nathalie lekker uit eten! Hmm, heb ik ook zin in! Wolfje was me voor, maar als er 2 plekjes vrij zijn..... Vlekkengek Joh, dat is een eind weg voor de koeien! Canarische eilanden / Italie... toe maar... die staan nou lekker te grazen in de zon! Quint Veel plezier morgen met babyzwemmen! maible Geef ze gewoon allemaal een 7, dan ben je klaar
nathalie; oh ken ik niet, maar moet dan dicht bij me huisje zitten... hihi lekker hoor... (vlakbij brandweer centrum) geniet er van meiden ik ben verder weer afwezig... ben veel te druk en hoofdpijn... bleh liefs kus en tot snel weer meiden dat ik niet reageer betekend niet dat ik ook niet aan jullie denk hoor, want dat doe ik echt wel
MEES GEFELICITEERD MEIS!!!!!!!!!!!!!! Heb hem snel even gepikt, maar moet weg over om 18.00 uur en nog koken enzo pfff dus houd het kort! VK heeft gebeld vanochtend en we kunnen 3 januari om 17.45 uur voor onze eerste echo Later die week heb ik ook een VK gesprek, maar op andere locatie en was toch nog niet nodig zo vroeg yesssss ben helemaal blij, ik ben dan 7 weken als het goed is of 6. 5/6 ofzo dus mooie tijd voor een eerste echo Lieverds sorry voor het ego (echo hahaha )bericht maar anders kom ik te laat ik kom vanavond of morgen weer Fijne dag iedereen!
Leuk Charissa!! 3 Januari is al bijna!! Ik zal het in mijn agenda zetten, hihi Giraf, mochten ze willen, allemaal een 7 Nathalie, veel plezier vanavond! Hoe is trouwens op je werk? Hebben ze al iets laten weten hoe het zit met jouw takenpakket? Quint, ik heb nog niet getest. Mijn gevoel zegt me dat dat toch niet zo veel zin heeft... Beterschap met je hoofdpijn Wolfje. Lekker vroeg naar bed vanavond! En we denken hier ook aan jou!!
Charissa, leuk, meid! Maible, waarom denk je dat het geen zin heeft? Het kan altijd raak zijn! Wolfje, wij denken ook aan je! Nathalie, lekker uiteten, heerlijk. Ben gisteren geweest en zou vandaag weer willen, hoor. Hier ineens een knal positieve ovu test in handen, dat had ik niet meer verwacht, zeg!...
meesje, gefeliciteerd!!!! nathalie, eetse!!! charissa, wauw 3 januari al een echo super! quint, wauw wat goed dat je nu een knal test hebt. Had je hiervoor helemaal ook geen licht streepje ofzo? Was het echt helemaal wit?
Thanks meiden!! Bezoek komt zo, dus ben er straks niet meer! Ben inderdaad verwent, mooie armband om dus, en een nieuwe portemonnee van Esprit, en een vette bos met 34 rozen! Heb gisteren nog een slabber besteld voor de kleine. Gaan we met kerst omdoen. Er staat een echo foto op met een kader eromheen met daaronder geschreven: Ik heb enorm veel plezier, want in 2011 zijn we met ons vieren! (in Limburgs rijmt het wel: Ik heb enrom vúúl plezéér, want in 2011 zien we met os veer!) Hopelijk slaat hij in als een bom! En hopelijk hebben we 2 dagen tevoren weer een gezonde mooie echo uiteraard!!! @ Quint: KLUSSEN!!!!! En weg hier! Morgen mag je je weer melden! Oh, meid eindelijk, hoop dat het het wachten dubbel en dwars waard zal zijn!! @charissa: op naar het nieuwe jaar!!! 3 jan, mooie datum! Ik zet hem op de kalender!! @ de rest, ik las iets over kerstboom zetten, koeien laden, loopkar in elkaar zetten enz. dus jullie amuseren je wel!! Fijne avond!
