We gaan voor de 2de!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Wolfje beterschap voor Sem! Lana is ook al zo verkoude pffff.

@Madelief het kan officieel heel erg verschillen tussen 4 en 12 dpo geloof ik, maar het is meestal tussen 7-10 dpo, bij mij 8! Wat dan :D:D:D:D???

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

madeliefje ben aan het duimen dat iedereen snel zwanger is hoor!!!

thanks hoop dat hier ook snel de goede kant op gaat

charissa; naar ook he zieke kindjes

hoe oud is lana nu ook alweer?

3. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Nou, ben benieuwd of mijn temp dan nog gaat zakken...

4. Zeepaardje

hoeft niet hoor... spannend

5. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ja zo sneu altijd :( gelukkig is ze alleen aan het snotteren maar wel heel benauwd :( ze is bijna 15 maanden, ach nog even en dan zitten we in de zon.
    Iemand nog tips wat ik mee moet nemen we gaan dus naar Egypte voor 8 dagen....ik gebruik bv nog steeds Hydrofieleluiers en heb dreumesmelk en pap en olvarit menu, als ik dat allemaal mee moet nemen zit ik al snel aan de 10 kilo of is het nou toch ook 20 kilo?

6. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Lana ook beterschap!!

7. Zeepaardje

madeliefje aan spieken bij gtst topic haha

8. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Madelief, thanks het is eerder dat het niet gebeurd dan wel...ik had die dag een rare temp en wist niet wat ik moest noteren 37.0/36.9/36.8 dus was wel vervelend, heb 36.9 aangehouden, als ik 36.8 deed had ik duidelijk een dip op dpo8 maar alsnog gebeurd het eerder niet dan wel net zoals innestelingsbloeding, ik heb mijn innesteling ook duidelijk gevoeld! Dit zei ik ook al voordat ik wist dat het echt raak was ;)

9. giraf

giraf Niet meer actief

Phoe, ik ben blij dat ik (nog) niet aan temperaturen doe, snap er niks van :D

Ben aan het wachten tot manlief thuiskomt, we zouden de kerstkadootjes gaan kopen, maar het regent pijpestelen :(

10. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Blehggg hier ook!

11. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    even een rare vraag maar wat is dpo?

charissa, vergeet de zwemluiers niet :D en zonnebrand & zonnehoedje (wel raar om dit te typen, ik kijk naar buiten en het sneeuwt :D) hoe warm is het nu in egypte?

giraf, veel succes met kerstkadootjes kopen. wij moeten daarvoor ook nog aan de slag.

kindjes die verkouden/ziekjes zijn, heel veel beterschap !!!

12. Zeepaardje

giraf; hier heel de dag regen en sinds 15minuten overgegaan in sneeuw bleh

13. Zeepaardje

dpo dagen na je ei :p

14. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Dag dames!

Het is inderdaad echt prutweer vandaag! Het regent en sneeuwt hier al de hele dag! Heb echt geen zin om boodschapjes te gaan doen straks.....dan toch liever sneeuw die blijft liggen!

@ Madelief: heb effe je FF kaart bekeken en komende dagen worden spannend zie ik! Ik heb denk ik 10 DPO flinke buikpijn van innnesteling gehad. Had de hele middag het idee dat ik ongie werd. Ik heb ook wat bruinverlies gehad de dag ervoor hele dag. Dus....weet niet wat jij nu voelt dat je iets vermoed?

@ Charissa: mooie armband! Als ik de flessen onopvalend kon laten ophalen had ik wellicht ook meegedaan, maar helaas. Heb wel een beetje spijt dat het om die reden is, maar ja....ieder zijn ding he.

@ Wolfje: beterschap voor Sem! Die van mij snotterd ook al 2 weken....en ik ook!

