We gaan voor de 2de!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ Madelief: jippie, kun je elke avond online zonder dat je apart hoeft te zitten!!

Hier sneeuwt het kei hard nu, alles is mooi wit, echt kerstsfeer!

2. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    ja leuk he die kerstsfeer!! Begint lekker te kriebelen!! Ik zit regelmatig op me tempkaartje te kijken en maar denken: dit moet toch gewoon raak zijn! Leuk dat tempen! Nu weet ik wel precies wanneer me eisprong is geweest! Als ik nu een innestelingsdip en daarna een hogere stijging van temp...dan heb je toch rond de 80% kans dat het een zwangerschap is...oef wat spannend dat tempen!!! Vanmorgen was ik rond 5 uur eruit gegaan voor maaike..moest wel..vergeten te tempen, dus alsnog rond half 6 getempt..dus misschien was de temp lager geweest dan ik nu heb genoteerd..misschien had ik een goede dip! Hoop op een extra stijging van de temp...naar de 37.1 ofzo...

3. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ik heb eerder nooit dips gehad in mijn temp, alleen vlak voor ongie.
    Hij daalde als het niet raak was zo'n dag of 3-4 voor mijn menstruatie.
    Deze ronde dat het raak was heb ik niet continu getempt na mijn ei omdat ik er bloedchagrijnig van werd, en nerveus.
    Elke dag die stress en al balen terwijl er nog niks duidelijk was.
    Heb net mijn kaartje nog eens bekeken:
    Heb 37 getempt op cd23 en dag voor ik mijn buikpijn was hij 36,8 dus toen dacht ik: daar komt ongie!
    Op de dag ván buikpijn niet getempt en dag na buikpijn 37,1!
    Dus als je morgen geen buikpijn meer hebt en hoog tempt, dan weet ik genoeg!
    Oh meid, ik hoop het voor je, ik ga duimen!!
    Suc6!!

4. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Spannend Madeliefje!! Toch handig dat tempen! Ik duim voor je!

Meesje ik zal zo even op die website gaan kijken.

5. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    zoooo, kind naar bed, kalfjes klaar en manlief naar een vergadering, lekker doen waar IK zin in heb :D.

madelief, spannend hoor, we wachten met je mee ;)
    van het weekeind lekker een laptop uitzoeken, kun je nog vaker op zp en verslaafd worden, net als charissa (en ik :))

@ marktplaats, kinderkleding haal ik er ook vanaf, alleen als het er nog mooi uit ziet tenminste, voor mezelf eigenlijk nooit, moet het toch aanpassen of ik het mooi vind, heb nogal een aparte smaak :)

webshop zal ik zo even op kijken, hopenlijk heb ik het snel nodig :D

6. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Hoi, hoi,

Maible, heb je nog getest? Je nod is toch al over een paar dagen? En wat leuk Venetie als een verrassing! Echt gaaf!

Madeliefje, wauw een nieuwe laptop! Ik zou voor eentje met 17 inch scherm gaan :D

Spullen kopen via MP doe ik wel eens. Stokke kinderstoel komt bijvoorbeeld daar vandaan. Maar kleding koop ik daar eigenlijk nooit. Vroeger wel eens voor de kleine maar sinds ik een hele leuke tweedehands kinderkledingwinkel hier in de buurt heb ontdekt, doe ik het niet meer.

Iedereen die ziek is/zieke kindjes heel veel beterschap!

Hier heb ik nod steeds een knal positieve ovu test in handen. Brengt me toch op verkeerde ideeen...

7. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Nod lijst:
    19-12-10; Maible (bcv34) ronde 3
    22-12-10; Giraf ronde 3
    27-12-10; Madeliefje (bcv34) ronde 3
    29-12-10; Quint ronde 3
    03-01-11; Nathalie (bvv29) ronde 1
    07-01-11; Jolan25 (cyclus onbekend ivm miskraam) ronde 1 na mk
    13-01-11; Wolfje22 (bcv37) ronde 9
    14-01-11: Vlekkengek (bcv 35), ronde 8

Zwanger:
    Meesje: Uitgerekend: 27 juli 2011
    Charissa: Uitgerekend: 24 augustus 2011

Smeppers:
    Madeliefje
    Giraf
    Maible
    vlekkengek
    Wolfje

Ex-smeppers:
    Charissa (1e smep-ronde raak!)

8. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Dag meiden!!!

Meesje, lekker geshopt! Doet een mens goed!!

Madeliefje, wat fijn een nieuwe laptop! En spannend! Ik duim mee!

Wolfje, beterschap voor de kleine man!

Wij hadden vanmiddag borrel van het werk. Was weer even ouderwets gezellig :D Op een gegeven moment zelf een witte tia besteld ipv een witte martina :D Daarna hele eind naar huis gelopen ivm gladheid. Morgenochtend kerstontbijt op de opvang. En nu ga ik douchen voor een klusavond :D

9. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Nathalie, zo te lezen heb je het druk met allerlei leuke etentjes :D
    Veel plezier vanavond!

10. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Morgen is de laatste, dan even 2 weken vakantie :D

11. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Mmmmmm, twee weken vakantie is ook niet verkeerd! Lekker genieten!

12. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Inderdaad, even helemaal niets. Als het goed is gaat Jul ook gewoon naar de opvang (meestal houd ik hem toch thuis :D) dus dan kan ik ook even mijn eigen ding doen :D

13. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Meiden ik spring onder de douche.....en dan klussen hahaha

fijne avond en tot morgen!!!

14. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Madeliefje, wat fijn dat je een laptop krijgt! Veel plezier met het uitzoeken!

Quint vreemd dat je nu nog steeds een posi ovu test hebt:( Toch maar weer klussen dan vandaag:D

Nathalie, leuk al die etentjes! Jij hebt nu al kerstvakantie. Hier is de vakantie een week verschoven. Ik moet dus nog een week.

Meesje ik heb net even op die website gekeken en er staan echt wel leuke dingetjes op voor weinig geld! Goeie tip! Ik hoop snel iets te 'mogen' bestellen.

15. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Heel veel plezier! Klusze!

16. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Pfffffff, nee zijn voorlopig klaar met klussen :D Zijn ook de jongste niet meer, hahahahaha. Vanavond heb ik het stokje aan Nathalie doorgegeven ;) Ik hoop dat die ovu test ook morgen positief blijft, spannend.

17. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Veel plezier Nathalie;)

Ik duik zo mijn bed in, ben echt heel moe.
    Slaap lekker iedereen en tot morgen!

18. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
  19. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Meiden ik doe iets echt niet goed hoor, manlief heeft weer de LT :( potverdikkie nou ben ik maar Lord of the Rings aan het kijken :D

Spannend meiden, ben zo benieuwd wie de eerst volgende zal zijn :D misschien wel allemaal zo dat zou echt geweldig zijn!

Morgen ben ik er waarschijnlijk niet ivm afspraak ver weg en zaterdag ook druk, men dat wordt cold turkey hahha ga jullie missen...pfff hoe moet dat als ik straks 8 dgn op vakantie ben zou het zowat gaan annuleren:p

Truste alvast en tot snel dan :( wheeeeeee :(:(:(

20. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Hey meiden,

@ Quint Klus ze vanavond..ben je er in elk geval wel op tijd bij! Haha...je wou toch niet gaan klagen dat tie nou posi blijft?;)

Hier een soort van kramp onder in me buik..maar heb ook een heerlijke koek op vanavond...dus die darmen kunnen ook lekker aant rommelen zijn!!Ik hoop dat het een innesteling is Mees, maar is 6 dpo niet beetje vroeg? Ik ben zeer benieuwd morgen met de temp!!

Charissa, fijne dagen en tot gauw! (haha, straks ben je nog jaloerser op degenen die hier blijven dan wij op jou die naar Egypte vertrekt;))

@ Nathalie, Jolan, Maible,Vlekkengek, Wolfje, Quint, Charissa, Meesje..truste en tot morgen!!

Deel Deze Pagina