We gaan voor de 2de!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ik zou zeker klussen!!!!!!!!!!! Ik had dit ook op mijn meest vruchtbare dag deze ronde dat het raak is :D en ik ben heel wat gewend hoor qua omschrijving zal ik mijn sappige omschrijving even geven......het lijkt op rauwe eiwit (daarom word het in tempsites Eggwhite genoemd ;)) en op snot whahahahaha dat doorzichtig is ;)

2. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Nou dan hebben we iig wat te doen vanavond hahaha
    Maar vreemd, volgens mijn berekening zou ik bij een cyclus van 29 zondag mijn eisprong moeten hebben. Volgens zw weer op maandag, vreemd gedoe :D

3. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Je kan nooit van berekeningen uitgaan! Daarom is tempen en/of ovu's zo handig alleen dan weet je het echt zeker, je kan nl een vroege of late eisprong hebben met een lange of korte LF dus die banners die met 28 dgn zeggen dat je cd14 je ei hebt, zou ik hem dit keer mooi gemist hebben als ik daarvan uit gegaan was aangezien mijn ei op cd17 was plus korte Lf van 11 dagen was ook een cyclus van 28 maar echt niet dag 14 mijn ei gehad!

Jij hebt iig een leuke avond :D ik durf even niet wat stommm he :)

4. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Goedemorgen meiden!!

Een gebroken nacht achter de rug (afgelopen nachten eigenlijk al) Maaike kan midden in de nacht ineens huilen en dan zit ze al rechtop in bed..en dit herhaalde zich vanmorgen rond 3 uur snachts om het uur/halfuur...drinken gegeven..maar hielp niet. De laatste dagen huilt ze savonds gelijk al zodra ze avondeten ziet. Vlees wil ze wel eten, maar groente is een drama. Gisteravond at ze helemaal niks en maar beetje pap. Vanmorgen paar stukjes brood. Ze is echt chagarijnig, snel huilerig...we denken nu aan kiesjes...ze heeft bobbels onderin, ze sappelt op haar vinger en volgens manlief schijn je met kiespijn liever niet te willen liggen. Hebben jullie het ook wel es gehad dat ze meerdere keren snachts (of overdag) huilend wakker werden en dat ze rechtop zaten? Ze geeft een kik en wij kijken en ze zit al rechtop(je zou bijna denken dat ze zittend in slaap is gevallen) Vroeger kwam je er en dan duwde zich omhoog...ik wou dat ze kon zeggen wat er was...hier wordt je echt moe van! We zeiden al: die prikjes zijn slecht voor dr humeur of de kiwis die ze sinds paar dagen eet. Haha, onzin natuurlijk, maja...soms weet je het even niet meer!

5. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Wat een vieze praat hier zeg:p Ik denk dat je idd vruchtbaar slijm hebt Nathalie!! Lekker gaan klussen! Ik deed het nog wel om de dag tot ik een posi ovutest had. Maar het zit er aan te komen dus! Kun je straks aanschuiven op het wachtbankje hier!:)

Charissa, Wat een mooie armband!!! Echt leuk dat ze dat hebben!

6. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    madelief, vervelend zeg!! dat kan je echt opbreken!! Wij hebben er nog geen last, maar bij Jul komt er denk ik voorlopig geen kiesje aan :D

7. giraf

giraf Niet meer actief

Madeliefje
    Wat vervelend! Ik kan je niet helpen, sorry, ben pas net mama :D
    Ik weet wel van mijn zus dat haar kindjes (1.5 en 2.5 jaar) ook wel eens in 1x een paar dagen slecht slapen, veel huilen, niet willen eten, maar dit is altijd ineens over... geen idee waar het vandaan komt?

Nathalie
    Juist de ranzige details zijn vaak belangrijk, dus gooi ze maar gewoon in de groep hoor :p
    Ik had op zaterdag en zondag vruchtbaar slijm en op maandag en dinsdag een positieve ovutest. Dus ik zou zeggen "aan de klus vanavond/morgen/overmorgen/../../../../.."

Charissa
    Nee, totaal geen symtonen hier :( maar dat had ik vorige keer ook pas na 6 weken, dus er is nog hoop :D

8. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Jemig 4 dagen aan de klus :D
    Nouja het is voor een goed doel he ;)

9. giraf

giraf Niet meer actief

Volgens het SMEP plan
    3 dagen klussen - dag rust - dag klussen

Charissa is er zwanger mee geraakt, dus ik heb het braaf gevolgd :D

10. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    haha precies Giraf!Ik hoop ook maar dat het huilen ineens over is...met de tandjes werd ze ook jengelig en chagarijnig, maar 2 kiezen is natuurlijk helemaal erg!Maja, ze ligt nu weer ff in bed en ze is stil, dus wie weet slaapt ze nog wat bij!

11. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @All, ik noem mijn meisje maar even Lana (hahaha van gtst is makkelijk voor mij dan telkens mijn meisje of mijn dochtertje ppf ;))

@Madelief, pfff wat vervelend Lana heeft er laatste tijd ook heel veel last van gehad, ze ging slecht eten en zat gewoon echt niet lekker in haar vel, ze kreeg er 4 tegelijk! 2 onder zijn van niks naar helemaal door in 3weken en de bovenste zijn al maanden bezig! Ze eet nu alweer een stuk beter en kauwen gaat nu wel makkelijker :D even doorbijten meis ze zit waarschijnlijk nu op het meest rotte punt :( dikke knuff voor jullie!
    Dank je meis, ja ze zijn echt heel leuk, ze behandelen je echt als een soort prinses en ik heb zelfs gehoord dat ze als je bezig bent en een mk krijgt een bon voor een bloemmetje krijgt! Vind ik wel heel persoonlijk en netjes!

@Nathalie zoals giraf het zegt hebben wij het indd deze ronde gedaan en de vorige ronde hadden we het 9 dagen achter elkaar gedaan, maar niet nog de dagen erna hahaha dus lekker slim maar we waren op whahahahaha, maar ik had dit keer trouwens ook Eggwhite op cd7 en cd17 kreeg ik mijn ei pas echt! Dus het is geen garantie voor een ei helaas, maar zou zeker klussen!

12. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Hahaha geweldig Giraf, ik hoop echt dat jij je naam bij de ex-smeppers mag plaatsen :D

13. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Ik heb de dag na ei voor het laatst geklust, en had 2 dgn later geen puf, maar ik had zoiets van 3 DPO lijkt me niet haalbaar meer...1 zaadje zal er vast wel op de juiste plek geweest zijn;)

14. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    ja maar als ik dat ga doen is het dus do/vrij/zat klus, zon rust en maand klus. Maar dan ben ik bang dat ik mijn ei mis :D

15. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @MAdelief, ik begrijp helemaal wat je bedoeld, maar ik wilde echt de smep-methode aanhouden en heb het ook "maar" gedaan dan :p maar de 5e dag voelde bij mij ook alsof het geen zin had maar ja toch maar gedaan ;)

@Nathalie, nee joh dan mis je echt je ei niet en het schijnt zo te zijn: als een man 3 dagen achter elkaar klaarkomt dan is het belangrijk dat hij minstens 1 dag "rust" heeft anders zal hij het sperma de 4e keer bij zijn zaadlozing amper nog zaadcellen bevatten vandaar! Maar je moet natuurlijk doen waar je je goed bij voelt en wat je echt wilt! Ik bedoel er zijn meerdere wegen naar Rome!!!

16. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Wij hadden het de vorige keer dus dag 13,14 en 15 gedaan en dus ronde 2 zwanger.
    Ik denk dat ik vanavond doe en dan za/zo/ ma :D

17. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Helemaal goed toch meis!!! Als je geen ovu's gebruikt is het sowieso beter om op je gevoel af te gaan denk ik! Ik duim voor je lieverd!

18. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    als ik nu zwanger ben, zie je dat die ene dag geen zin had;) haha..straks ga ik nog twijfelen of ik niet beter toch DPO 3 had kunnen klussen..nee...als er niet genoeg zaad was, nou....dan klopt er iets niet. Maar misschien is die dag meer bedoeld voor het samentrekken dan voor het zaad? Valt het zaadje met zn kop in de boter zeg maar en hoppa zwanger!;)

19. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

heej meiden

hoe is het hier???

Sem is mega verkouden echt sneu... maar ja...niks aan te doen!

Heb een leuk kerstkado gekregen van de juf.. en tijdschriftenkado bon...

dus ik heb 5 keer ook gekozen is inprincipe voor opa's en oma's maar vind het zelf ook leuk om te lezen en dan geef ik hem zo door naar me ouders toe:)

20. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Wolfje Beterschap!!!

Meiden, hoeveel dagen DPO is er een mogelijke innesteling?

Deel Deze Pagina