Wolfje THNX!!! Manlief is helemaal in de wolken! Ik had vanmorgen een lekker ontbijtje gemaakt en tijdens het ontbijt heb ik hem een kaart gegeven. Het was een geboortekaartje van Oliver en daar had ik opgeschreven `Ik ben nog maar klein, maar mama zegt dat ik een grote broer wordt´ En ik had de test in de envelop gedaan. Hij was zo ontzettend blij! Zo leuk!!
voel me nu beetje k*t... van een andere clubje waar ik sinds maart meeklets is iedereen bevallen of zwanger
Ja, het zou inderdaad ontzettend gaaf zijn, Maible! Ik heb niet meer getest Ik durf het gewoon niet meer aan, ben de weg een beetje kwijt... Weet niet eens meer zeker wanneer mijn nod is.
Maible, ontzettend lief van je! Wij blijven duimen, hé! Wolfje, mijn cyclus doet raar/snap daar niks meer van maar het zal ongetwijfeld goed komen! Nog een keer een dikke knuf en op naar die twee strepen voor je ergens begin januari!
quint; wat naar vanje cyclus zeg, heb er helaas ook last van. zie me handtekening maar eens, knuf meid en op naar 2011 vruchtbaar jaar
Dikke knuf Quint en Wolf..gaat goed komen! Maible, je bent lief!! Leuk dat je je man zo kon verrassen! Wat is de liefde op dat moment dan groot he!! Zo bijzonder moment! Geniet er lekker van! Meiden, ik tel de dagen af naar dat ik me laptop heb en die dinsdagmorgen ga ik een test doen (zie je wel..gaan me voornemens) Ik merk dat ik het beter op tijd kan weten en me er op in kan stellen dan die gierende onzekerheid!! Ik weet niet of het HCG er voor zorgt..maar eh... Giraf, waar ben je meid...ga je al testen??? Of kom je straks ook ineens met een knal posi test!!We geven het HCG gewoon door!!
Goeiemorgen allemaal! Ik ben er (helaas) weer vroeg bij op deze zondagochtend... Mijn kleine kon niet goed slapen. Hij heeft twee geïrriteerde oogjes en hoest en niest alles bij elkaar. Arm ventje.. Ik ben er zo´n beetje elk uur uit geweest. Hoe is het met jullie ukkies? Die waren ook zo aan het spoken toch? Madelief, jaaaaa testen. Ik hoop dat je allereerste bericht op je nieuwe laptop meteen ook een super POSITIEF bericht gaat zijn Giraf mag toch ook dinsdag testen?
Hey zwangere Maible hahaha leuk he , ik dacht jij hebt ook als een roos geslapen, ik had het eergister dat ze zo aan het huilen was dat ik er uit bed heb gepakt nou dat is echt een hele grote uitzondering voor ons, want ze is heel slim en toen ik er nog vaak intrapte werd het gewoon normaal dat ze bij ons sliep bijna tot 1 jaar pfff dus dat laat ik nu niet meer toe, zit een heel verhaal achter hoor maar geen zin/tijd om dat uit te leggen maar iig wij hebben vanacht heerlijk geslapen hoeveel weken/dagen ben je ook alweer? Ligt er ook aan hoe je t berekent he, ik heb vanaf mijn eisprong gerekend, dan kan het met de echo altijd nog meevallen hoop ik, scheelt maar 2 dagen, maar 2 dagen zijn nu nog veel natuurlijk
Goedemorgen!! Wolfje en Quint, beide een dikke knuffel! Maible, jij bent vroeg Ik kan je de hand schudden, onze kleine man had vanmorgen ook allemaal pus op zijn oogjes. Dus ook hier geirriteerde oogjes. Vriendlief is met dit weer naar Duitsland met mijn vader om een auto te bekijken (gek), dus helemaal alleen. Gisteravond cakejes gemaakt voor mijn nicht en die worden straks opgehaald.
Morge meiden! @ Quint en Wolfje: ik blijf gewoon stug door duimen, en niet opgeven meiden!!! x @ Nathalie: jammer helemaal alleen op deze mooie dag! Geen weer om een auto te gaan bekijken. Betreschap voor je mannetje! @ Maible en CHarissa: gek he als je wakkeer wordt, moet je even terugdenken en dan valt het kwartje....ben zwanger! @ Vlekkengek en Madelief en Giraf: heb nog steeds hoop voor jullie! @ Eroosje; welkom!!! En suc6!! @ all: heb etentje gehad, was erg lekker, en zat maar te wachten en te wachten tot ik kon inhaken met mijn nieuws. Maar het duurde tot na het eerste gerecht (6 gangen hapjes diner) voordat de vrouw van mijn baas zei: Wat drink jij? Wil jij geen wijntje?? IK: Nou......ik zou best een wijntje lusten.....maar dat kan ik de komende 7 maanden beter niet doen!!!!! Iedereen feliciteren...leuk hoor. Voelt wel een beetje oneerlijk dat zij het nu weten en onze ouders en vrienden nog niet, maar het deed zich zo voor. Nu ben ik weer aan het stressen voor de 2e echo woensdag....oh god, ik hoop dat die ok is en dat beebs flink gegroeid is!!!
@Mees, de kans is zo klein dat het nog fout kan gaan na een kloppend hartje en daarbij zei de echoscopiste zelf dat het een goede intacte zwangerschap was toch!
Goedemorgen meiden, ligt een lekker dik pak sneeuw buiten he! Gezellig hier binnen!! @ Mees Kan het me wel voorstellen hoor dat je in spanning zit!! Maar wel fijn dat je weer een echo krijgt...zo zie je elke keer hoe het met je kleintje gaat..bij ons krijg je de eerste echo pas met 9-11 weken dus dan is het helemaal duimen aan het begin! Het gaat vast nog goed met je kleintje!! Ik duim heel hard!En heerlijk toch om het tegen mensen te kunnen vertellen dat je zwanger bent!! @ Nathalie Door die sneeuw heen?? Mannen zijn echt gek!! @ Charissa Met jou ook alles nog goed? @ Maible Hoest met jou? Maaike heeft vannacht eindelijk weer doorgeslapen!!! Heerlijk is dat weer!