We gaan voor de 2de!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi meiden
    even kort berichtje van mij...
    heb onwijs veel pijn in me mond, heb nu onder die kies een bult zitten, wat erg pijn doet... iedereen ziet hem ook zitten en kan niet kauwen aan die kant...
    voel me echt beroerd, heb ook niet allen bijgelezen, ga nu eten koken en op tijd naar bed, dikke knuf van mij

2. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    hey meiden, tis rustig hier :D

Meesje nog even en dan kun je het vertellen!!!

Wolfje sterkte!!!

Ik heb net mijn rijbewijs opgehaald. Paps is meegereden en mams heeft opgepast. Bij mexx nog even een stoere winterjas gekocht voor erbij, 1 van zijn jassen werd echt te klein :D

3. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Hij heeft nu deze en 1 van Lief! (voor hem dan Stoer :D)

4. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Hey Meiden, de LT is binnen!!Echt een luxe zeg!! Mega groot scherm haha!Heerlijk is dit!

@ Maible Otrivin neusspray is heel handig en je hebt zo'n ding waarme je snot uit de neus kan zuigen...echt ideaal!!

@ Mees Uit de broek knappen..haha..daar heb ik zonder zwangerschap soms na het eten al last van...

Hier voel ik me niet zo lekker en voel ik allerlei pijntjes...ben benieuwd wat de temp gaat doen!

Wolf, dikke knuf meid..beterschap!

Nathalie, gave jas!!Echt stoer!!

5. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Balen madelief, hoop dat je je snel beter voelt!!!

6. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Ja, neem zo ff een paramolletje! Mijn pizza zit in de oven..ik zit lekker achter de laptop..in de woonkamer..heerlijk!!

7. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Dat klinkt wel goed madeliefje! Wij hebben net gekookte andijvie, aardappels en een gehaktbal op.
    Jul zit nog aan zijn toetje, nouja er zit meer rond zijn mond dan erin. Helaas zit ie nu op een leeftijd dat ie alles zelf wil doen ;)

8. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Och ja! Maaike doet dat nog niet, we zijn al blij dat nu zelf een koekje eet..i.p.v dat je elk stukje in de mond moet stoppen!!

Hmm..andijvie is ook lekker! Geen stamppot?

9. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Dat komt vanzelf wel ;)

Ik ben niet zo goed in stamppotten hahaha
    De laatste keer zei vriendlief, ga maar eerst oefenen :D

10. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    haha..lekker dan! Ik heb een keer stamppot andijvie met kaasblokjes op..ik moest er van overgeven en hoef dat dus nooit meer!!! Zo vies!

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Gadsie, klinkt ook niet lekker nee!

12. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Nee het is niet aan te raden...iel!

Leuk he kleren kopen voor de kids! Heerlijk is dat! Lekker showen met je kleine! Heb al een mooie jurk hangen voor de kerst..wel al maatje 92, maar ze is de laatste week zo hard gegroeid (we zien het gewoon) En dan kan ze er nog lang van genieten!

13. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Heerlijk inderdaad om te shoppen, helemaal nu er uitverkoop is :D
    En inderdaad gewoon wat groter kopen, heb je er langer plezier van :D

14. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    ja..dat is een leuke bijkomer als je een kleine hebt! En als je een tweede hebt en ook nog van het andere geslacht..weer nieuw kopen hihi! Dat weet ik wel: als ik zwanger ben..koop ik als eerste een klein kledingmaatje...

15. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    ik denk dat vriendlief zou balen als het een meisje zou worden :D
    We hebben nu al 4 dozen vol met jongens kleding, mag ik weer opnieuw beginnen hahahaha

16. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    haha..ach..ze moeten niet klagen..zij hoeven niet te bevallen! Zou je nu graag een meisje willen? Als ik eerlijk ben, lijkt me een jongen nu ook wel leuk...ook wel voor manlief...maar een meisje is ook weer leuk! Daarom zou ik het niet willen weten van te voren...dan blijft het een mooie verrassing!

17. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik vind het allebei geweldig. Een jongen lijkt me leuk voor Julian, maar een meisje zou ik ook geweldig vinden. Lekker meiden kleertjes shoppen, veel leuker als de kleertjes voor jongens :D

18. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    haha is dat zo? Schijnt dat je met meiden meer kan tutten..maja..kan dat niet zeggen! Ja, ik vind het voor maaike een zusje ook leuk! Daarom..het is allebei leuk..maar gun manlief zn stoere ventje..al vind hij maaike ook al stoer!

19. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Meiden:

Vandaag alles binnengekregen!
    Mijn moeder: Wat heb je weer besteld??

Het slabbetje is baby-maat, maar het past wel, dan hangt de tekst tenminste ook niet onder de tafel.

De doos kleding viel niet mee en niet tegen.....de kleding zelf is kwaliteit alleen de maat viel heel erg ruim. En het is al moeilijk kiezen welke maat je moet nemen? Maar aangezien het om zomerspul gaat dacht ik, pak maar M.
    Helaas moet ik 2-3 artikelen dus ruilen, want daar zwem ik in.
    Maar vetrouw er wel op dat dit goedkomt.

Oh....nu ik zo bezig ben met spullen kopen bekruipt me altijd zo het gevoel dat ik iets ovetr mezelf afroep he....stel je toch voor dat er morgen iets niet goed is.....aahhhhh!

Nog 1 nachtje slapen en dan weten we weer meer.

@ Nathalie: stoere jas, daar heb ik dus lang naar gezocht en niet gevonden. Maar ik wilde die in het zwart....nu een stoere gekocht in grijs!

@ Madelief: oh, lekker pizza! Beterschap met dat wat je voelt...ben effe kwijt waar je precies last van had!

@ Wofje: morgen maar weer bellen dan denk ik? Je moet zo geen kerst willen vieren hoor.....dan maar even naar de tandarts. Je moet maar zo denken: dat is max een uur op een mensenleven! Heel veel strekte meid!!

PS: Iemand nog iets zinnigs te zeggen over mijn vraag over schimmelinfectie??

20. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Geen enkel idee... Heb daar totaal geen verstand van...
    En positief blijven denken morgen is alles gewoon goed! En lekker blijven shopen! Ik geef je groot gelijk want jij bent aan het genieten en zo hoort het ook!

Deel Deze Pagina