Mijn naam schrijven ze ook ALTIJD verkeerd, en dat vind ik zo irritant! Moet mijn naam altijd spellen, terwijl het toch een makkelijke naam is G-I-R-A-F.... (sorry, beetje flauw. maar bovenstaand verhaal is wel echt)
Kan ook de combi doen van Feline Jaidy hahaha. Zat ook al aan Jade (gewoon uitspreken zoals je het schrijf Ja-de) te denken Ach belangrijkste hebben we
WHHHHHHHHHHHHHAZHAZHAHAHAHAHAHHAHAHHAHHA te grappig XD thanks Gierav ga mijn berichtje wel weer weghalen heel verhaal waarom ik zo moeilijk en geheimzinnig doe erover maar misschien komt het wel dat ik t ooit vertel iig ivm evt meelezers Jade ook heel mooi! Wij moeten nog een meisjes naam ga ik ook even voor spieken...jullie nog ideeen die aan mijn omschrijving(alweer 1 of 2 pags terug) voldoen ?
Rot is dat he? Iedereen kan zo maar alles meelezen Tijdje terug postte ik iets over een maxi cosi achterop de fiets en toen reageerde er ook ineens iemand die nooit meekletst, Logisch eigenlijk, maar ik schrok er toen gewoon van Vind het wel jammer, want ik kan nooit ALLES vertellen tegen jullie (qua namen bijvoorbeeld) want ik wil ook geen (bekende) meelezers
Ja echt he, he ik weet nog wel dat je dat poste en toen? IEmand die je kent? Of degene die aan het fietsen was
Nee, niemand die ik ken en ook niet diegene op de fiets Maar gewoon het feit dat ik altijd alleen maar jullie namen zie en ineens een andere naam een reactie plaatst
Ik zie onderaan ook wel eens ineens een andere naam staan. Dan vraag ik me altijd af wat die moeten zo ik heb best een beetje last van mijn onderbuik. Lichaam is het klussen niet meer gewend hahahaha
Middag dames.... Hele pagina's vol weer, maar wél alles gelezen! Ben ik de hele morgen mee bezig geweest, vandaar dat ik nu pas kan reageren, haha! @ Nathalie: ik ga voor Feline zonder streepje, erg mooi in combi met Julian! @ Wolfje: ik kijk maar met 1 oog naar GTST, totaal niet verslaafd maar soms wel leuk ja! @ Madelief: Eline is inderdaad de mooiste naam in combi met Maaike. Mara dat komt omdat ik Lieke en Tessa al als gebruikte namen in onze kring al heel vaak hoor. Teveel 'ke' is inderdaad ook minder vind ik. @ CHarissa: wel opschieten met je namen hoor! Over 8 mnd heb je hem al nodig! En wat zijn nou 8 mnd..... Super dat je 'geslaagd' bent voor je VK! Erg fijn als mensen je blijdschap delen. Ik zou er knetter van worden als mijn VK zo zou reageren!! Wat een bitch die dame die zo bot deed! Goed dat je nog je eerste gebeld hebt. Oh, spannend man, laat zo snel weten wanneer we online moeten zijn voor de 1e echo!!! @ All: hier net weer een uurgeprobeerd de kleine te eten te geven.....pfffff, wil niks geen boterham.....dan heb ik echte en kort lontje hoor.... Gisteren drukke verjaardagsdag gehad, vandaag even bijkomen en morgen ben ik echt een oude doos! Wat namen betreft: ik vind heel veel namen die ik voorbij zag komen mooi hoor, daar niet van, maar het past gewoon soms niet bij ons. In Limburg vinden we heel snel bepaalde namen "te Hollands". Wij spreken dialect en namen zoals Lucas en Feline worden hier als Nederlands beschouwd. Klinkt stom, maar wij vinden zelf dit soort namen daardoor ook niet passen. Wij zijn zelf ook wel van de korte namen, maar hebben nog geen lijstje gemaakt. MIjn man vond toendertijd Fieke erg mooi voor een meisje. Ik was meer van Puck, Sielke, Merel. (merel vind mijn man dus ook te hollands, net als Mees voor en jongen) We hebben een compromis Meisjesnaam, die echt niet veel voorkomt. Meningen zijn er zeker verdeeld over, maar ik hou hem nog even voor me. Ik vond Wessel ook erg mooi voor een jongen, maar manlief niet. (wessel van Diepen, ik heb niks tegen die man, maar manlief vind het een sukkel) Dus.....we hebben gelukkig nog even.
meesje; ik ook niet verslaafd hoor, kan gtst gerust missen, maar blijf het leuk vinden om te volgen... zoals pas die vakantie ga echt niet alles meer terugkijken hoor all ga zo naar me opa en oma... ff cup a soup haha
namen; altijd moeilijk... we hadden een jongennaam die 1 wk voor sem zijn geboorte veranderde... weet niet eens meer welke dat was... hmm oja kris... haha meisjesnaam voor een 2de hebben we al... jongensnaam niet... toch ben ik overtuigd als ik weer zwanger wordt het een jongen zal zijn haha
Zo..terug van de CB..me arme meid heeft dr twee prikkies gehad! De ontwikkeling gaat heel erg goed! Ze is maar liefst 1 kilo gegroeid!! Dat had ik zeker niet verwacht! En 4 cm in de lengte..dus eh..ons meisje doet het goed!! Blij dat ze voorlopog klaar is met prikjes..je kan het ze niet uitleggen he! Eline hebben de meeste gestemd dus..haha..maar of het ook Eline gaat worden...wordt vervolgd! Kijk Mees, de namen staan al klaar! Heel handig ook! Me s.moeder en zus houden er van om zichergens mee te bemoeien..ze verwachten dat je met hen namen gaat uit zitten wisselen wat mooi is..maar we hadden de namen lekker al...dus toen waren ze uitgesproken en daar zorg ik bij een 2de weer voor!
madeliefje; ja altijd sneu die prikjes. hopelijk heeft ze er weinig last van! sem heeft er 1 keer erg last van gehad zo zielig!!! fijn dat de ontwikkeling goed gaat dames ben vandaag verder afwezig... ik klets op meerdere topics mee dus heb niet altijd de kans alles bij te lezen, maar stuur me gerust een pb xxx