Quint, knuffel voor de kleine man!!! Mijn kleine mannetje was helemaal overstuur vanmorgen. Ik ging met de auto dus hij zag me wegrijden en ik kijk nog een keer naar zijn kamertje. Zie ik echt zo'n krijssend gezichtje, helemaal overstuur..........dus de auto weer gepakkeerd en geknuffeld. Toen heb ik hem maar bij papa op de kamer gelegd
hoi meiden, terug van het werken en even snel bijgelezen, er is alleen weinig blivjen hangen... sorry. Hier nog steeds een spierwitte ovu test........ grrrrrrrr!!!!!! Ik baal ervan.
@Madelief, pfff zou het niet weten , ik weet alleen dat ontpillen heel erg lijkt op zwangerschap in het begin en dat je lichaam je echt in de maling neemt, ik kon alleen niet zwanger zijn toen dus dat scheelde. Ja ach daar komt ze zelf wel achter denk ik dan, sommige worden wel heeeeel snel zwanger ook na jaren pil gebruik! @Vlekkengek, heel herkenbaar moeten schoonmaken maar liever hier kleppen , wat een druk bestaan heb je toch meid! Wel leuk hoor met al die dieren, ik hou echt van dieren! Knap dat je alsnog gewoon mee hebt gedaan! Hier halen ze het op voor de deur gelukkig! @Quint, ahhhh wat zielig, zie dat helemaal voor me dan hopelijk wordt hij snel beter!!! Knuff! Meis ik gun het jullie echt zo erg hier allemaal en dan ben ik gewoon helemaal blij als je toch nog kans maakt en ik herken dat de eerste keer dat ik ovu's ging gebruiken (vorige ronde) had ik op cd23 pas een en ik testte al vanaf cd7 hahaha dus dacht dat ik eiloos was gelukkig dus gewoon later ei! @Nathalie oooo dat herken ik,knuffffff, mijn meisje gaat bijna altijd huilen als ik weg ga echt zielig en voel me dan altijd rot als ik weg ga maar ja zal wel moeten he. @Jolan, balen dat je nog steeds geen posi ovu hebt maar hij kan morgen ineens knallen hoor dus niet opgeven!!! Zo meiden even leuk vertellen ze kwam binnen en ik had de thee al klaar staan, hele lieve mevrouw en ze vroeg me al hoeveel weken ik ben en ik zou dus eigenlijk officieel vandaag pas kunnen testen hahahaha toen zei ze dat het kan zijn dat hij dan niets aangeeft....... Ik zei nou ik heb van ochtend en 10 min terug, toen heeft ze zelf die ochtend aangeraden! Ze deed de test en direct een streep niet zo donker als de C streep maar heel positief ze vond het erg knap hihi en heeft me nog een test meegegeven voor een knaller over een weekje Ik start al maandag, omdat ik 6e week op vakantie ben en zo kan ik extra geven . Ik mocht kiezen tussen een ketting of een armbandje en ik koos voor het armbandje jammer dat ik die ketting niet ook gewoon mocht haahaha ze zijn heel leuk nl!!! Tijdje met haar geklets en hadden het nog over eea en ook over waarom het zo is dat ook al doe je het op het goede moment t nog niet lukt vaak, zij zei toch stress, ze had een stel meegemaakt die al 5/6 jaar bezig waren en voor ifv gingen op het moment dat ze onder de microscoop keken zagen ze de zaadjes zo wegzwemmen van t eitje vandaan en t ZH zei dat ze zonder ICSI nooit zwanger zouden raken na de ICSI kregen ze een dochter en noog geen half jaar later waren ze weer zwanger en dit keer spontaan wauw wat een verhaal he, denken jullie ook dat het met stress te maken heeft? Wat mij wel opviel deze ronde was dat ik een bepaalde rust voelde al voordat we ervoor gingen, maar ja geen idee
charissa, leuk ik heb de ketting genomen. heb hem alleen nog niet gedragen. Nee ik geloof niet echt dat het met stress te maken heeft. Bij de eerste was ik er echt heeeeel erg mee bezig en toch zwanger. Misschien dat dat wel zo is bij mensen die verminderd vruchtbaar zijn?!?!
