Weet niet of ik het al eens meegedeeld had... Weet ook niet hoever ik was, wel sowieso over de 6 weken. Bij mij was het "gewoon" een miskraam. Ik ken het gevoel wel, dat je niet echt blij durft te zijn. Heb 3 vriendinnen in de omgeveing die kort na elkaar op de 1e echo zagen dat het hartje al een tijdje gestopt was, of nooit geklopt heeft Daarom vertel ik het ook alleen nog maar aan familie dat ik zwanger ben. Mocht het misgaan, dan kan ik hun steun goed gebruiken. En 2 van die 3 vriendinnen hadden het al met 4 weken wereldkundig gemaakt, gevolg was wel dat iedereen steeds maar weer enthousiast vroegen "hoe het met de baby gaat" Morgen maar even bellen naar de vlos en mijn verhaal vertellen, hoop op een beetje begrip voor mijn onzekerheid...
Giraf, kan me voorstellen dat je dan wacht idd!!! Hier is draakje nog wakker...................ligt al een uur te schreeuwen (niet huilen hoor), maar ik wil gewoon dat ie even slaapt als is het maar een uurtje.....
@ Giraf Pff moeilijk hoor! Hoop nooit een mk te krijgen....achteraf heb ik waarschijnlijk wel es een vmk gehad (2 weken over tijd, niet getest) Maar toen was ik er nog helemaal niet mee bezig...dus dat is heel anders.
Maaike slaapt ook wel tussen 1-2 uur overdag. meestal 1,5 uur. Is Sem dan niet erg moe savonds Wolfje? Vanaf 6 weken is echt vroeg zeg..dan slapen ze om de haverklap weer..hoe ging dat bij Sem dan?
madeliefje... nee niet moe... overdag om half 10 wakker maken, dan heel de dag spelen en buiten zijn. s avonds eten en zwemmen rond 20.15 naar bed... in de kraamweek sliep hij al door, overdag slapen was vanafdag1 een ramp! hij wil overal bij zijn... misschien overactief ofo
Zooooo...wat een kerel zeg! Haha...Maaike nog wel 3-4 keer daar tussendoor hoor! Ze sliep dan nog niet door!
Hey iedereen, morgen toch testen..dus..hou het in de gaten morgen hier...hoop met HCG te kunnen strooien! Als ik zwanger ben, wil ik die poster van de AH van de roze kerst..dat heeft dan gewerkt! (vandaag boodschapjes gedaan bij AH)
madeliefje; heb morgen erg drukke dag.. .wil je me een pb doen als je getest hebt??? thanks all; zwaai en een dikke knuffel
1x is genoeg hoor hihihi fijn! altijd fijn als ik dan ff pb krijg anders mis ik het door de drukte en dan feleicteer ik je niet, maar dat wil ik morgen wel doen dus duim voor goed nieuws!!! xxx
met me mond gaat het wel, pijn wordt ietsjes minder, maar bult niet... kan nauwelijks kauwen aan die kant van me mond... zo eerst maar weer medicijntjes nemen... knuff
ja zou wel moeten ja... meesje... jij niks te melden staat al wel tijdje onderin maar ik zie niks verschijnen all;fijne avond en tot snel weer knuffel