hou op, schei uit *schaam schaam* Gelukkig ben ik daar helemaal overheen. Stomme rothormonen!!!! Hoewel ik me nu toch wel weer onzeker voel over of de volgende zwangerschap allemaal goed gaat komen... Maar dat is misschien ook wel logisch.
Zo gek is dat toch niet, die onzekerheid de eerste weken/maanden? En dat je onzeker bent over een volgende zwangerschap is logisch, gezien wat je hebt meegemaakt. Maar als je weer zwanger mag worden, dan krijg je toch wel eerder een 1e echo neem ik aan?
Ach Jolan, dat hoort er gewoon bij hoor. En kan me wel voorstellen dat je nu ook weer onzeker bent over de volgende zwangerschap. Denk dat ik dat ook heb. Ik weet nog wel dat ik net een test had gedaan, heb letterlijk 2 weken alleen maar gejankt
Goedemorgen meiden, FF kort want we gaan zo boodschapjes doen! Ik voelde me vanmorgen echt zwanger toen me temp weer iets hoger was..echt idioot, maar goed..het kan nu echt alle kanten op...durf morgen bijna niet meer te testen! @ Giraf Wat gezellig zo met de buren!! Vorig jaar zaten we zowat helemaal alleen in de straat..hopelijk dit jaar wel meer buren in de straat! Maaike werd vanmorgen pas weer wakker om 08.30 uur..luxe he @ Nathalie Oh-oh Hihi..daar ben je mooi klaar mee dan..hahaha Porbeer hem enthousiast te maken voor iets anders...bumba ofzo (daar wordt ik nou gestoord van) @ Jolan Hoe gaat het met jou? @ Jadore Meid, een heeeeeeeeeeeeeele fijne vakantie!! En tot in het nieuwe jaar!
Ik minstens 4, manlief had 1 ook goed gevonden (al is hij wel HEEL blij met de 2e, dus volgens mij vindt hij meerdere kindjes toch stiekem heel leuk)
ja alleen mijn onzekerheid was niet echt normaal hoor.... moest alles perfect hebben en alles zeker weten.... heel fijn (not) Geen idee of ik de volgende keer eerder een echo krijg. Ik hoop het wel. Nu kwam ik er met 9,5 week achter dat het kindje met 5 weken al gestopt was. Al een maand!!!!
4 is leuk Giraf!! Ik zou er wel 3 willen denk ik Madeliefje, ik ga voor je duimen! Ga je straks zwanger het nieuwe jaar in
Ja, wij willen ook een groot gezin hoor..ik ben 23 en manlief 30...4 kinderen ofzo...en we willen ook pleeggezin worden. Maar ligt er wel aan hoe het gaat allemaal hoor! Als je nou merkt dat je je handen vol hebt met 2 kids...maja..kinderen kijrgen, een zwangerschap...dat blijft trekken denk ik! Ik heb nog alle tijd, dus ja!
Meid, dat lijkt me ook verschrikelijk ja! Dan is het toch heel begrijpelijk dat je er weer bang voor zou zijn? Ik zou dat nu al hebben omdat je het zo vaak hort en het is ook niet niks hoor! Iemand zei eens: zwanger zijn, betekent al in je hoofd een wiegje gevuld met een baby...Ik heb bewondering voor je meid!
madeliefje, ja met mij gaat het wel aardig hoor. Kan je het geduld opbrengen om vandaag niet al te testen? giraf, wauw 4 kids . Ik heb altijd gezegd 2, maar begin toch te twijfelen of het er niet 3 worden. Maar goed, eerst maar zwanger worden van de 2e
Nee ik ga zeker niet vandaag testen..we gaan zo langs de KV daar een test halen..bij giraf zag je duidelijk verschil qua streep..en ik wil ook een duidelijke streep...ik bedoel..als ik dan geen streep krijg, is dat dus echt nega.
lief dat je dat zegt. Ik ben heel hard geweest voor mezelf na de miskraam en krijg nu de klap. Vooral omdat er zo veel mensen om me heen zwanger worden. (6 in 1 week...)
oh ja, je bent natuurlijk nog n iet bij je nod Dacht even dat het morgen was. Nee dan begrijp ik wel dat je nog neit gaat testen.