We gaan voor de 2de!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Mijn meisje heeft het ook hoor als ze last van dr tanden heeft, echt heel soms helpt sdocreme niet en dan gebruik ik soms talkpoeder, maar soms is het zo hardnekkig...misschien kan ik dan een keer bepathen gebruiken als die 2 niet werken.

Wat een rot weer bah balen dat de zomer voorbij is, gaan er nog meiden weg binnenkort? Wij met kerst naar Egyte, maar ik heb een vliegangst ontwikkeld sinds ik de kleine heb echt niet leuk :)

2. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ giraf: Oh heerlijk, zwemmen met je kleintje! wil ik ook snel weer eens doen. Die van mij had laatst een kleine angst ontwikkeld, hij wilde ook niet in bad, en 3 weken later waren we in een groot subtropisch bad en vond hij de golfslag helemaal cool! Soms????

@ wolfje, Aiai, klinkt zielig! Bepanthen!! doe ik ook altijd als er ook maar iets schraal of kapot is, helpt overal tegen en is mega zacht!

@ charissa, balen van je vliegangst, ik ben zelf een vakantieramp! ben altijd helemaal van de leg als we weggaan, (echt ziek, krijg geen hap door mijn keel!) ik heb er al vanalles voor ondernomen, maar sinds de kleine er is is het erger geworden. (met manlief ben ik vaker in Frankrijk geweest) Kan niet uitleggen waar ik bang voor ben, ben een beetje autistisch als het om veranderingen gaat denk ik wel eens, vliegen laat ik dus maar helemaal achterwege. Ik blijf voorlopig in NL puur vanwege die stress en angst, erg he! Maar we zijn afgelopen jaar 1x week in mei op vakantie geweest, zomer 1x week, (hebben eigen caravan sinds de kleine, lekker burgerlijk!!) en nachtje Centerparks bij vrienden, dus voorlopig even niks op de planning.

Zo, ga lekker eten en een cup-a-soupje! (niet te veel want dan zit mijn skinny te strak!)
    xxx

3. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

mmm lekker cup; a soup...welke smaak... haha
    Wij willen volgende maand ofzo naar gent, belgie toe, maar even kijken of dat uit kan wat betreft finanieen en of manlief vrij kan krijgen...
    ik hou niet van vliegen, heb er erg veel last van, ook met duiken...
    ik doe momenteel om en om nu sudocreme weer gedaan en zo weer bepathen...

4. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ wolfje: Gent is mooi maar ik vind Brugge nog veel mooier. Gent is wel een grote stad met indrukwekkende gebouwen en je kunt er lekker shoppen. Heb er ooit in een heel leuk knus Bed & Breakfast gezeten, kwam alleen personeel om het ontbijt te maken, verder kreeg je code om binnen te komen, en niet duur! Brugge is romantischer daar wil ik nog wel een keer terug. Zijn er van de zomer toen we in Zeeland zaten een dag geweest. Romatisch toertje per koets door de stad, of per rondvaartboot!

5. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ charissa: Lees net pas je reacties die je bij mijn foto'had geplaatst. Lief! Dank je!!

6. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Zo wat veel tekst om te lezen zeg!

@ Giraf: ben helemaal trots, want a.s. maandag wordt m'n kleine Maaike 1 jaar!! Dus groot feest is er hier dan!

Dus al die taarten ken ik dan wel gebruiken...zeker als ze er zo mooi uit zien!!

Voor degenen die al een eerste verjaardag hebben gehad: hebben jullie emtionele momenten gehad? Om dat de bevalling etc. weer naar boven kwam? Ik hoor dat het dan op zo'n moment naar boven komt, maar heb echt geen idee! Baal nu achteraf dat we de bevalling niet gefilmd hebben...het moment dat de kleine geboren wordt. Nu weet ik er niet zo veel meer van! Wel dat Maaike op me buik gelegd werd enzo. Dat moment zou ik wel honderd keer willen herhalen!

