We gaan voor de 2de!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@charissa ja eerste keer, ben er nu een wk mee bizig, was niet meteen begonnen, want zat nog aan foiliumzuur maar die was op;)

gelukkig heeft manlief nu 2 wk vakantie, dus heeft geen smoesje nu in bed van ik ben moe;)

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Nod lijst:
    27-12-10; Madeliefje (bcv34) ronde 3

29-12-10; Quint onder voorbehoud - cyclus van slag ronde 3
    03-01-11; Nathalie (bcv29) ronde 1
    07-01-11; Jolan25 (cyclus onbekend ivm miskraam) ronde 1 na mk
    13-01-11; Wolfje22 (bcv37) ronde 9
    14-01-11: Vlekkengek (bcv 35), ronde 8

Zwanger:
    Meesje: Uitgerekend: 27 juli 2011
    Charissa: Uitgerekend: 24 augustus 2011
    Maible: uitgerekend eind augustus 2011?
    Giraf: uitgerekend eind augustus 2011?

Smeppers:
    Madeliefje
    vlekkengek
    Wolfje

Ex-smeppers:
    Charissa (1e smep-ronde raak!)
    Maible (1e smep-ronde raak!)
    Giraf (1e smep-ronde raak!)

ff lijstje weer 5pagina's terug opgezocht haha maar hier is die weer:)

3. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Oeh, Wolfje, friet klinkt ook goed!! Oh ik heb honger.....

Chrarissa, Smeppen is geweldig! Manlief is helemaal blij met mijn zwangerschap. Maar vanmorgen zei hij helemaal beteuterd dat we nu niet meer hoeven te smeppen. haha;)

4. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Manlief gaat nu koken, spaghetti bolognese.

5. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
  6. giraf

giraf Niet meer actief

Wij zitten aan de Mac Donalds :D

Maible;
    Ik voel helemaal niks qua symtonen, vorige keer ook pas na de 6e week, maar een gevoel in me zei dat ik zwanger was... heel raar...:)
    Wanneer ga jij het aan je familie/vrienden vertellen?

7. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Is ook lekker Quint, maar ik had zo'n zin in 'vette hap'

Meesje, heb jij je bestelling van almostmum.nl al binnen? Ik ben wel benieuwd hoe het je bevalt wbt levering en maten enzo. Zat er aan te denken om daar over een tijdje ook wat te gaan bestellen.

8. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Ik weet nog niet wanneer ik het ga vertellen. Aan de ene kant is 1e kerstdag natuurlijk heel leuk maar ik vind het ook wel fijn om zelf eerst even aan het idee te wennen. Ik denk dat ik het met een week of 7 aan vrienden en familie ga vertellen en dan na de eerste echo met 10wk aan collega's enzo. En jij?

Hier weten wel 2 forum-dinnetjes het wel en ik ken hun ook irl.

Ik heb een ongesteldheis-gevoel, beetje onderrugpijn en opgeblazen buik. Maar verder nog niets.

9. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Hhahaha Maible dat zei de mijne ook hahaha

Dat moet goed komen wolfje :D, ik schaam me best, maar vorige ronde toen het niet raak was waren we echt net een stel konijnen althans ik en als hij dan sliep dacht oooo neee whahaha en ging ik hem gewoon wakker maken :p ahahaha

10. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Leuk meiden het vertellen :D:D:D ik kan het niet voor me houden hoor vind het zo knap wil dat wel kan....als ik met iemand praat denk ik er constant aan zal ik het vertellen hahaha schiet niet op dus helaas hahaha

11. giraf

giraf Niet meer actief

Wij gaan het toch maar wel met kerst al vertellen...
    Mijn familie is nogal groot met 4 broers en zussen, aanhang en neefjes en nichtjes, dus om ze allemaal bij elkaar te krijgen is vaak moeilijk en met de kerst is iedereen er.....(bij ons is het traditie om het tegen iedereen tegelijk te vertellen)
    We willen alle neefjes en nichtjes in volgorde van leeftijd een t-shirt aandoen met nummer (1 voor de oudste, 2 voor de op 1 na oudste enz) en dan doe ik zelf een shirt aan met het laatste nummer op mijn buik... leuk idee?
    Mijn schoonouders vertellen we het "gewoon" daar hebben we niet zo'n goede band mee dus daar doen we niets speciaals..

12. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Leuk idee Giraf, of laat ze in volgorde de een korte tekst doen kan dat een korte zin, ik bedenk maar wat hoor, ik vind je eigen idee nl super leuk!!!!!!! Ik zie jullie al helemaal zitten :D

13. giraf

giraf Niet meer actief

Leuk idee, maar ze zijn allemaal onder de 3, dus ze kunnen niet zo goed praten...;)

14. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Leuk idee Giraf!
    Ik ben ook al aan het fantaseren hoe ik het ga vertellen.

Charissa, ik lach me ziek, net konijnen, hihi. (zegt zij, die manlief ook geen rust gunde :p;))

15. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Haha, ja die mannen van ons die krijgen eerst een smep-gebod en nu een vérbod! (tenminste....hier is er al wel weer gesmept maar ik had er een vreemd gevoel bij.....je denkt toch dat er iets mis kan gaan)

En iedereen de spagetti, McDonalds, friet naar binnen gewerkt? Ik heb hier nog een schaaltje oliebollen staan.....iemand zin??

@ Maible: ik heb contact gehad met de eigenaresse vvan Almostmum via mail. Ze mailde me steeds als er iets niet voorradig was in een maat en hoe die uitviel en welke kleur ze evt wel had, dus super fijn! En vrijdag liet ze me weten dat ze het geld binnen had maar helaas door het sneeuwweer haar magazijn niet kon bereiken, dus zaterdag pas kon gaan op de spullen op te halen en te versturen. Ik ben ook benieuwd, heb het eigenlijk een beetje impulsief gekocht, maar mocht het tegenvallen....nog geen 10 euro per artikel! En als het niks is zet ik het op MP.
    Goh, gek he, zo ineens kun je ook naar dat soort spullen kijken!

@ Maible CHarissa en Giraf: willen jullie weten wat het wordt?

@ Giraf: leuk idee om het zo te vertellen. En inderdaad, zie maar eens zonder smoes iedereen samen bij elkaar te krijgen zonder vermoedens!

@ Wolfje: ik proef in je berichten positiviteit!! Super fijn om te lezen!
    Enne...afstand nemen.....dat lukt je toch niet, hihi! Blij toe meid, kan je ook niet missen!

16. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Giraf, meid van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!! haha..ben een dagje weg en huppa..weer eentje zwanger!!! Echt heel gaaf!! Gaat ineens hard hier!!

Mees..ik wil oliebollen..ben er dol op!!:D

17. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ Maible, Giraf en CHarissa: ik heb nog een site: casamama
    De eigenaresse is een nicht van mijn schoonhdsp en ze heeft bij Vida Vita gewerkt en is nu een webwinkel met outlet zwangerschapskleding begonnen. Ook van de betere merken. Staan ook erg leuke dingen op!!

18. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Meesje, ja oliebollen!!! Gooi ze hier! In alle opwinding was ik vergeten om je te vragen hoe jouw collegas reageerden op het nieuws? En waarom alleen vraag aan zwangere dames? Wij willen straks wel weten wat het wordt! :p:p

Madeliefje, hoe 's het? Houd je het nog een beetje vol tot dinsdag?

19. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ Quint.....sorry....:).....bedoelde het niet zo, inderdaad mijn vraag kan ook voor niet-zwangere! Dus jij wilt v.t.v. weten of je blauw of roze moet kopen! Wij willen het in ieder geval NIET weten!

20. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Meesje, wat knap dat jullie de spanning zolang aankunnen! Ik ben gewoon veel te nieuwsgierig aangelegd, hahaha. Jullie krijgen straks echt een verrassing, wauw! Volgens mij heb je volgende week een echo?

Deel Deze Pagina