@MAdelief, jaaa dat heb ik ook gezien en wat veel iddioten mannen zeg die hun vrouw gingen pesten naaaa ik had de mijne echt een beuk geven whahahahahahhahahahhaha Ja heel herkenbaar, al hoewel de mijne nooit door sliep ze wilde altijd om de 1,5/2 uur BV pfff was wel zwaar! @Jolan, thanks lieverd ben stiekem wel gerustgesteld dat je dat nog even zegt, ik vind het heel leuk om op vakantie te gaan, maar zie heel erg tegen op om te gaan vliegen...heb ik sinds mijn vorige zwangerschap.
Ik was heel tevreden over mijn man, hij heeft "maar" 2 uur meegemaakt van de bevalling, en hij mocht niks doen van mij op dat moment Ik kon geen aanraking velen, en wilde alleen maar stilte om me heen Hij kon dus alleen lijdzaam toekijken en dat deed hij heel goed
madeliefje, ja ik was echt heel blij met mijn man tijdens mn bevalling. het was echt een hel!!!! Mn vliezen braken en er was in het vruchtwater gepoept. Dus ik moest ingeleid worden omdat de weeën niet vanzelf kwamen. Ik heb vanaf 1 uur na het begin van de inleiding afschuwelijke weeënstorm gehad. Het begon om 7 uur smorgens en om 17 uur had ik nog steeds maar 3 cm ontsluiting, ik werd helemaal gek! Toen kwam er een gyn en die heeft besloten mij een ruggenprik te geven, omdat het anders waarschijnlijk zou eindigen in een keizersnede. Mn man was heel lief, drukte heel vaak op de bel hahaha, hij wist ook neit wat hij moest doen. Het lijkt me ook echt moeilijk als man zijnde, om je vrouw zoveel pijn te zien hebben.
pfff wat een kletskousen hahahahaha bijna niet bij te houden hahahaha we dachten meteen hetzelfde over die mannen whahahahahhaa, mijne zat mee te lezen net dus ik zo ja sorry hoor maar als jij mij gaat pesten geef ik je toch echt een hoek hoor whahahaha hij zo daar heb je geen eens kracht voor...ik zo nou dan moet jij maar eens opletten hihihi Ik heb woensdag een afspraak voor Moeders voor Moeders al Meesje doe jij ook mee? Ja meesje indd het is gezond om bezorgd te zijn als moeder en dat begint helaas al in de eerste weken van je zwangerschap. Heeft er iemand al intussen getest???? Meiden ik ga kappen, ik ben echt ontzettend moe, ik heb in tegenstelling tot Meesje heel veel gedaan vandaag , huis geboend alle was weg gewerkt, nu nog drogen en dan alles strijken pfff en boodschappen gedaan kleine weer lekker in bed
Ik dacht dat ik mijn man tijdens het bevallen de deur zou uitsturen, dat ik me enorm aan hem zou gaan irriteren, maar niets was minder waar!! Zonder hem had ik het niet gekunnen... Hij heeft me enorm geholpen met mijn rugweeën door me flink in mijn rig te duwen, en mijn hand vast gehouden en heel hard meegezucht om mij het tempo aan te geven en me eraan te blijven herrineren dat ik moest puffen!! Hij is een enorme steun voor me geweest, en heeft echt het gevoel gehad dat hij iets kon betekenen.
Oh Charissa, door al dat werk wat je gedaan hebt ook nog eens lekker hier op te schrijven voel ik me nu echt een slons!!!! Ik zal eens kijken of ik nog iets kan doen vanavond...haha! Ik doe trouwens niet aan moeders voor moeders. Ik vind het een prachtig initiatief hoor, maar ik heb niet zo'n private voordeur. Ik zou die flessen dan voor de deur moeten zetten als ik weg ben, en dan loopt de buurman ze elke morgen bijna omver.....vind ik niet zo..... Egoïstisch van me....sorry!
! Die mannen uit die serie waren echt vreselijk! Die vader en zoon Die waren die vrouw echt aan het pesten terwijl ze weeen had. Ik had ze echt de kamer uitgeschopt! Gelukkig heeft mijn man heeft zich heel goed gedragen tijdens de bevalling. Alleen zat hij niet zo lekker Toen ik op mijn zij moest liggen was hij mijn rug aan het masseren en toen werd ik ineens op mijn rug gedraaid en toen zat zijn arm klem. Hij durfde niet aan mij te vragen om er af te gaan omdat ik mega persdrang had. Hij heeft dus 45 min met zijn arm onder mijn rug gelegen en doe was helemaal afgekneld, hihi. Ik had niets in de gaten
heel snel nog @ Jolan, naar Egypte mijn schoonouders nemen ons zomaar mee verwend he Mijn mannetje was ook heel behulpzaam en lief gelukkig, ja en nu leest hij net niet mee hahaha Truste lieve zp-dinnetjes
Fijne avond Charissa! Ik ga donderdag of vrijdag testen. Maar misschien is dat al niet meer nodig dan, heb een ongi gevoel in mijn buik:x Ik houd het ook voor gezien. Mijn man komt net thuis. Die wil ook wat aandacht
NEEEEEE joh gekkerd Meesjeik doe echt niet altijd elke dag zoveel als vandaag hoor en je moet ook echt rusten hoor meis nou niet leuk zo bedoel ik het niet wheee
heb je een link van die documentaire ofzo? Wil hem wel graag es kijken!! Hier staat de babyfoon nog steeds aan op me nachtkastje...echt heel erg, maar goed ik voel me er geruster op!Ik hoor haar anders echt niet! Slaap heel vast!
Zwangere Charissa en Mees..weltrusten!!!! Leuk zeg die verhalen over jullie mannen!! Maible..arme man haha!! Ja ik had die twee ook de kamer uitgeschopt en ze reageerde er nog kalm op ook nog!!
Ik ga ook weer verder... Ga even mijn man op z'n donder geven, hij heeft beloofd om te strijken, maar hij heeft nog niets gedaan Geintje hoor, hij doet genoeg voor mij Meesje: Een dagje niksen mag ook wel eens hoor! Maible: Hoop dat je verkeerd voelt en dat je een mooie positieve test hebt! Charissa (en de rest) Truste!
@ Madelief: http:///www.azm.nl/info/video/ Kwetsbaar begin deel 1 2 en 3. Je bent gewaarschuwd, het is echt heel aangrijpend, maar ik vond het ook heel mooi.... Truste dames!
Volgens mij doet de link het niet..... Google dan op: azm neonatologie documentaire Dan kom je er direct bij uit.
Ja, kijk het niet vanavond, want dan lig ik straks de hele avond in bed te huilen! Ik vind wel..het wordt nog bijzonderder als je de series kijkt!! Ik ben zelf geboren met 29 weken en heb door een serie leren beseffen hoe fout het had kunnen aflopen en dat het erg wonderlijk is dat ik er nisk aan over heb gehouden!!
madeliefje, zo he zo vroeg geboren. En je hebt er niets aan over gehouden? Gelukkig! maible, een ongigevoel kan ook bij een zwangerschap horen he
stelletje kletsers !!! 30 pagina's moeten doorworstelen, hijghijg, maar het is gelukt. maar helaas niet veel blijven hangen. reageer morgen weer, ga nu lekker slapen, vanacht komen ze nog koeien laden voor de export