@ all: heb vandaag mijn eerst zwangerschapsaankoopje binnen....
    Ik had 2 hele mooie nieuwe(!!) Anita positieslips gescoord via marktplaats. Daar wordt zoveel mooi en nieuw spul aangeboden, ik dacht voor 10 euro neem ik de gok. Kosten in de winkel 30 euro samen, en ik had er zo 1 van mijn vorige zwangerschap dus wist wat ik kocht.
    Het zijn zo'n mooie lage onderbroekjes, gerimpeld onder de buik. Aangezien ik me met het warmere weer niet met die mega onderbroeken zie lopen.....;)
    Ik heb net ook via MP op een hele aanbieding gereageerd. 10 stuks hippe positiestukken werden vanuit een winkel aangeboden. Hippe kuit-jeans, mooi vest en vanallerlei andere dingen. Ik ben wel een beetje MP verslaafd moet ik zeggen....... Maar heb er al zo vaak mooi nieuw spul vandaan gekocht.
    Doen jullie dat ook wel eens?

15. Zeepaardje

meesje ;beterschap daar

en leuke shoppen via mp!!!

16. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Thanks voor de tips vlekkengek! En die zwemluiers zijn indd een goede :D

Wat een weer ja echt niet leuk :(

@Meesje, ja tuurlijk het is ook geen verplichting! Bij ons had ze het ook onopvallend kunnen doen, maar ik heb daar maling aan, dan weten ze toch dat ik zwanger ben...van mij mogen ze t weten ;) en voordat ik zwanger was van mijn eerste wist ik niet eens dat dat gedaan werd dus als ik het ergens had zien staan had ik niet eens gekeken ;)
    Via mp, uhmmm meer spullen voor Lana, ook wel eens kleding, maar 1 keer een mooie partij verder niet vind ik zo lastig kleidng online!
    Hoe voel je je?

17. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    #2797 QMerelQ, 16 dec 2010
    Laatst bewerkt: 16 dec 2010
    @ Charissa: voel me zoals ik me altijd voel, zwanger of niet! Alleen heb ik wel enorme zin in afbakbroodjes met kaas.....al dagen.....haha, terwijl ik die nite in huis had! Ik heb net boodschappen gedaan en de afbakbroodjes liggen klaar. Alleen witbrood is funest voor mijn darmen!!
    En parpikachips en sinaasappels smaken me mega goed! Dus ben bang dat we een rooie krijgen, haha!
    Koop voor mezelf ook nooit kleding via MP, alleen voor de kleine, dat past altijd wel een keer. Is ook moeilijk voor jezelf, en ik vind live shoppen voor kleding veel leuker! Maar deze aankoop kon ik niet laten....

18. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Ha meiden,

Ik ben net weer thuis van een drukke werkdag.
    Mijn kleine ligt tevreden te spelen en ik heb ondertussen even bijgelezen.

Beterschap voor alle zieken!

Leuke mvm armband Charissa.

Madeliefje aan de klus vanavond!

Meesje, mp is altijd leuk! Veel plezier met je aankoop! Ik koop geen kleding via mp maar wel bv spullen voor mijn paarden. En smakelijk met de afbakbroodjes!

IK ga nu even met mijn kleintje knuffelen. Tot straks!

19. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Kennen julie de site van Almostmum?
    Daar heb ik vanmiddag op geshopt, 5 stuks voor 40 euro.
    Is allemaal nieuwe merk positiekleding van o.a. Queen Mum.
    Is normaal best duur spul. Zij kopen deze kleding van eerdere seizoenen op en verkopen het voor een schijntje. Ik vond er nog best hippe spullen tussen zitten. Misschien een tip voor jullie straks??

20. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Mees Had vannacht last van onderrug en onderbuik...en nu alleen van onderbuik..maar het is lichaamfopperij denk hoor! Maar ik was gewoon benieuwd wanneer evt. mijn temp kan gaan zakken en weer stijgen. Lijkt me wel leuk om een innesteling te kunnen zien!
    Wat een leuke website Mees..als ze die korting nou zo houden...dan koop ik daar ook!

Trouwens, hier helemaal blij..manlief heeft een goede kerstbonus gehad, dus dat wordt een laptop kopen vant weekend! Manlief staat erop! Kan ik tenminste bij hem zitten! Echt lief!

Het sneeuwde hier net ook!

Deel Deze Pagina