Quint, kan me goed voorstellen dat je liever nog niet test! Ik heb zwanger en kids testen gedaan en hield me niet aan 3 uur niet drinken en was knal posi..dus dat is niet nodig om te knallen, dus denk dat je piek voorbij is! Ik heb het de hele avond al koud..zou me temp ineens gezakt zijn hihi...
hihi ja ...ik had een heel heel heel inimini 2e streepje op 8 dpo na 3 kwartier, maar ik zou als ik jou was op 10 dpo met gevoelige test testen van bv CB die was super duidelijk bij mij op 10 dpo, kijk maar in album en dat was met middagurine en kv2v5 was ook duidelijk positief maar wel nog erg licht en JA ook jij bent schuldig bij overgehaald te hebben toen en ben erg happy, stel dat je ook zo'n test hebt dan ben je een dag langer gelukkig en ik ben ook heel benieuwd @Maible kan jij ook bijna testen?
Madeliefje, als je zwanger bent, heb je het koud heb ik gehoord of de kachel moet nog aan Wanneer ben je van plan om te testen? Met Kerst? Ovu testen snapte ik al niks van en nu nog minder, hahaha. Ik heb trouwens drie pendels binnen: maart, april en mei. Zo te zien zou het elke maand raak kunnen zijn
OOOOOOOOOOOOO dat herken ik, ik heb en had het ook heeeeeeel koud niet normaal en de kachel stond gewoon aan hoor Stom zoveel reclame pfff kijk je nog quint?
Dames! Net terug van de schhdssp, en ze was heel lief!! Ze was ook erg enthousiast toen ik opbiechte dat ik zwanger was. Ze wilde alles weten, ze is zo lief he....had mijn zusje kunnen zijn, we lijken super op elkaar qua gevoelens! Ik had een speciale uitgebreide massage geboekt al een tijd geleden, maar die durfde ze niet te doen want er stond haar iets bij van dat het iets op kon wekken in de eerste 3 maanden. Ze kon het niet in haar boek terug vinden, maar durfde het toch niet aan. Nu staat het voor volgende behandeling. I.p.v. massage heeft ze een uitgebreide behandeling met een handen-parafine pakking gedaan! HEERLIJK!!!! Da's echt lekker! Handjes eerst gescrubt en daarna in de parafine en lekkere dikke wanten aan....mmmmm..... Heb nu mega zachte handjes! Iets voor Giraf, voor als je straks trouwt en je man die vette ring aan die zachte handjes van je mag schuiven! Ik had frietjes gegeten en het brak me enorm op tijdens het liggen.....heeft de schat me een Rennie gegeven en zo kon de behandeling toch nog doorgaan zonder steeds rechtop te gaan zitten. Erg he.... @ Wolfje: meid toch, ik snap het volledig, maar vind het ook jammer, je was samen met mij de starter van dit clubje. Ik ga je missen meid, maar blijf je op afstand volgen. knuffel x @ Madelief: morgen vet tempen he!! En slaap lekker! @ Maible; gooi er effe een test tegenaan, al is het voor onze lol, haha. Wie weet???? @ Quint: idem als Maible: niet onzeker zijn. Ik wil altijd liever zekerheid als valse hoop. Maar volg je gevoel, laat je ook weerniet door ons opjutten. @ Nathalie fijn zo brief voor de vakantie! Niet teveel zorgen he, al is dat soms moeilijk. @ Giraf: jij dus al lekker aan het regelen voor de bruiloft, en een fijn vooruitzicht met dat reisje!
Oh, wat ik me net bedacht waar ik wél last van had na mijn ovu.....dat ik 's avonds heel vaak gloeiende rode wangen had. Heeft iemand van jullie dat niet ook? CHarissa?
Nee, maar manlief vond mij helemaal een gloeilamp! Ik ben normaal ijskoud en toen/nu heel warm alleen heb ik het meestal heel koud temp is ook lekker hoog
Ja, Charissa, ik kijk zeker nog! Hoop niet in slaap te gaan vallen... Meesje, heerlijk je laten verwennen!!!
ja ik ook, nu houd ik het nog wel vol, maar straks gister ook laatste stuk achter mijn luiken gekeken
mooi mees, maar ik zie alleen de achtergrond en niet de uhmmm hoe eet dat ook alweer wat bij mij het pril zwangere vrouwtje is
Ja ik zie het, het is super wazig, het is een ooiervaar, maar die staat richtinhg verledn zeg maar, niet leuk, dus ga hem nu veranderen!