Ha meiden, Jullie zijn weer lekker aan het kletsen hier! Jadore, hele fijne vakantie! Geniet ervan!! We zien je in 2011 terug! Nathalie,vervelend dat je je ziek voelt zo voor de feestdagen... Ik heb er helaas ook last van. Ik heb een enorm zere keel. Vannacht werd ik elke keer wakker als ik moest slikken. Ik kan ook nauwelijks praten, alleen een raar piepgeluid Giraf, leuk dat je het al gaat vertellen. Wij houden het nog even voor ons. Hoewel ik er meer moeite mee heb dan bij de eerste merk ik. De kwaaltjes beginnen hier nu... Ik heb enorme pijn in mijn onderrug, net boven mijn stuitje en vanmorgen kwam manlief me een kusje geven en hij had net een broodje hagelslag op. Ik werd me daar toch misselijk van Wij willen graag 3 misschien 4 kids. Maar misschien zeggen we wel wat anders als de 2e er is..
Hi! nathalie en Maibel beterschap!! Jolan, vergis je niet hoeveel verdriet je van een miskraam kunt hebben, ook laterna nog....ik heb 2 hele dagen van ´s morgens tot ´s avonds gejankt, en nog los een flink aantal keren. Ben er nog vaak mee bezig, zelfs na 2,5 jaar nog.....gun jezelf de tijd meid! Jadore we gaan je missen!!!! Hele fijne warme kerst he! Enne...niet té bruin he! Madelief, ik snap je wel wat testen betreft. Verder al klachten? Spannend hoor! Giraf, lekker aan de taart! Hier begin ik nu ´s avonds als ik mijn bh uit trek echt pijnlijk borsten te krijgen. Vanavond echo spannend!! Nog 9 uurtjes......
Meesje, spannend hoor! Ik ga aan je denken!!! Maible, hahaha straks ben je na de 2e al klaar Vriendlief wilde er altijd 3 en ik 2, nu zijn de rollen omgedraaid
Meesje Spannend vanavond! Nathalie Ik twijfel ook wel eens hoor, hoeveel kinderen ik wil Ach eerst maar eens de 2e.... Maible Wanneer ga jij de vlos bellen?
Ja..en een mk is gewoon heftig...je verliest je kind...dat is onbeschrijfelijk veel verdriet lijkt me! En dan iedereen om je heen die dan zwanger wordt...knuf meis! Hoop dat je snel weer zwanger mag worden en blijven!
Qua klachten: Moe (maar dat kan door minder slaap komen) Trekkerig gevoel in me borsten (alsof het aant groeien is zeg maar (lijkt een beetje op stuwing..voor mensen die daar ervaring mee hadden) Manlief heeft 'gemeten' en ze waren idd een fractie groter...(ik word misschien wel gewoon dik) Vet haar (maja..sta ook bijna elke dag onder de douche...zeker nu met die kou) Niet zo veel eetlust (maar dat is van de spanning...) Zolang me temp hoog blijft...
hoi meiden hier weer kort berichtje van mij, vannacht nauwelijk geslapen... ook niet naar 2 dioflanac en 2 paracetamols voor de pijn... vanmorgne 8 uur meteen ha gebeld en zegt hij ; tja ik zag die ontsteking al zitten. ik denk waarom zeg je dan niks?!! Maar goed heb nu dus peniceline kuur... xxx
Jeetje, Wolfje, dat is ook niet fraai. En dan ook nog een HA die zegt dat ie het al had gezien:x Ik hoop voor je dat de penicilline snel werkt. Jolan, een miskraam lijkt me vreselijk... Het lijkt me dat je echt tijd nodig hebt om dat te verwerken. Meesje, veel succes vanavond! Spannend hoor! Giraf, ik wil volgende week de vlos gaan bellen. Ik wilde het eigenlijk nu al doen (man wil mee, en ze zitten vrij snel vol met de avond afspraken) Maar ik heb nu geen stem Ik wil zo graag weten hoever ik ben en wat mijn uitgetelde datum is. Wanneer ga jij bellen?
Mijn NOD is pas 27 december..dus ben nog vroeg! Ik ga misschien vrijdagochtend testen, want dan is manlief thuis en morgenochtend niet. Tis toch wel leuk als we samen zijn...zowel als het nega of posi is.
Madeliefje Ik test ook altijd samen met mijn man... Vind het leuk om zoiets samen te delen, het is voor hem net zo spannend als voor ons (dames) Wolfje Wat vervelend meis, en wat raar van de huisarts Maible Ik ga morgen bellen, ga proberen om een vroege echo te krijgen. Ik heb al eerder een miskraam gehad en ik heb 3 vriendinnen die in de laatste maanden een curretage achter de rug hebben ben echt vreselijk zenuwachtig of alles wel goed is...
Wolf, fijne HA heb jij zeg!! Giraf, kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent! Ik ga iig voor je duimen. Zo hier ligt de kleine draak eindelijk op bed. Net lekker erwtensoep met een broodje gegeten. Zo even snel alles een beetje aan kant maken
He meiden, @ Giraf: oh, wat erg voor je, lees nu pas dat jij ook ooit een miskraam hebt gehad. had je nog niet eerder met ons gedeeld of wel? Is het vroeg mis gegaan of heb je ook een curretage gehad? Ik heb toendertijd 2 dagen achter elkaar een curretage gehad. 1e dag een chemische (met pil thuis laten afkomen) en 2e dag een nacurretage... Daardoor is de lol van het testen oko wel erg naar de achtergrond verdwenen. Mijn onzekerheid is hierdoor ook erg groot. Ik durf het pas van de daken te schreeuwen als ik de 12 weken gepasseerd ben. Beetje pessimistisch misschien maar het heeft diepe indruk op me gemaakt die rottijd. Bij mijn VK krijg je dan automatisch rond 7 weken een 1e echo. Ik hoop voor je dat ze dat bij jou ook doen, scheelt een hele hoop gewacht en onzekerheid. maar zit vast helemaal goed hoor! x