@Jolan, nee joh helemaal niet gek, vind het juist gek als we daar niet over zouden kunnen praten, we zijn immers allemaal moeders en volwassen . Hey even daarover, ik vond het verschil ook moeilijk te zien altijd! Maar als je even op google intikt verschil sprema en cirvixslijm of vruchtbaarslijm dan zie je wat het verschil is Leuke hyves heb je jolan, ik heb je uitgenodigd
meiden ik heb mijn ouders hier zitten, paps gaat zo even mee boodschappen doen Kom vanmiddag wel weer ff kijken
Heb je geaccepteerd hoor Mooie meid heb je!!! Heb even gezocht via google, maar snap er nog steeds niet veel van hahahahahah
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/186935-verschil-tussen-cervixslijm-and-sperma.html http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/186935-verschil-tussen-cervixslijm-and-sperma-2.html zo hahahaha misschien heb je daar wat aan Jij hebt ook echt een mooie meid! Mooi hoor die blonde haartjes met bruine ogen!
me; sinds vrijdag vreselijke kiespijn, maar ben zo bangvoor tandarts, maar vanmorgen na een nacht wakker zijn en huilen van de pijn de tandarts gebeld, kan er vanmiddag 16.00uur terrecht... dus ik hoop dat die wat kan doen aan de pijn, ben zo bang... het is me kies naast me verstandkies, kan me tanden niet op elkaar doen zo pijn! en als ik hem aanraak doet hij ook erg pijn... heb ook het gevoel, maar het is niet zo, dat ik een hele dikke wang heb... ben mega bang, nu al buikpijn ervoor, kan ook nauwelijks eten... maar me oma is er dus ben minder online! knuffel voor jullie
wolfje, oh wat balen zeg dat je zo'n pijn in je kies hebt. Maar wel verstandig dat je er even naar laat kijken zo voor de feestedagen. Succes en hopelijk valt het mee. charissa, bedankt!
Jeetje wat vervelend meis pfff ik haat de tandarts ook, ik hoef geen verdovingen meer, mijn gezicht is een keer voor de helft verdoofd geweest echt een verschrikking mijn oog kon niet meer dicht, dus als je merkt dat je oog niet meer sluit moet je hem dicht houden met je hand anders kan die uitdrogen!!!!!!! zei mijn tandarts van toen heel leuk echt raar gelukkig had ik dat gedaan, maar weet je straks ben je van je pijn af en kan je er weer tegenaan toch Succes meis pfff heb met je te doen hoor!
Wolf, sterkte meid!!! ik was vroeger ook altijd bang voor de tandarts, maar ik heb echt een super tandarts nu dus geen last meer van.
Wolfje, sterkte bij de tandarts!! Kiespijn is zooo naar! Ik hoop dat dat tandarts er iets aan kan doen. Vlekkengek, gefeliciteerd! Charissa, sushi, yummie!!! Ik heb volgende week ook afgesproken met een vriendinnetje om sushi te gaan eten maar ik twijfel een beetje of ik wel zal gaan. Er is wel veel sushi zonder rauwe vis maar het wordt toch naast elkaar bereidt... Jolan, dat zijn geen gekke vragen hoor! Zonder dat soort vragen aan elkaar weten we toch ook niet wat het kan zijn? Ik had deze ronde trouwens rekbaar slijm op cd 10 en toen dacht ik dat ik mijn ei had gemist. Toen nog een keer op cd 23 en ik had mijn ei op cd 25/26. Dus het kan zijn dat je inde komende paar dagen een posi ovu test hebt! Ik ga nu weer hard aan het werk. Ik moet zo naar mijn werk voor een aantal besprekingen. Ik moest daar wat verslagen voor maken. Die had ik gemaakt. Maar ik kan ze niet terugvinden. Nu ben ik ze dus even snel opnieuw aan het maken... Tot straks!
Hey meiden, Zo...vanmorgen toch zw.test gedaan..helemaal wit natuurlijk...maja het is te vroeg, maar voel me ook niet zwanger! Dus test op zn vroegst nu pas de dag voor kerst ofzo...mijn temp is ook aan het dalen, dus weet niet of tie nog omhoog gaat....spannend allemaal hier! En nu ga ik ff terug lezen..wat ben ik blij als ik morgenavond achter de laptop kan zitten!!
