Hai meiden Ik heb alles gelezen hoor, maar niet alles onthouden , dus ik ga niet persoonlijk reageren. Gisteren zijn we toch maar niet naar de stad gegaan, het regende Maar vandaag hebben we dan toch (bijna) alle kerst kadootjes gekocht. En..... We hebben een huwelijksreis geboekt! half mei gaan we 10 dagen naar delphin diva in turkije, echt super-de-luxe alles erop-en-eraan Oh, ik heb er zo'n zin in he! Maible nog geen test drang??
Lieve meiden, Jullie hebben niet zoveel gekletst vandaag, hahaha. Wolfje, heel begrijpelijk! Ik hoop voor jullie dat het heel snel raak is en wij blijven duimen met zijn allen! Nathalie, vervelend die onzekerheid. Ik hoop op een positief bericht voor je in januari. Geniet nu lekker van je vakantie, heerlijk (ben een beetje jalours ) Madeliefje, veel beterschap voor Maaike en een digi knuf! Giraf, waar hang je uit?..... Hier was een ovu test van vandaag nog steeds positief. Iets minder knal dan de afgelopen dagen maar ik heb me niet gehouden aan 3 uur niet drinken/plassen etc. en het is een zwanger & kids test ipv sensitest. Een zwangerschapstest durf ik niet aan een week voor mijn nod. Het is toch nog veel te vroeg om te testen? En zijn de ovu testen dan gevoeliger dan zwangerschapstesten? Ik ben zo bang om straks teleurgesteld te zijn...
meiden ik ga er weer vandoor hoor.... kort maar krachtig vandaag ga lekker romantisch bank hangen met mijn lief
Wat gaaf Giraf! Jij ging toch in het voorjaar trouwen? Met een dikke buik! Nathalie, veel bank-hang-plezier! Ik wil ook bankhangen en the voice kijken. Maar manlief is net thuis en hij heeft een hekel aan the voice...