We gaan voor de 2de!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    O meiden vergeet helemaal te zeggen dat ik morgen al afspraak heb met mw van Moeders voor Moeders :D als die test maar duidelijk issssss :S

2. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ik ga slapen meiden tot morgen :D

3. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Super dat je dat gaat doen!! Ik ga nu ook! Truste..sweet dreams!

4. giraf

giraf Niet meer actief

Goedemorgen allemaal

Meesje
    Fijne avond gehad gisteren?

Quint
    Aan jou kan ik hetzelfde vragen als hierboven: Fijne avond gehad gisteren? :D

Wolfje
    Goed idee van je man, ZP is Zooo verslavend ;)

Nathalie
    Zou leuk zijn, samen zwanger met je vriendin! Was ik ook, en het is toch leuk om iemand te hebben die net zo vol is van de zwangerschap als jezelf (letterlijk en figuurlijk :p)

Madeliefje
    Hier wordt ook altijd de hele huiskamer verbouwd met de kerst, ben dan ook stiekem altijd weer blij als het weer "normaal" is...

Charissa
    3 Jan 19:00 zit ik klaar!!
    Hopelijk heb je nu wel een onbezorgde zwangerschap!
    Veel plezier vandaag met MvM, natuurlijk krijg je een knaltest!

5. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Goedemorgen :D,

@Giraf, dank je lieverd, denk het nu stiekem ook wel want net nog getest met cb digi ovu dan wel maar nog steeds een :) en de T streep is nu veel dikker dan de C streep :D plus ik ben vandaag voor het eerst heerlijk misselijk ;). Hoe gaat het met jou? Ik herken dat trouwens hoor super leuk al die versieringen, maar als het dan weg is merk ik pas dat ik het echt zat was :p

@Madelief thanks :D, heb je lekke geslapen :D of heb je rare dromen? Mooi kruis heb je :D:D:D

6. giraf

giraf Niet meer actief

Hmm ben vandaag een beetje misselijk :(
    Hoop niet dat er weer een griepje aan zit te komen... Heb echt zo'n vol gevoel in mijn buik... Bleh, en moet nog tot 16:30 werken :(

7. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    o jeeee Giraf misschien wel voor een heeeeel goed doel joh :D:D:D, hoeveelste dpo of cyclus dag zit je?

8. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Nod lijst:
    19-12-10; Maible (bcv34) ronde 3
    22-12-10; Giraf ronde 3
    25-12-10; Quint ronde 3
    27-12-10; Madeliefje (bcv34) ronde 3
    03-01-11; Nathalie (bvv29) ronde 1
    07-01-11; Jolan25 (cyclus onbekend ivm miskraam) ronde 1 na mk
    13-01-11; Wolfje22 (bcv37) ronde 9
    14-01-11: vlekkengek (bcv 35), ronde 8

Zwanger:
    Meesje: Uitgerekend: 27 juli 2011
    Charissa: Uitgerekend: 24 augustus 2011

Smeppers:
    Madeliefje
    Giraf
    Maible
    vlekkengek
    Wolfje

Ex-smeppers:
    Charissa (1e smep-ronde raak!)

Na 24 pagina's zoeken toch gevonden hahaha zo kan ik jullie weer beter in de gaten houden :p

9. giraf

giraf Niet meer actief

Weet ik niet precies :)
    Ik had op 6 en 7 Dec een positieve ovutest, dus dan heb ik denk ik mij ei op 7 Dec gehad...
    Dan zou ik nu op 7DPO zitten. Wanneer heeft testen zin denk je?

Maar het voelt echt alsof ik elk moment zwaar ongi ga worden :(
    Echt zo'n vol lusteloos gevoel...

Hoe laat komt MvM bij je? Blijft toch spannend denk ik he, dat testen, ook al weet je dat er 2 dikke strepen gaan staan :D

10. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ha dames,

Zo, zit hier lekker duf achter mijn bureau.....even rustig opstarten zeg...
    Was niet extreem laat maar 1 uur is voor een zwangere toch best laat.....pfff
    Toch was ik gisteravond totaal niet moe, en vanmorgen alleen duf, dus echt moe ben ik nog steeds niet....
    Leuke kado's gekregen, echt verwend!

@ giraf: mag hopen dat het ochtenmisselijkheid is voor een goed doel! En dan moeten werken nu is echt klote, sterkte!

@ charissa: geen vervelende dingen deze zwangerschap, alleen genieten he!! Suc6 met je Mvm intake!