Gaat goed hoor..ben er alleen veel te veel mee bezig..dus das niet zo handig!! Maar eh...jij rekent er niet op dat je zwanger bent en ik voel dat je het wel bent...let maar op! Hou jij het nog een beetje vol?
Van harte gefeliciteerd...en over die drang..haha dat heb ik nu ook! En nu al 3 achter elkaar zwanger...dan heb ik zoiets van..dan zal ik het vast wel niet zijn! Zou wel heel gaaf zijn natuurlijk! Maar ik vind dat jij en Wolfje nu echt aan de beurt zijn hoor!! Duim heeeeeel hard!!
Madeliefje, ik had vorige week ook nog een omo test, en ik voel me nog steeds niet zwanger. Dus je moet van de week nog een keer testen hoor! Ik hoop het zooo voor je, en voor de rest natuurlijk ook!! En nu moet ik echt naar mijn werk
Och meid toch!!! Ik heb ook zon hekel aan de tandarts!! Heel veel sterkte meid..je moet er even door! Sterkte ermee en een hele dikke knuffel!! En als je geweest bent, rkijg je er nog een, goed? *Knuf*
Dank je wel Maible..echt lief!! Ik moet wel lachen..gisterochtend had ik spontaan zin in smeppen..nou dat heb ik normaal vooral rond eisprong..dus manlief zei: ja, je bent zwanger! Ik had ook meer zin in sex tijdens zwangerschap van Maaike. Ik lag helemaal dubbel van het lachen..ik zei: ja hoor..meer zin in sex al wel, maar nog niet genoeg HCG om posi te testen haha! En hij vond me blik anders, net als bij zwangerschap van Maaike. Nou ,we zullen het zien en als het zo is...nou..weet ik een gepaste beloning voor hem...9 mnden lang! Weet je meiden..er ligt best een druk op deze maand, wat volgende ronde gaat mijn uitgerekende datum naar oktober en daar is manlief en Maaike al jarig..plus me nichtje van me s.zus (die er flink over kan zaniken) Dus ja...weet dan niet of ik die maand dan over ga slaan... Sorry voor lange bericht..maar eh..ff bijkletsen. O, kan niet wachten op de laptop!!!!!! Giraf...nog lekker aant genieten?? C*********...heb je je naam veranderd? haha en ik denken..heb ik wat gemist ofzo!! Jadore is ook een mooie naam! Welkom hier hoor! (sorry..las later pas je PBtje)
Vlekkengek, nog van harte meid! Helemaal overheen gelezen! Madelief, gewoon van de week nog eens proberen Ik ga voor je duimen!!!
O en Maaike sliep door tot vanmorgen 9 uur...aaaah..heerlijk!!Kiespijn is weer even weg! Nog wel snot en snotverkouden en aan de hoest! Jadore, wanneer ga je nu vakantie vieren?
Hee meiden, lekker aan het kletsen weer! Kom net terug uit de stad, 8 pakken pampers en een winteroveral voor de kleine meegenomen. Straks weer naar buiten, het is lekker weer! Madeliefje, niet de hoop opgeven, hoor, het kan nog alle kanten op! Wij blijven duimen! Als ik jou was, zou ik geen rondes overslaan. Toevallig hadden wij daar gisteren met manlief over. Hij is in oktober jarig, ik in november en december is altijd al zo druk met Sint en kerst maar manlief zei je gaat daar toch geen rekening mee houden, het komt wanneer het komt! En daar heeft hij gelijk in! Wolfje, sterkte bij de tandarts en een knuf! Namen... Tweede en derde namen hebben wij al vast. Een jongensnaam hebben wij ook maar nog niet definitief (veel een hele grote kans dat deze naam hem wordt). Een meisjesnaam is een drama... Er zijn wel een paar ideetjes maar de naam is er nog niet. Het hoeft natuurlijk ook nog niet. Heb vast tegen manlief gezegd dat ik zijn top 10 jongens en meidennamen wil zien als het zover is. Hier voel ik me helemaal niet zwanger (hoeft ook niet, had de eerste keer nergens last van). Joost mag nu weten wanneer mijn nod precies is dus geen idee wanneer ik zou kunnen gaan testen. Ik denk zelf aan de eerste Kerstdag dan weet ik tenminste of ik wel of niet mag drinken