We gaan voor de 2de!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BB10

BB10 Niet meer actief

*breekt even in*

Waaahhhhhhh Maible GEFELICITEERD! Wat ontzettend gaaf, zijn we samen zwanger! Ik ga nu kaarten bestellen voor de 9 mnd beurs kunnen we lekker samen gaan!

*breekt weer uit*

2. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Jullie zijn lief!!!

Bedankt voor de felicitaties Charissa en BB10!!

3. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Wauw echt gewelidg meisy ben zooooo ontzettend blij voor je meis!!! :D:D:D:D:D:D hahaha precies vorige week zat ik zoals jij :D yes yes yes wat ben ik blij!!!!

En ook eerste smep-ronde raak ???:D

4. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Yep, eerste smep ronde!!:D

5. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Lang leve het smeppen en cb digitale ovu testen!

6. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    YES :D:D:D:D:D hahahahaha geweldig!!!!!!!!!!!

o o o mijn dag kan niet meer stuk :D geweldig!!! O leuk joh lekker vertellen! Hoe ver ben je nu?

BANNER BANNER BANNER XD:p

7. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Haha, ik was vorige week net zo aan het stuiteren bij jouw test als jij nu aan het doen bent!!

Ik ga straks een banner maken. Volgens mij ben ik nu een week of vier?
    cd 1 was 11/11 en ei heb ik gehad op 4 of 5/12

Ik heb nu bezoek dus ik moet echt gaan.
    Tot straks!!

8. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Maible, van harte gefeliciteerd meid!!! Echt super gaaf!!!!!!! Wat een knal posi testen zeg! Hoeveel dpo heb je het gedaan?

9. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    #2909 Madeliefje1987, 18 dec 2010
    Laatst bewerkt: 18 dec 2010
    Meiden, vanmorgen was ik 39, 9en een paar keer 37,1! Maar ik had het super warm ervoor, want was met trui en tr.broek gaan slapen in bed..die uitgetrokken en tijdje later gemeten! Daarna tijdje later nog es (zonder lopen) Dat was tussen 05.30 en 6.00 uur en heb daarna om 10 uur getempt na ff al rond gelopen te hebben en was toen 37.3. Dus de temp zou van vanmorgen toch wel kloppen. Zou ik dan al een innestelingsdip hebben gehad?? Pff...denk half dat ik zwanger ben...maja...je moet het volgens mij juist niet denken dat je zwanger bent en dan ben je het!! Ik heb nu toch een extra temp stijging...
    Dit is de omschrijving op deze website http://www.zwangerineenwip.nl/artikelen/algemeen/temperaturen-voor-een-beter-inzicht-in-je-cyclus.html
    Triphasic pattern. Dit wil zeggen dat je temperatuur na de stijging van de ovulatie nog een stijging doormaakt, waardoor je dus 3 fasen in je temperatuur hebt (zie kaartje 4).
    Volgens de beschrijving moet je nog 1 keer stijgen met je temp na 1e stijging na ovulatie. Maar op het kaartje zie je dan 3 stijgingen..dus dan zou ik nog een keer met temp moeten stijgen?

10. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    sorry Maible..ben echt super blij voor je, maar me hoofd zat vol met mijn tempen..moest het ff kwijt!! Meid..echt geweldig!! Blijf strooien die HCG!!

11. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Maible, jaaaa hihi vond ik ook zo lief hoe jullie toen allemaal reageerde!!! :D Het is ook zo super bijzonder, geniet ervan dit is jouw momentje :D:D:D:D:D:D en vele momenten nog natuurlijk ;)

@Madelief, oefff ik zou het even niet weten, vraag het anders even bij t algemene temp topic! Daar helpen ze je snel meestal ;)

12. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Ja, Maible, ik wist het, ik wist het, eindelijk getest!!!!!

VAN HARTE! HELEMAAL GEWELDIG!

13. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Charissa haha..gelijk maar ff gedaan!! Wat is tempen toch spannend zeg!

Vanmiddag hebben we een laptop gekocht en die is dinsdag gereed! Dus dan lekker vaak online!! Maaike heeft vannacht beter geslapen!!

14. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Madeliefje, veel plezier met je nieuwe laptop! Leuk man! En fijn dat het beter gaat met Maaike!

Meesje, leuke banner :D:D:D:p

15. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Madelief, ja leuk he als je het door hebt heb je er zoveel aan!
    Zo wat fijn een nieuwe LT :D ik kan het weten, wist je nog dat ik geen pu13 meer kon intikken whahahahaha

16. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Mailbe; van harte gefelciteerd meid, wat een mooie knal test!!!
    Geniet ervan! xxx

17. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Haha, lijkt wel of iedereen hier tot leven is gekomen sinds Maible haar nieuwtje verteld heeft!

@ Maible: lekker blijven zitten op die roze wolk! Wanneer ga je iedereen inlichten?

@ Charissa: vrees dat het kraambezoek virtueel gaat worden! Met 2 dikke buiken in aug!

@ Madelief: oeh, daar had ik nog nooit over gehoord....2e stijging...sorry meid kan je nite helpen. Denk dat je beter niet teveel meer kunt gaan lezen en gissen, je temp is ok en niet dalend dus ik zou gewoon snel een vroeg test doen komende dagen, dan weet je meer. Ik werd zelf erg nerveus na mijn ovu van tempen. En krijg de indruk dat jij er ook een beetje gestresst van raakt......(bedoel het niet vervelend he!!)
    Ik heb in ieder geval een goed gevoel!
    Volgende week zaterdag zelfde tijd zelfde plek? Zet jij je test erop!

18. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

meesje; weer een andere banner;)

19. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Zo net naar de stad geweest, wat een but weer. Kom ik terug en start niets vermoedend zw op en wat zie ik :$

Maible van harte gefeliciteerd meid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Super zeg!!!!!!!!!!!! Echt geweldig!!!

20. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Mees haha klopt wel hoor! Ik ga misschien wel eerder een test doen...pfft..wil het gewoon weten.

Deel Deze Pagina