7. Zeepaardje

@meesje; brugge zijn we al eens geweest, idd mooi, maar gent nog nooit, vandaar... maar er staat nog niks vast!
    Eerst zondag naar walibi belgie:)

@madeliefje; hier geen emo momenten gehad de eerste verjaardag, wel de avond ervoor haha, omdat het toen begon zeg maar!

8. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    maibel: wat een prachtige taat heb je gemaakt, puur hobby of heb je hier ook voor op school gezeten?

@ kapotte billen, ik gebruik altijd sudo, hier werkt het super!
    iets kapot of schraal, meteen sudo erop en een dag later is het zo goed als weg :)

@ vakantie belgië, wij zijn paar jaar geleden in gent geweest, super leuke stad en ook heel schoon, zijn er 1 nacht geweest want we waren op doorreis maar had zeker nog wel een paar dagen kunnen blijven, veel te zien ook.

zijn er hier nog meiden die paardrijden, ben ik wel benieuwd naar :D

9. Zeepaardje

@vlekkengek. nee wel gedaan, maar nu niet meer...

10. Zeepaardje

meesje; leuke foto's wat een mooie knul zeg!

11. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @meesje: jeetje dat is al helemaal vervelend en heb je wel weer eens geprobeerd om te vliegen? Ik doe het maar gewoon anders komen we nooit meer ergens haha.
    Geen dank joh en ik dacht dat je een melding zo krijgen als je een reactie krijgt van zp, maar niet blijkbaar gek hoor.

@Wolfje, leuk hoor en wel met zijn drietjes?

@Madeliefje: Welkom ook nog van mij :D Ik heb pas geleden haar eerste verjaardag gevierd en ik had dat inderdaad heel erg. Ik had een k..bevalling vond het soms ook wel dubbel aangezien we nu dus voor de 2e gaan, ik heb best een soort trauma ervan maar verder alleen de mooie momenten echt geweldig. Wij hebben het best groots gevierd en ben daar heel blij mee, want ook dat is nu en fijne herinnering. Ga je het ook op haar echte verjaardag vieren of dat kleiner en nog in het weekend?

12. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    O en Wolfje...we willen ook wel wat foto's van jou zien is dat mogelijk :D

wij hebben speciaal voor ons clubje hier een album aangemaakt en alleen vrienden kunnen het zien dus dames die ook meepraten....ik ben niewsgierigggg ;) maar als je niet wilt hoeft t niet hoor.

13. Zeepaardje

zekers lekker met ons drieen!

14. Zeepaardje

zal ff kijken naar foto's

15. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ja, leuk nog meer foto's, ben benieuwd!
    ben er toch niet helemaal zeker van of die albums nou alleen door julie te zien zijn of door alle andere zwschapspagina mensen.....??
    Naja, als ik gevonden wordt door bekenden, lees lekker mee, roddel hier toch niet over vriendinnen of familie, alleen over mijn eigen leventje.
    x

16. Zeepaardje

nou heb er 2 foto's op staan!

Maare een leuke foto van me zoontje komt wel een keer, kan zo snel geen leuke vinden waar hij alleen op staat!

17. Zeepaardje

ach ja, ik ben eens herkent, dus zal het wel zien haha

18. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Jeetje, jullie gaan weer hard vandaag! Moeten jullie niet werken ofzo?;)

Lijkt me leuk Giraf, zwemmen met je kleintje. Ze zal wel moe zijn na al dat gespetter.

Arm ventje Wolfje.. Hopen dat zijn billetjes snel genezen!

Vlekkengek, is pas de tweede keer dat ik zo´n taart maak. En ik rijd paard. (en men)

Volgens mij ben ik nu heel veel vergeten.. Maar dan moeten jullie maar niet zoveel kletsen:D

19. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Brugge is inderdaad erg leuk! zijn wij ook eens geweest en wil nog een keer terug.

Madeliefje, ik had wel emo moment tijdens verjaardag. Toen de hele groep (25 man) tegelijk "lang zal ze leven" gingen zitten en de kleine man in het midden van de groep heel blij met grote ogen zat te kijken. Toen ben ik even de keuken ingedoken :D

20. Zeepaardje

maible; thanks ik hoop het ook!

Deel Deze Pagina