@ Madelief: kerstsfeer opgesnoven lees ik? Ik heb alleen nog een wat kale boom, moet nog even bij tuincentrum ideeën gaan opdoen voor de rest!

Ik ga maar eens starten.....tot later!

11. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Goedemorgen meiden!!

Giraf, ik hoop voor je dat het geen griepje is!! Testen voor zekerheid vanaf NOD, maar anders 4 dgn ervoor kun je testen. Bij de ene is het duidelijk vanaf die tijd, maar bij andere niet. Ik probeer het deze ronde ook vol te houden tot NOD, maja..die dgn ervoor he...dan begint het al zoo te kriebelen!
    Beterschap meid!

Charissa, Spannend straks Mvm! Nogmaals super dat je het doet!!

12. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    oooooo dan zit je gewoon al 8 dpo joh!!! Toen had ik een hele hele hele inimini streepje na 3 kwartier op kv2v5 ;) ik zou me niet kunnen inhouden...wanneer ga je testen? Hoe voelen je boobs? Ik had juist geen pijn, maar ik ben dan ook een aparte, de meeste hebben juist ongi gevoel als ze zwanger zijn :D

Thanks meid, ik heb er ook wel een goed gevoel over vooral omdat ik net nog zo'n super knal ovu had haha T was veel dikker en donkerder dan de C hahaha leuk als t een keer andersom is, ik weet dat CB digi nl ook Hcg meet en heb al net zo lang als posi zw-testen een :) hahaha heb nog zoveel over dat ik deze ga gebruiken als zwangerschapstest ;)

13. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @MAdelief nogmaals thanks :D he ik heb even gekeken he en ik kom op Nod 25 dec voor jou ;) scheelt weer 2 dagen :p handig he tempen :p

14. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Met 14 dgn...maar ik heb lF van 16 dgn..(tenminste vorige ronde) Dus kom ik weer op de 27ste uit dat maximaal me ongi kan komen...als ik dan niet ongi wordt...gaan we testen!!(over nagedacht he:p)

15. giraf

giraf Niet meer actief

meesje
    1:00 niet laat?? Dan lig ik er al een paar uur in hoor :D

madeliefje
    Nod op 25 Dec, da's 3 dagen na mij! Spannend!

Charissa
    Ik probeer tot 22 dec te wachten met testen, hoop dat ik het volhoud.
    aan mijn (.)(.) voel ik nog niets, maar bij de vorige voelde ik die ook pas toen ik al 6 weken zwanger was...

16. giraf

giraf Niet meer actief

Oh lees net 27 Dec NOD voor madeliefje, da's 5 dagen na mij....
    Ach we gaan iig geval zwanger het jaar uit/in :D

17. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Idd..Giraf..daar teken ik voor!!;) Jij weet het nog voor de kerst!! Ik heb een spannende kerst! Toch ga ik niet eerder testen, want als het zo vaag is..dan heb ik het helemaal niet meer! Ik probeer het in elk geval hihi...Het leuke is dat manlief de 27ste thuis is..dus als er iets te vieren valt...

18. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @MAdelief:) sjonge ja dat kan natuurlijk ook, normaal is gemiddeld 14 ;) vandaar hahaha, maar als je je LF al weet dan blijft het de 27e ach ook een mooie datum...maar ik weet toch wel dat je stiekem eerder gaat testen :p of niet? Zo'n vroege van CB kan al 4 dagen voor NOD!!! Zou wel heel gaaf kerstnieuws zijn toch:D

@Mees, Thanks meis! Ooo 1 uur pfff erg laat :D echt hoor ik lag er gister echt bijtijds in 22.30 ongeveer. Jij hebt tenminste een boom ik moet alles nog :( pff geen zin om te doen allemaal.

@Giraf ja dagggg zo makkelijk kom je er niet van af :p:p:p ik vind dat jullie mij hebben overgehaald jullie nu zelf ook eerder mogen doen hoor :D en vooral als er al kwaaltjes zijn die erop kunnen duiden!! En die boobs alles is toch anders bij iedereen zoals echt echt langer misselijk ben ik vandaag voor het eerst niet dat ik zo lang zwanger ben ;) maar toch :D

19. giraf

giraf Niet meer actief

Ik ben wel blij dat ik voor de kerst kan testen ja, dan weet ik of ik wel of geen wijntje kan drinken tijdens het kerstdiner ;)

20. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    o en Madelief wat ik net tegen Giraf zei geldt ook voor jou :p

Deel Deze Pagina