Anders ik wel Jolan, meer mee bezig zijn kan volgens mij niet maar toch had ik dit keer voor mijn eisprong al het idee dat het een goede ronde zou zijn. Ik heb daarom ook t armbandje genomen, omdat ik denk dat ik die eerder zal dragen (zoals nu ) dan de ketting.
ik heb al een pandora armband, daarom had ik de ketting genomen. Maar ik vind het stom om hem nu te dragen... (misschien stom van mij hoor... )
Nee vind ik wel kunnen hoor, alleen vind ik daarom het armbandje ook wat subtieler maar ik had ze het liefste allebei hoor gne gne
Tja, Charissa, daar vraag je wat... Vergeet niet dat zwanger raken toch een zeer complex prosess is. Als je een eitje en een zaadje bij elkaar hebt dan heb je een bouwpakket zeg maar maar er moeten heel veel dingen kloppen om van dat bouwpakket een levensvaatbaar mensje te bouwen... Heel veel vrouwen krijgen een hele vroege miskraam waarvan zijn niet eens weten dat het een miskraam is geweest. Het is ook zo dat de vruchbaarheid van een vrouw na haar 30ste sterk afneemt. Toch schijnt het zo te zijn dat maar 2% van mensen echt onvruchtbaar is... Als je het aan mij vraagt dan is het een kwestie van een goede timing + geluk hebben. Ik ken ook iemand die graag drie kinderen wilde. De eerste twee waren zonder problemen achter elkaar geboren en daarna moesten zijn 7 (!) jaar op een derde wachten. Nathalie, een knuf voor je kleine man. Het zijn zulke moelijke momenten, zeg. Jolan, uit ervaring zeg ik blijven doortesten en probeer niet te stressen (heb ik helaas wel gedaan, niet slim van me). Je geduld wordt wel beloond!
ja hahaha, nou de volgende keer doe ik gewoon weer mee en dan neem ik de armband Ik kreeg trouwens een bon om een bloemetje te halen van mvm, vond ik erg netjes!
quint, tja ik vraag me af of je na een curretage gelijk een eisprong hebt..... Ik test geduldig door, en voorlopig klussen we toch om de dag, dus dat moet goed zijn
@Quint, ja dat is ook nog eens zo indd. had dat helemaal niet zo gezien...weer wat geleerd! Ja wat bijzonder ook pfff ongelooflijk terwijl iedereen zo ter wereld is gekomen iig vanaf "bevrucht" ICSI of andere manieren, maar daarna doet toch echt de vrouw het en dat vind ik zo bijzonder, ook met mijn dochtertje dat ze in mij een mensje is geworden wauww. @Jolan, ben het met Quint eens, soms kan het ook zijn dat doordat je juist die druk hebt dat het langer duurt en je hebt nog heel wat dagen dat je je ei kan krijgen! Ik heb zelf heel vreem, vorige ronde cd 23 eisprong en ik me maar zorgen maken..heb ik wel een eisprong en wanneer komt ie nou....en dit keer dacht ik oooo gaat nog wel even duren en ineens eisprong dag17 dat is bijna een week eerder had hem daardoor ook bijna gemist..gelukkig niet dus
Ahhh Jolan echt wat lief van ze! Jeetje ze behandelen je wel als een soort "prinses" he, maar ja is opzich wel het minste wat ze kunnen doen alleen dat ze het dan ook doen tegenwoordig vind ik heel netjes en indd neem je straks het armbandje
charissa, ja ik vind het wel heel netjes dat ze dat doen bij mvm. Ik ben zelf wel de flessen vergeten in te leveren... die staan hier nog in de schuur. Ik bewaar ze wel. Tja weet je, ik was eigenlijk niet zo met mn eisprong bezig, maar vandaag had ik ineens zoiets van: jemig nog steeds wit. Wel een klein licht streepje, maar goed dat kan ook dagen duren. We zien het wel.
hoi meiden ben ik weer even!!! Ben dus net bij me opa en oma geweest en oh wat was sem ondeugend... de wasmachine aagezet en in het bakje gezeten waar je de wasmiddel in doet.. .hij heeft alles overal aan uit zitten smeren. pff draakje en touw kapot gemaakt van rolgordijn...pff
charissa; oh hij is echt zo ondeugend niet normaal... we hebben altijd gezegd van; we willen geen dooie mus, maar iemand waar iets in zit... nou hier zit genoeg in
Ja zo denken wij er ook precies over als ze maar weten wanneer genoeg genoeg is en daarbij tja ze hebben wel eens een stoute fase nou daar kan ik tot nu toe alleen maar om lachen en als het te ver gaat merkt ze dat echt wel aan ons!