@Meesje 34 rozen?? En dat voor je 28e verjaardag? Fijne avond! Leuk idee met dat slabbertje @Maible Zeg nooit nooit, ik had ook totaal geen symtonen die wezen op een zwangerschap. Kwam er ook pas met 6 weken achter, omdat ik een test moest doen voor ik aan de medicijnen van de MMM begon @Quint!!! JJJAAAAA!!! Hup naar de slaapkamer/badkamer/bank/wachmachine/keuken waar je maar wilt, maar hup klussen!! @Charissa 3 Jan staat genoteerd! Hoe laat moet ik klaar zitten om de juichen met J&J champie voor de baby? @De rest *Zwaai en een dikke kus voor jullie*
@ Quint Super dat je een posi test hebt!! Aan de klus dus en ruim op tijd!! Heerlijk zeker om te weten wanneer je eisprong ongeveer is! Ik vind het gewoon fijn, dan weet ik wanneer ik maximaal ongi moet worden! @ Nathalie Veel plezier met uiteten! (wat je nu denk al aant doen bent) @ Charissa Wat leuk de 1e echo datum die bekend is!!! Dat de tijd snel mag gaan naar het nieuwe jaar! @ Giraf Zwaai en kus terug!! @ Mees Heerlijk he, om ff verwend te worden! Was die rozen een spontane actie? Ik geef altijd een hint! leuk joh! Geniet ze nog verder vanavond!! Zo..hier eindelijk de kerstboom staan..halve kamer verbouwd haha! Maar het resultaat mag er zijn...echt gezellig weer!! Straks Glee kijken en dus heerlijk op de bank leggen!
Rustig hier Eten was lekker, vriendin vertelde dat ze zwanger is (zoals verwacht) dus misschien wel weer samen zwanger. Haar zoontje is van half april en die van mij van begin juni. Een andere vriendin van mij zit in de mmm en die moet vrijdag weer naar het zh, dus ga echt duimen voor goed nieuws voor haar.
Quint gaat aan de klus Mees goed verwend dus!! Voor die rozen moet ik ook een hint geven en dan nog krijg ik ze niet hahaha Madelief, altijd weer gezellig zo'n boom. Ben er ook wel weer blij mee.
Meiden kan het niet laten toch nog even langs te komen YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH QUINT wat ben ik blij voor je lieverd!!!!! Pfff wat een opluchting, vond het zo sneu voor je, Echt blij nu indd lekker klussen en wie weet wat deze kerst jou brengt @Madelief, ooo leuk dat alles klaar staat! Hier nog geen boom...nu twijfelen we of we uberhaubt wel een boom nemen ivm vakantie, maar we vieren hier Oud&Nieuw dus misschien wel leuk dan alsnog @Nathalie, lekker gegeten? @Meesje, wat leuk joh met die slabber!!! Pfff ik vind het te lastig om voor me te houden, dus wij vertellen het wel snel aan de meeste, morgen aan mijn szus en zwager vertellen zondag aan mijn moeder en zus @Wolfje, pfff niet fijn meis even een paracetamol innemen en lekker slapen! Ik heb niet meer gehoord of gelezen hoe het met je ventje gaat, heb ik misschien gemist iig sorry dan, maar hoop dat het beter gaat met hem en ook met jou lieverd! @Bedankt meiden super lieve racties!!! Giraf Om 17.45 uur maar ik denk dat we dan pas later terug zijn zo rund 19.00 uur gok ik VK adviseerde ook met 7 ipv 5 te gaan ivm dat je anders alleen nog maar een speldenknop zit Pff zo spannend, ze zijn zo ethousiast voor me ook mijn echoscopiste, ik heb nl best iets rots mee gemaakt in mijn zwangerschap waar ik helaas niet over kan praten, maar iig niet met beebje hoor, maar ik heb het idee dat ze daarom ook extra lief tegen me zijn
@Nathalie, wat leuk voor je vriendin! Gefeliciteerd !!!! Hoezo had je dat al verwacht als ik vragen mag ?
nathaile; wat leuk hopelijk idd samen zwanger chariassa; met me ventje gaat het weer goed, alleen verkouden... all; knuffel en miss tot morgen anders overmorgen... heb met manlief afgesproken dat ik savonds niet meer langer dan 3kwartier op de pc ga, zodat we saampjes lekker van avond kunnen genieten... morgen druk dag verder... liefs
maible en quint thanks meiden quint lekker klussen meid meesje klinkt mooi allemaal die kadoos en mooie rozen en leuk slabbertje;; grappig!!! fijne avond allemaal knuffel
@Wolfje, o wat fijn meis pff altijd zo sneu als ze zo'n hoge koorts hebben! Nu jij nog even opknappen! Knuff
Nathalie,Gefeliciteerd met je vriendin!! Leuk als je dan ook straks zwanger bent!! Zo..ik duik lekker me bedje in!! Iedereen truste en tot morgen!!