hahahahaha....jij bent over te halen! Met kerst zijn jullie toch allemaal weg, dus heeft het geens eens zin om het eerder te doen...was jij niet in het buitenland rond kerst
Charissa Ik mag 22 dec officieel testen, da's op een woensdag. Maar maandag en dinsdag moet ik gewoon werken, dus dan kan ik niet testen 's ochtends. Zondag zou kunnen, maar dan zit ik 3 dagen voor nod dus dan ben ik bang dat ik te vroeg ga testen Pff lastig he?
Dat is het Giraf! De vorige rond had ik ookvroeg getest en wist ik dus eigenlijk al paar dgn voor NOD dat ik niet zwanger was. Dus daarom wacht ik deze ronde!
maar, je kan dus al over 8 dgn testen..dat is kortweg een weekje nog maar!! Maar ik ga rond die tijd ook weer twijfelen hoor over testen ja of nee!
OEHHHHH spannend Giraf...jaaa doen dan ben ik nog in NL en kan ik het ook meemaken Indd Madelief, ik ben dan in Egypte nouuuu en heb er denk geen internet :S maar wie weet dat ik stiekem kom zwaaien haha echt verslaafd , trouwens mijn dochterje vindt jouw profielfoto zo mooi hahaha
Charissa is MvM al langs geweest? En hoe was de test? Die foto's in je album van je zwangerschapstest, hoeveel dagen voor NOD waren die ook alweer?
Geef je dochter maar een dikke knuf dan Charissa! meiden, een kennis van me denkt na de pil zo zwanger te zijn...maar hoe zit het met ontpillen? Ik zelf heb nooit de pil gebruikt. Maar ik dacht dat je wel ff moest ontpillen? Ik gun het haar echt hoor, maar ze denkt er iets te makkelijk over. Ze plant alle dingen al zowat in van te voren...en haar s.zus is zwanger en ze zei net nog: dan schelen we straks maar 3 maanden als ik nu gelijk zwanger ben. (ze is er echt heel erg mee bezig, en vind het echt sneu voor dr als het tegen gaat vallen) En daarbij..ik raak ook niet in ronde 1 zwanger, het is ook geluk hebben!
dag dag kletsers helaas geen tijd om overal op te reageren, huis aan het schoonmaken, bleeh ! echt geen zin dus kom even hier jullie pesten . charissa, is de mvm al langs geweest, ik vind het zo'n goed doel en het kost maar 10 weken van je tijd. maar kan me voostellen dat andere het niet doen vanwege het ophalen, hier halen ze het ook niet op (buitengebied ) dus moest het zelf naar een inzamelingsunt brengen, supermarkt zat daar vlakbij dus kon mooi combineren . giraf, ja lstig dat wachten, maar op woendag weet je dan wel meteen of het goed is of niet, maar of wij zo lang kunnen wachten madelief, ja en leuke kerst hopenlijk voor jou, voel je je al iets anders ? hier ga ik weer verder met wassen en schoonmaken, kleintje van mijn zus is ook hier, dus die houden elkaar wel bezig. gister weer lekker kunnen rijden in de binnenbak, zaterdag concour dus even oefenen was wel nodig, donderdag nog even de bak een uurtje huren en dan moet het weer kunnen, nu maar hopen dat het weer mee blijft vallen, en dat er niet van die sneeuwstormen komen zoals verwacht.
Madeliefje Ik weet niet of je vriendin lang aan de pil heeft gezeten? Ik heb de pil 12 jaar geslikt en ik moest absoluut ontpillen. Volgens de medici moet je na de pil eerst 3 maanden met condoom vrijen, waarom dat is weet ik niet. Vlekkengek Schoon-maak-se!
even heel snel hoor, want ze kan ieder moment komen :S ben beetje zenuwachtig hahaha even snel een vraagje, ik moest urine opvangen, nu heb ik vanochtend gedaan en 5 min geleden....welke moet ik haar laten gebruiken? Ik heb wel eens urine laten staan en dan werkte de test niet meer :S ooooo twijfel HELLUPP!!! Sorry voor ego post als ze weg is lees ik weer even bij
hoeveel jaar weet ik niet, maar wel een paar jaar! @ Vlekkengek Ijverig bezig weer jij Nee, voel me nog niet anders! Kerst gaat goed komen hoor!
Geef ze allebei haha...je bent zwanger, dus ze mag al je urine gebruiken die ze nodig heb! Maar smorgens is het duidelijkst, dus geef die ochtendurine maar! Succes!
Madelief, ik had 12 jaar de pil geslikt. Ik ben toen in augustus gestopt en in september zwanger geraakt. Het kan dus heel snel
Hee dames, Gelukkig hebben jullie niet zoveel geluld gisteren! Vlekkengek, sterkte met schoonmaken, hier ook mee bezig. De keukenvloer is al aan het drogen en nu de witte was en straks de donkere, hmmmmmmmm Giraf, om eerlijk te zijn hebben wij een kl**e avond en nacht achter de rug. De kleine is ziekjes (geen idee wat ie heeft, tanden misschien) en was tot een uur of 3 's nachts aan het spoken/huilen en vanochtend was ie zo zielig dat ik gewoon samen met hem aan het janken ging... Nu ligt ie eindelijk te slapen en ik hoop dat het vanaf nu beter met hem zal gaan. Maar wij hebben geklust (romantisch is anders maar goed ). Ben zo blij/opgelucht dat die ovu test eindelijk gekleurd was, nu heb ik tenminste een geruststellend gevoel dat wij ons best hebben gedaan en dat die dingen ook bij mij werken. Charissa, dank je wel, zoooo lief van je. Je bent zo goed bezig met MvM. Vorige zwangerschap heb ik het niet gedaan en heb nu spijt van. Meesje, zo te lezen was je heerlijk verwend en zo hoort het ook! Madeliefje en Giraf, ik ben er gewoon met kerst, hoor, en ben uiteraard zeer benieuwd naar jullie testresultaten!
Aaaaaaahh..zielig Quint..geef hem maar een dikke knuffel! Pff..dus weiniggeslapen nog! Nou veel beterschap met hem! Dat is het fijne van ovutesten, dat je weet wanneer je succescvol kunt klussen!
Madeliefje, dank je wel, ik hoop dat het vanaf nu beter met hem zal gaan! Nod lijst: 19-12-10; Maible (bcv34) ronde 3 22-12-10; Giraf ronde 3 27-12-10; Madeliefje (bcv34) ronde 3 29-12-10; Quint ronde 3 03-01-11; Nathalie (bvv29) ronde 1 07-01-11; Jolan25 (cyclus onbekend ivm miskraam) ronde 1 na mk 13-01-11; Wolfje22 (bcv37) ronde 9 14-01-11: vlekkengek (bcv 35), ronde 8 Zwanger: Meesje: Uitgerekend: 27 juli 2011 Charissa: Uitgerekend: 24 augustus 2011 Smeppers: Madeliefje Giraf Maible vlekkengek Wolfje Ex-smeppers: Charissa (1e smep-ronde raak!) Heb mezelf voor alle zekerheid op de 29ste gezet.