Meiden ik ga naar huis! Het zou weer gaan sneeuwen dus ben benieuwd. Vanavond ook nog naar het peerd Fijne avond!! X
madeliefje, ik heb gewoon via de hema een foto bestelt met kerstkader erom heen. Volgens mij zitten er zelfs enveloppen bij. Ik heb er 35 voor 9 euro
Dank je! Ik hoop dat zij dat ook vinden! De 20ste verstuurd Greetz ze op de post..dus ik neem aan dat ze dan nog net voor de kerst binnen dwarrelen!! Ik heb al wel een beetje door zitten denken...als ik nu zwanger zou zijn, kan ik het ongeveer rond onze trouwdag het gaan vertellen...we hebben al afgesproken dat we bij de 1e echo gelijk samen een dagje weg gaan (en ivm met onze trouwdag zou dat geeneens opvallen, deze ronde dan) en dan kunnen we savonds de echofoto laten zien aan me s.ouders die dan op hebben gepast en niks vermoeden...mooi plannetje dacht ik zo..nu nog een zwangerschap...hihi!! Lekker Nathalie, weer naar huis! Pak je zelf maar goed warm in!Fijne avond!!
Maar dat zijn enkel foto's dan, toch? Ja was ook een idee geweest! Maar heb de kerstkaarten nu al geschreven...hmm..dat idee bewaar ik voor volgend jaar! Kan iedereen toch een fotokaart krijgen! Bedankt voor het idee!
Oh ja, leuk om zo te vertellen madeliefje! Als ik deze ronde zwanger ben dan ben ik rond mijn verjaardag 12 weken, dus dan kan ik het mooi wereldkundig maken Kerstkaarten sturen wij nooit, we krijgen er ook elk jaar steeds minder... Als je er geen stuurt krijg je er ook geen Charissa, heeft die mevrouw nog terug gebeld voor de echo? Nathalie, veel rij-plezier vanavond!
Jeetje had vanmiddag al een heel bericht naar iedereen getikt en pats weg ppffff, moest nog een hoop doen dus 2e poging @Meesje, Nou vind ik tijd zat hoor , manlief en ik hebben vanmiddag de 2e naam voor een jongen besloten, meisjes namen moeten we nog aan beginnen, ik was druk opzoek toen ik nog niet zwanger was naar jongens namen omdat ik die zo lastig vind. Ja joh echt vreemd maar de eerste keer dat ik daar naartoe belde vond ik ze ook al niet aardig, ik wilde een afspraak, vanwege mijn angst voor de 2e bevalling voor dat ik zwanger zou worden en toen zei ze...bel maar als je zwanger bent tsss toen zei ik al, ja dan heb ik al geen weg meer terug laat maar. Ben benieuwd wanneer ik de echo krijg denk na onze vakantie! @Wolfje, hoe gaat het met je mannetje? @Madelief, wat super fijn dat ze zo goed gaat! Heeft ze erg last van dr prikjes? Dikke knufff voor jullie *smak* @Giraf, ik moet zo lachen om jou altijd whahahahaha te grappig happy zwangerschap @Jolan, wat een leuke foto's en de eerste vind ik ook het aller mooist!
@Giraf, nee ze heeft het denk ik erg druk en ik heb toch nog geen haast dus geeft niet...ik hoor het vanzelf wel, alleen wat zo irritant is is dat wij slecht bereik hebben met onze mobiel in huis en ze heeft alleen mijn 06 dus misschien heeft ze gebeld en kreeg ze meteen voicemail, dan krijg ik soms dagen later een sms u heeft een voicemailbericht pffff Maar wat zouden jullie willen als jullie konden kiezen, met net 5 weken echo of met ruim 7 weken? wij zijn natuurlijk zal je altijd zien net weg als ik 6 weken zwanger ben!
Charissa, ik zou denk ik voor de 7 weken gaan. Ze ziet dan meer dan bij 5 weken. Wel vervelend dat je slecht bereik hebt!!
Ja zit al te denken dat dat beter is, ook omdat we nog gaan vliegen en ik daarvan baal, omdat ik bang ben dat er daardoor wat mis kan gaan en in de tussentijd blij ik om de zoveel dagen/week lekker testen
Charissa, wat idioot joh van die vk!! Ze doet me denken aan de verpleegkundige tijdens onze bevalling. Blij dat je weer bij je oude leuke vk zit!
Charissa ik zou ook kiezen voor een echo met 7 weken, net wat Nathalie zegt dan zie je wat meer... Met 5 weken kan het zijn dat het hartje nog niet klopt en dan maak je je daar weer druk om, terwijl het niets hoeft te betekenen!
@Nathalie, Ja klopt ze zeggen het ik blijf altijd bang in het begin voor gekke dingen, ik spring nu ook liever niet of te ruig dansen whahahahaha te hard persen op de wc whahahahahaha ik spoor ook echt niet maar ja dan heb ik zoiets Neeee mijn Beebje. @Madelief, o meen je niet...nou ik kreeg in het begin dus ook zo'n idioot die tegen mij zei dat het nog niets was de weeen die ik toen voelde, terwijl ik stond over te geven van de pijn en ik kon achteraf zeggen dat het bijna niets scheelde en dat demotiveerde me heel erg dus ik ga wel zeggen dat ook al is er niemand ik hoef haar echt niet!!!!!!!
haha ja dat hebben wij ook! Het feit dat het zo snel ging en ze niet eens de moeite namen of even bij je te blijven om je te helpen met ademhaling om door de weeen te komen. Dat had de helft gescheelt! En dan zon nukkige verpleegster, dat voel je dan helemaal goed aan! Pff...ik heb het liefst de vk om me heen! Ik voelde me ook echt een watje na de bevalling. Nu durf ik meer te zeggen dat het gewoon heftig was. En dat maakt het dat ik weer enigszins kan ademhalen bij het idee van een bevalling.
@ Charissa: balen dat je je VK nog niet hebt gesproken voor een afspraak. Ik zou ook zeker voor 7 weken gaan. Wat Giraf al zegtr: stél er is nog geen hartacticiteit, heb jij dan een leuke vakantie? Ik zou me al zorgen maken terwijl het hartje ín je vakantie gaat kloppen! Eerst lekker relaxen en dan als kers op de slagroom een vette echo!!