wat een super duidelijke test Giraf!! Echt geweldig! Ik hoop dat het een ei is wolf, vanavond nog maar weer een avondje klussen hahahaha
nathalie hoop het ook zit nu aan etos zwanger worden capsules daar zit stof in om cyclus te regelen hoop dat het helpt... giraf; thanks ik weet het, maar ik het jullie ook allemaal, echt waar!!!
@Giraf: geen twijfel meer he! Genieten nu! @ Maible: al een beetje bekomen van het nieuws? Ga je het al snel vertellen?? @ Wolfje: ik hoop écht dat die capsules wat voor je kunnen betekenen!! En duim voor een ei!! @ Jolan: waarzinnig mooie taart zeg!! @ all: manlief komt net binnen met chinees....lekker!! Tot later!
Wauw, mooie test Giraf! Gave taart heb je gemaakt Jolan! Nathalie veel klus-plezier. Je man zal wel opgewarmd moeten worden na zo'n auto rit Wat een boel zieke kindertjes hier zeg! Mijn mannetje is ook zo huilerig. Vanmiddag zijn we even naar de stad geweest en heeft opa opgepast. Hij heeft echt veel gehuild.
thanks meesje pff zitten bij me ouders en moet echt me tranen bedwingen... vind jullie zoooo lief!!! en krijg weer iets meer vertrouwen dat het ons ooit weer een keer lukken gaat
@maible; wat sneu meid allemaal beterschap met de kids... sem gaat goed, vandaag geen hoestdrank gegeven en dat ging goed
Wolfje, ik heb ook etos zwanger worden gebruikt. Geen idee of het ook echt werkt maar ik lees hier er hier erg goede dingen over. Je kan het altijd proberen! Deze ronde is het gewoon raak voor jou (en voor de anderen natuurlijk ook!)
manlief is friet halen... ik ga de tafel dekken, misschien tot straks nog even ben blij met jullie!!!
Is het de eerste keer dat je die pillen gebruikt? Misschien krijg je daardoor nu wel zo'n vroeg eitje yeahhhh @Giraf wauw meid wat een super duidelijke test joh!!!!!!! Geweldig!!!!! Meiden wat gaat het lekker hier zeg, ik zeg dat we binnen 2 maanden allemaal zwanger zijn en ons nieuwe topic gaan openen en moet het even kwijt maar I Love Smeppen hahaha vind het zo gaaf dat het tot nu toe alle smeppers raak zijn! Maar 2e smep-ronde is ook superrrrrrr ofcourse