We gaan voor de 2de!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Oh, jummy oliebollen! Doe er hier maar 1 met lekker veel poedersuiker!

Bedankt voor de info over die webwinkel. Het klinkt veelbelovend. En je kan er idd niet echt een miskoop mee doen. Het is echt heel goedkoop.
    Ik ga zo ook even op die andere site kijken Meesje. Altijd leuk! Het is wel raar om nou ineens naar positiekleding te kijken. Maar ik heb zo'n vermoeden dat ik niet heel lang in mijn gewone kleren zal passen. Dat was bij de eerste ook al zo en ze zeggen dat het bij een tweede nog harder gaat.

Wij willen weten of het een jongen of een meisje wordt. Ik ben veel te nieuwsgierig:p

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

charissa; ik hoef me mannetje echt niet wakker te maken dat wordt ruzie! hihihi

heb hem al wel voorbereid dat we zo nog ff gaan klussen... en gistermorgen dus ook...

normaal is hij vrij moe van zijn werk ivm lange dagen van 5 uur weg en dan om 20.30uur pas weer thuis dus tja, maar die smoes gaat nu mooi niet op;)

ik kan een zwangerschap (oid) ook niet voor me houden hoor, als ik lieg, verraad me gezicht me!

giraf; leuk idee ook!

meiden enjoy met vertellen!!!

3. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ Quint: ik heb woensdagavond om 19: 45 uur mijn 9 weken echo!

@ Maible: ja, is inderdaad heel goedkoop. Daar kun je bij MissEtam en C&A nog niets voor kopen, en dat zijn echt mijn winkels niet....
    En heb wel een kleine basis van vorige zwangerschap, maar ben nu in totaal ander seizoen, dus kan ook niet alles meer aan. (en shoppen blijft leuk!)

4. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Wolfje, veel plezier straks;)

Ik houd het zo ook voor gezien. Ik ga onze hond nog even voor de laatste ronde meenemen en dan duik ik mijn bedje in.

Slaap lekker allemaal!

5. Zeepaardje

mailbe; thanks, vind de hond sneeuw ook leuk?
    veel plezier!

slaap lekker girls en beebs!

6. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    hoi meiden

iedereen lekker gegeten zo te zien, jummm
    wij zijn lekker uit eten geweest, waren vandaag 2 jaar getrouwd vandaar.

deze ronde gaan wij ook flink aan de klus, heb de drang om er nu ook "bij te horen" :) hopenlijk in jan een pos test :D zou zooo blij mee zijn !!!

iedereen nog een fijne avond, wij gaan lekker slapen en hopenlijk slaapt de kleine deze nacht wel door ;).

7. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Vlekkengek, gefeliciteerd met jullie trouwdag!
    Deze ronde wordt hem, ik voel het! Eeeennne je hoort hoe dan ook bij, meis!

Wel te rusten!

8. Zeepaardje

slaap lekker meiden

meesje en andere zwangeren....idee om vk en echo bezoekjes achter je naam bij zwanger te zetten zodat wij op de hoogte blijen van jullie bezoekjes?

9. Zeepaardje

Nod lijst:
    27-12-10; Madeliefje (bcv34) ronde 3
    29-12-10; Quint onder voorbehoud - cyclus van slag ronde 3

03-01-11; Nathalie (bcv29) ronde 1
    07-01-11; Jolan25 (cyclus onbekend ivm miskraam) ronde 1 na mk
    13-01-11; Wolfje22 (bcv37) ronde 9
    14-01-11: Vlekkengek (bcv 35), ronde 8

Zwanger:
    Meesje: Uitgerekend: 27 juli 2011
    Charissa: Uitgerekend: 24 augustus 2011
    Maible: uitgerekend eind augustus 2011?
    Giraf: uitgerekend eind augustus 2011?

Smeppers:
    Madeliefje
    vlekkengek
    Wolfje

Ex-smeppers:
    Charissa (1e smep-ronde raak!)
    Maible (1e smep-ronde raak!)
    Giraf (1e smep-ronde raak!)

10. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Goedemorgen!!!

Giraf, leuk idee zeg!!!

Ik lees oliebollen :D krijg spontaan honger!!!

Meesje, wat knap dat jullie het niet willen weten. Wij willen het wel weer weten, maar denk dat ik het nu ook meer voor me ga houden :D

*even naar volgende blz*

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Wolfje, ik kan ook niet liegen hoor :D
    Mijn gezicht verraad mij ook altijd haha

Meesje, spannend de 9 wkn echo!!

Vlekkengek, ik herken die drang wel hoor.....ik kan niet wachten tot het 3 jan is :D

Vriendlief was gisteravond pas om half 9 terug. Was er wel flauw van dus had een smsje gestuurd dat het wel een verdomd mooie auto moest zijn als je er 12 uur voor ging rijden :). Was meer een emotie berichtje haha, ik baalde namelijk we hadden niets in huis (geen boodschappen gedaan, doen we normaal op za/zo) en moest mijn tanden al poetsen met peutertandpastaa. Julian die was de hele avond al aan het donderen, op mijn buik springen ed en ik had al zo'n last van mijn buik :D dus ja dan stuur je wel eens iets wat je niet moet sturen hahaha
    Gisteravond was hij eigenlijk te moe om te klussen dus heb gezegd dat ik alleen zijn zaad nodig had hahahahaha niets romantisch aan dus :D
    Vandaag Jul thuis met ontstoken oogjes, wel gezellig

12. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    goedemorgen!!!!!

hahahahhaha nathalie, moet erg lachen om je opmerking: ik heb alleen je zaad nodig. Geweldig!!!! (dat zeg ik nou nooit ;))

13. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Giraf, maar dat hoeft ook niet bedoel bv 3 woorden op de een dan bv 2/4 woorden op de ander in rijtje jij ernaast ;) en zin is compleet, maar ik vind je eigen idee super leuk hoor!!!! Dus zou ik gewoon met die cijfers doen super tof idee!

@Maible, hahaha ja als je 9 dgn achter elkaar doet omdat je bang bent je ei te missen whahahahahahaha na ja en alsnog misschien juist door het vele klussen n iet gelukt toen :p, maar ja was ook dat we alleen de dag vd eisprong hadden gedaan dus heeel fout allemaal als we naar het Smeppen kijken :p hahhaa

@Meesje, oooo lekker oliebollen uhmmm mogen we dat :D en dan zonder krenten want die vind ik vies :p hahaha.
    Ik Smep voorlopig helemaal niet ooooo wat erg he, maar veel te bang nu dus indd Smep-Verbod hier hahahahaha ik had bij mijn eerste nl ook wat roze verlies en druppeltje rood na sex het was gelukkig niets, maar ik dacht echt dat ik een MK kreeg was helemaal over mijn zeik en dat wil ik nu echt niet!!! Dus dan maar even niet :p
    Wij willen het zeker weten :D en jullie en iedereen mogen het ook weten :D ja ik vind het niet heel ja hoe zeg je dat...het is wel bijzonder natuurlijk...maar het wordt altijd OF een jongen OF een meisje hahahaha dus ja ik vind het geslacht ook niet belangrijk maar wel leuk om te weten. De namen houden we wel helemaal voor onszelf :D jullie?
    Ik ga zeker even kijken naar de website! Ik moet sowieso mezelf maar weer eens een keer verwennen :p, maar ik kreeg de eerste keer niet snel een buikje, heb maar 2 zw-broeken gehad verder niets, dit keer wil ik wel meer hippe positiekleding kopen, ze zeggen indd dat je buik sneller groeit bij een 2e,3e enz.

@Madelief, oeehhhhh spannend meisyyy ben zooooo enorm benieuwd!!!! Ik duim hier echt kei en keihard voor je meis!!!

