedoe allemaal niet thuis dus wordt het of souders of ander szusje :D

7. giraf

giraf Niet meer actief

Mijn schoonouders kennende zullen die wel HEEL erg boos zijn :D
    Maar ach, ik kan er niet mee zitten, hadden ze eerder aan moeten denken, toen ze over ons roddelden en onze vrienden en mijn familie zwart maakten....
    Het is nooit goed voor hun....

Schoonzusje uitgerekend met de kerst? Eerste neefje of nichtje voor jullie?

8. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Schoonzusje is 22 januari uitgerekend. Eerste nichtje voor ons inderdaad :D

9. giraf

giraf Niet meer actief

Leuk! Mijn zusje is 3 januari uitgerekend. Ze heeft als 2 zoontjes en nu is het een meisje!
    Dus ook eerste nichtje voor ons! :D
    Zo geweldig neefjes en nichtjes. Die kun je allemaal stoute dingen leren haha... Alleen zegt mijn zus altijd "Wacht maar, je krijgt het allemaal terug" Dus hun gaan die kleine van ons ondeugende dingen leren :p

10. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Goedemorgen dames!

Giraf, Goed dat je die keuze maakt! Kunnen je s.ouders de kerst niet meer verpesten!

Nathalie, Wat spannend van je s.zusje...wanneer is ze precies uitgerekend? Ik lees het nu net al..hihi

Kheb maar ff kussens op het wachtbankje gelegd..zit wat lekkerder;)

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    hahaha Giraf, dat zei ik ook tegen mijn zwager. Ik was net bevallen en kreeg een lawaai tractor en laatst nog vingerverf. Dus ik zei ook al, wacht maar tot die van jullie eruit is :D

Madeliefje, 22 januari is ze uitgerekend. Ze krijgt een naam met 6 letters (of 7 lag eraan hoe je het spelde) dus ik zei al Jasmijn. Maar dat was het niet hahahaha

12. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Leuk..kun je namen gaan raden hihi...Geen maaike/meike? Te weinig letters dan he?

13. giraf

giraf Niet meer actief

Oeh namen....
    Mijn nichtje haar naam begint met een J, maar voor de rest weet ik nog niks...
    De naam is een tijdje terug ook al door een BN-er aan hun dochter gegeven dus ik dacht aan Jolie (van Nikkie Plessen) maar dat was het niet ;)

Haha een lekker kussentje Madeliefje...

14. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Ja he? hihi....

15. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Meiden, ik ga ff wat in huis doen!!

Vanmiddag moet Maaike naar CB..de laatste twee prikjes voor de komende jaren...arme meid!

16. giraf

giraf Niet meer actief

Oke! Sterkte voor maaike (en jou) straks voor de prikjes!

17. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Goedemorgen mijn ZP-Dinnetjes :D

@Giraf, wauwwwwwwww ja wat geweldig!! Mijn meisje was precies zo ze kon al met 5 maand in zithouding blijven zitten en moet even opzoeken wanneer ze nou ging kruipen..iig toen ze 4 mnd was ging ze rollen :D en begin 7 mnd kon ze zelf zitten dus ook een snelle Jelle, geniet er maar van want de mijne liep dus al met 11 maanden :D en 2 weken later gewoon al echt rustig rennen he, op t cb trokken ze dit gezicht::$ ahahaha ze zal ook wel snel zijn met lopen! Dat frustrerende had zij ook heel erg.
    Thanks meis, ik heb vandaag nog getest en duidelijkere strepen met kv2v5 en cb digi had ik niet meer dacht van wel maar helaas en cb vroege gedaan ook dik kruis en een cb digi ovu whahaha een :) het is dus waar dat ovu's posi uitslaan. Ik ga vandaag bellen :D, pfff ja nu keihard duimen dat alles goed blijft gaan! Nou kan niet wachten op de J&J champy hoor :D
    Jeetje meis, wat een gedoe met je schoonouders gelukkig staan jij en manlief achter elkaar en dat is het belangrijkste hoor! Ze gooien hun eigen glazen in door zo te doen! Succes meis denk aan je is niet leuk :(

@Nathalie, ohhh ja leuk he neefjes en nichtjes, mijn meisje is altijd zo leuk met haar nicht van 4 jaar :D samen dansen echt schattig :D

@Madelief :D yeahhh zit het er op? Ik bedoel iig het nuttige klussen :p

@All even verder lezen en o ik wil even zeggen dat ik mijn meisje zeg omdat ik bang ben voor bepaalde meelezers! Niet dat ik het niet tegen jullie wil zeggen nl!

18. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Sterkte Madeliefje!!!

Volgens mij weet iedereen mijn meisjesnaam al hahah
    Maar ik had aangegeven dat een hele mooie naam te vinden en mijn vriend blijkbaar ook dus nu staat ie vast :D

19. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    O nee Madelief, ze zijn echt gemeen :( vond ik:( stomme prikken pfff gelukkig heeft ze er meestal niet veel last van maar deze was duidelijk iets heftiger, maar je moet maar zo denken daarna over 3 jaar pas weer dus als ze 4 is en dan de laatste met 9 jaar ;)...alleen moet mijn meisje over een half jaar weer voor vakantieprikjes en dan is ze dr hele leven beschermd tegen heb A en B :D

20. giraf

giraf Niet meer actief

nathalie
    Onze namen voor een 2e staan ook al vast hoor ;):D

Charissa
    Ben benieuwd wanneer je mag komen voor een echo! Wat is gebruikelijk bij je VKpraktijk? 1e echo bij de 8 weken? of rond de 11 weken?

Deel Deze Pagina