Thnx! Maible, mooi taartje! Volgend weekend heb ik verjaardag van een vriendin en die is altijd gek op mijn taarten. Ze krijgt van mij dus een taartje voor d'r verjaardag. Nu nog even inspiratie opdoen
Hi! @Nathalie: welkom! @ Mailble! Wauw wat een taart. Ik wil al een hele tijd een workshop gaan doen met schoonzusje (zij is gevorderd) maar ze kan maar niet beslissen waar....dus ik wacht geduldig... Ben half geslaagd. Heb een skinny jeans voor het eerst in mijn leven gekocht, of eigenlijk een jeans tregging.....ik met mijn mega dunne benen. Kan dat nog zo'n broek ín de laarzen? Of sla ik de plank dan in 2010 helemaal mis. Ben een ramp op mode gebied..... Nu nog iets langs voor erop zoeken. Ik moest eerst een broek hebben want alles wat in de winkels hangt is lang! Niet helemaal dunne-mensen-mode.... Moet gaan koken, wellicht tot vanavond en anders moet ik morgen maar flink bijlezen! xx
Hoi dames, Wat leuk dat ik dit topic eindelijk gevonden heb!!! Ik wil heeeel graag ook voor een tweede gaan. Moet alleen mijn man nog zover krijgen . Onze kleine meid is nl pas 3mnd (fijn dat er meer dames zo snel er alweer voor gaan!) en na een moeilijke zwangerschap, bevalling en start met de kleine meid is hij nog enigzins twijfelachtig, maar begint al aardig bij te draaien! Spannend he?! Succes allemaal!
Meesje, volgens mij kan dat nog wel hoor! Gisteren zelf ook even geshopt en 2 gave spijkerbroeken gekocht. Meisje zei nog "eventueel kun je ze ook nog in je laarzen stoppen". Skinny jeans zijn wel leuk, maar niet voor mijn figuur hahaha Oh en ik heb in november een workshop bij de suikertante in Apeldoorn. Gaan we van cupcakes en muffins een theeservice maken. Nu al zin in! Noukie, welkom! Jij succes met het overhalen. Maar dat zal vast wel gaan lukken!!
Goeiemorgen Noukie en Nathalie Welkom en veel succes. Die taartworkshops lijken mij ook wel leuk! Ik heb 1 keer eerder een taart gedecoreerd met een vrijgezellenfeest. Dat was vorig jaar. Ik vind bakken super leuk en heb dat tijdens mijn verlof ook veel gedaan,collega´s van mijn man zijn me zeer dankbaar, elke week cake bij de koffie. Maar vond dat een beetje saai worden. Ik heb vorige week spullen besteld en ben aan het decoreren gegaan. Dit was mijn tweede poging. Ik zou vandaag ook lekker de stad ingaan, maar mijn kleintje had gisteravond en vannacht koorts. Heb hem dus maar niet naar het kv gebracht.. Arm hummeltje. Het heerst hier enorm. Wij zijn beide ziek geweest, van de week mijn moeder en nu dus mijn kleintje. Skinny jeans kan nog prima in laarzen! Tenminste... dat vind ik. Ik doe het zelf ook en ik zie ook nog genoeg andere meiden die dit doen. Ik zie ook veel meiden die pumps of enkellaarsjes onder een skinny dragen. Dat vind ik minder mooi. Nog iets leuks bij de Ikea gekocht Giraf?
Morge.... Helemaal blij, heb vandaag mijn zoontje voor de 2e keer (sinds januari!!) zonder te huilen (hij dan he) naar het KDV gebracht! Mijlpaal! Hij gaat maar 1x per week en vind het telkens weer heel spannend. Nu krijgt hij de laatste 2x zijn knuffel mee op de fiets dus dat heeft hij dan als 'wapen' bij zich zeg maar. en nu is het 2x goed gegaan. Wel zeurt hij nog dat hij gedragen wil worden, maar dat heb ik niet toegestaan want dan is het hek van de dam. Hij keek nog niet meer naar me om vanmorgen!! Ben zo happy! Vandaag mijn ultrastrakke spijkerbroekje aan.....(zien ze meteen dat ik zeker niet zwanger ben! ander koop je ngéén skinny) Moet er wel aan wennen zo dun....met enkellaarsjes is het geen gezicht, of pumps, vind ik heel mooi staan, maar ik heb geen kuiten dus dan lijken mijn benen nóg dunner... laarzen kan ik nog 'bijvullen' met sokken en broek, haha! Wat een wereldprobleem he, heerlijk! Fijne dag, ik spiek straks in mijn pauze nog wel even, nu eerst aan het werk! x
OOOO I love Skinny Jeans ...ik ben ook dun, maar vind ik juist mooi. Ook met laarsen hartstikke leuk...of Uggs of hakjes en zelfs balerina's kunnen eronder eigenlijk alles wel en het zit heerlijk vind ik. Over de taarten, leuk zijn die tegenwoordig he...ik zal even mijn (drielaagse) taart, meptaartje en cupcakes, showen van mijn meisje dr eerste verjaardag en laten maken hoor Was gister niet thuis vandaar geen reacties , maar zie dat jullie weer lekker aan het kleppen zijn geweest
@maible; beterschap met je kleintje, niks aan als ze ziek zijn! @xmeejsex; idd een mijlpaal! voor jou ook een prettiger idee dan dat hij huilt! @nathalie; klinkt leuk meid!!! Oja beiden in apeldoorn he haha
Goedemorgen (bijna middag) dames! Vanochtend ben ik lekker met de kleine gaan zwemmen! Ze vindt het super leuk! Spetteren in het water en dan gillen... En nu ligt ze tervreden te slapen in haar bedje... @meesje: Volgens mij kan dat gewoon hoor, je broek in je laarzen, maar ik weet ook niets van mode... Mensen zeggen vaak tegen mij dat ik altijd van die aparte kleren aanheb, weet alleen niet of ik het als compliment moet opvatten haha. @Noukie: Welkom! Hier ook al gelijk doorgegaan voor de 2e. Alleen heb ik een klachtenvrije zwangerschap en een super bevalling gehad (begin tot eind 4 uurtjes) Kan me wel voorstellen dat je man nog een beetje twijfelt, het is ook best snel @Maible: Das vervelend dat de kleine ziek is! Het heerst inderdaad overal. Gisteren niets meer bij de Ikea gekocht, wel slabbertjes bij de Prenatal. @Meesje: Ik snap dat je trots bent op je zoon! Wel lief dat hij met zijn knuffeltje de hele wereld aankan! En FOEI stiekem ZP-en op je werk (doe ik ook altijd hoor) @Charissa: Wat een mooie taart! Ik kijk ook niet de hele dag op ZP hoor, dus mijn reacties zijn soms ook laat... Maar we kunnen niet de hele dag internetten he @Wolfje: Hoe is het met de doorkomende kies van je zoon? Nog veel last van? Ik ga er weer vandoor, moet echt iets gaan doen aan mijn huishouden..
giraf; fijn dat je lekker gezwommen hebt! geen last eigenlijk alleen mege zure p**p en allemaal uitslag, zo zielig... alles is kapot, zijn billejtes en zelfs zijn piemeltje...
@Giraf, vind ik ook wat wel jammer is is dat je soms een hoop mist maar ach ik spring dan wel in pfff heb echt een nieuwe laptop nodig deze toesten doen het niet meer : 13up dus ik moet telkens kopieren en plakken haha
Charissa; ik doe er altijd droge poeder op of soms bepathen, sudo creme bijt in zijn huis als die kapot is... dus dat doe ik nu niet...