@Quint, oehh meisy jij komt ook al dichtbij Nod!!! Heb je al een voorgevoel?? Heb je al kwaaltjes?

@Wolfje, o echt hahaha, ja ik had dat ook wel eens dat hij beetje ging echt uuu wat is er ik slaap al whahahahha ik: JA NOUUUUU JIJ WILT TOCH OOK EEN BABY whahahahahahahahahahahahahahaha wat een bitch ben ik he whahahahahahahahha lig helemaal plat om mezelf hoe ik tegen hem heb gedaan, ik zei: ja dit is het enige fysieke wat jullie/jij hoeft te doen de rest moet ik al doen dus is wel het minste wat je kan doen dan whahahahahahahahahahahaha, oooo echt erg maar ja ik vond het gewoon zonde anders!
    O ja dat deed ik ook al voorbereiden van die en die dagen om de dag en zodra posi ovu (deze maand dan ;)) zei ik ja we moeten aan de klus al hahaha hij ook happy, hij vind/vond het klussen juist heel leuk allemaal, alleen als hij dan als sliep is het toch dat je jezelf er even toe moet zetten! Wat een goed idee, ik ga het er even bij zetten!

@ Vlekkengek, WAUW wat leuk GEFELICITEERD meis!!!!

Jullie horen er allemaal bij hoor dus geen druk voelen, wij wachten heel geduldig totdat we allemaal zwanger zijn en ons nieuwe topic gaan starten....aan de Laatste die zwanger wordt de eer om het nieuwe topic te openen? Schrale troost in pricipe maar wel leuk toch??

@All, weer dezelfde vraag als tijdje terug maar ben benieuwd of jullie al definitief de namen hebben, wij hebben de jongens en meisjesnamen zo goed als....ga nog wel even kijken qua meisjesnamen, maar we hebben een naam waar ik helemaal weg van ben alleen manlief vindt hem mooi maar klinkt niet helemaal van JAAAA al hoewel hij sowieso niet zo uitbundig is, soms heb ik best een serieuze vent en soms is hij echt net een kind haahaha.

14. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    meisjesnaam hebben wij wel definitief (1e naam, 2e nog niet). Jongensnaam hebben we nog niet.

15. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Whahahahahahaha Nathalie, moet echt om jou lachen hoor, heel herkenbaar allemaal, gewoon iriitaties tussen man en vrouw vind ik hoor en je hebt helemaal gelijk :D

Ik kan btw ook helemaaaaaal niet liegen ooo dat is echt vervelend hij ziet en hoort het zelfs meteen pff niet handig met leuke dingen :D

Hey Jolan, hoe gaat het met jou? heb je al antwoord op je vraag gehad qua smeppen? Ben ook erg benieuwd!

Wij gingen gister trouwens Sushien, nou was niet echt helemaal succes voelde me er toch niet fijn bij, je mag het wel hoor, maar sommige dingen niet en als bv die rauwe zalm mijn komkommer sushi aanraakte dacht ik al oooo neee whahahahahaha

Zo nou ik ben weer bij hijg hijg hahahaha

16. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    namen, wij hebben daar nog helemaal niet over nagedacht. Vond het bij de eerste al moeilijk.... konden echt geen jongensnaam bedenken...

Hebben jullie trouwens hyves?

17. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Leuk hoor, vond dit keer meisjesnaam moeilijker dan de jongensnaam hoe gek ook vorige keer had ik het andersom ;)

18. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ik heb wel hyves doe er alleen weinig mee ;) wat is de jouwe :D ga ik straks even spieken bij je :D

19. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    charissa, ja hier gaat het redelijk.
    Nee nog geen antwoord over het smeppen. Ach moet maar eerst een positieve ovutest krijgen...
    Ik dacht de afgelopen dagen dat ik rekbaar slijm had, maar goed (kan ook sperma zijn hahahaha , of is dat gek , stom dat ik dat zo hier opschrijf....)

20. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    je hebt een pb :D

Deel Deze Pagina