Meesje, kwam even kijken hoe je echo was gegaan? Madeliefje, veel succes! Ik duim voor je! Giraf, dooi, welke dooi? Hier is het nog steeds koud en glad. Meid, het zit vast en zeker goed met de kleine in je buik! Positief blijven denken! Ik hoop natuurlijk wel dat je een vroege echo krijgt en dat alles straks perfect eruit ziet. Jadore, het is te laat maar hele fijne vakantie! Wolfje veel beterschap. Ik hoop dat het met Kerst veel beter met je mond zal gaan. Sorry als ik iemand was vergeten. Ik had bijgelezen maar niet alles onthouden.
Jahahahahahaha.......daar ben ik weer, helemaal happy!! Alles was goed, beebs is goed gegroeid en sta op 9 weken nu! Was echt heel erg leuk. Normale echoscopiste was er zoals gewoonlijk, en onze VK die mijn bevalling had gedaan keek mee, ze was aan het leren voor deze echo's. Helemaal leuk, eerst uitwendig, maar dat gaf geen mooi duidelijk beeld, toen inwendig. Hartje op volle snelheid horenkloppen!! En was dus goed gegroeid. Armpjes en beentjes in aantocht en zag er mooi uit. Toen ze klaar was haalde ze dat 'ding' eruit en gaf ze het over aan 'onze VK'. Begon die weer van voren af aan! Da's boffen!! Zij moest alles weten en vragen, dus ik heb echt een kwartier met dat ding in me gelegen, en ze heeft alle kanten opgedraaid en ik lag daar maar te genieten. Oh, meisjes ik gun jullie dit allemaal, en geloof me, die tijd komt weer terug voor jullie allemaal, is het nu niet dan over een maandje of wat! Ben helemaal blij, dus als laatste nog even mijn foto's! Dikke kus van mij en 'kleine meesje'.
Meesje, helemaal geweldig! Gefeliciteerd! Wanneer mag je voor een volgende echo? En willen jullie nog een pret echo laten doen?
Heb morgen het intake gesprek om 16:00 uur, en dan gaan we een afspraak maken voor prenatale screening met 12 weken, de nekplooimeeting en bloedonderzoek. Wij willen dit graag, hebben het ook bij ons zoontje gedaan. Dat is in het ziekenhuis en daarna weer terug naar VK, maar dan kom je volgens mij pas weer met 16 weken als ik me niet vergis. Hoor ik morgen wel. xx
Oh, ja, pretecho wil ik t.z.t. wel graag weer, 3d misschien? Ben alleen zo bang dat ik dan weer per ongeluk het geslacht zie, en dat zou ik zó jammer vinden! Maar niet kijken is ook sonde!
Dan heb je hoe dan ook met 12 weken een echo en het is al vrij snel! Bij pret echo gewoon aangeven dat jullie het geslacht niet willen weten, daar houden ze zeker rekening mee! Ben zo blij voor jullie dat alles goed is! Nu genieten!
Ga ik zeker doen Quint! Bedankt voor je lieve woorden! Jouw tijd komt ook snel hoor, niet vergeten he!!
Ik hoop het, Meesje. Voel me zo onzeker op dit moment, bah. Wil gewoon graag duidelijkheid maar dat geldt voor iedereen, hé.
Hoi Meiden, Ik kom gezellig mee lezen en kletsen. We hebben een prachtige dochter en zouden het geweldig vinden om ons gezinnetje nog een beetje groter te maken! Gisteren gestart met foliumzuur... Allerlei gedachten van 2 jaar geleden, toen we voor de 1e gingen kwamen weer terug! Van mijn dochter was ik binnen 3 maanden zwanger, dus best snel toen. Hoe snel waren jullie zwanger van de eerste? En hoe heb je de bevalling toen ervaren? Ik ben vrij nuchter, maar na een pittige bevalling dacht ik niet 'zo doe ik er nog 10' en als mensen zeggen 'de pijn vergeet je weer' dan denk ik... NOUUUU ik niet hoor, ik weet nog heel goed dat het heeeeeel zeer deed!!! (en ik ben geen piepert, haha) Ik had overigens een geweldige zwangerschap, en liep mega te pronken met mijn mooie buik, echt genieten, dus daar kijk ik wel weer naar uit. liefs!
JAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!! Wat een mooie babymees!!!!! Kwam even spieken hoe het gegaan was vanavond met de echo... Madeliefje: Ik zit morgenochtend klaar hoor! Kom maar op met je rose streepjes Quint Pff, vind het zo moeilijk voor je... Heb ook echt het gevoel dat ik iets voor je zou willen doen, maar ik weet niet wat... Geef elke keer maar een *digitale knuffel* maar eigenlijk is dat te weinig.... Gooi alles er maar lekker uit hier hoor meis, dat lucht op! Krumeltje welkom
Ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh...echt niet te geloven..een licht streepje!!!Ik ben ZWANGER!!!Manlief had gelijk!!! Echt..super!!Ik geef HCG door aan Quint...meiden...dit is toch niet te geloven????? Bekijk bijlage 116794 en ik dacht eerst dat er niks verscheen haha..was al teleurgesteld, maja moest 5 minuten wachten na 3 minuten ofzo verscheen er een licht streepje...ben zooooooooooooooooo blij!!
Ik zat alte wachten op goed nieuws!! MADELIEF: FANTASTISCH!!!! GEFELICITEERD!!!!!! WAT EEN MOOIE KERST VOOR JOU!!! Oh meid, ik had al een goed gevoel toenik je tempkaartje zag gisteren! Zaterdag is je test nog vetter hoor! leuk leuk leuk!!!!!!!
Dank je..het is echt gaaf zoveel zwangeren achter elkaar...we gaaan door hoor!! Quint!!! HCG komt ook jou kant op! Let maar op!
Madeliefje: heb de lijst meteen aangepast voor je! Vergeef me als er iets fout staat, pas jij het dan eventje voor me aan!? Nod lijst: 29-12-10; Quint ronde 3 03-01-11; Nathalie (bcv29) ronde 1 07-01-11; Jolan25 (cyclus onbekend ivm miskraam) ronde 1 na mk 13-01-11; Wolfje22 (bcv37) ronde 9 14-01-11: Vlekkengek (bcv 35), ronde 8 Zwanger: Meesje: Uitgerekend: 27 juli 2011 Jadore: Uitgerekend: 24 augustus 2011 Maible: uitgerekend eind augustus 2011? Giraf: uitgerekend eind augustus 2011? Madeliefje: uitgerekend in augustus/september 2011 Smeppers: vlekkengek Wolfje Ex-smeppers: Jadore (1e smep-ronde raak!) Maible (1e smep-ronde raak!) Giraf (1e smep-ronde raak!) Madeliefje (1e smep-ronde raak!)
Nod lijst: 29-12-10; Quint ronde 3 03-01-11; Nathalie (bcv29) ronde 1 07-01-11; Jolan25 (cyclus onbekend ivm miskraam) ronde 1 na mk 13-01-11; Wolfje22 (bcv37) ronde 9 14-01-11: Vlekkengek (bcv 35), ronde 8 Zwanger: Meesje: Uitgerekend: 27 juli 2011 Jadore: Uitgerekend: 24 augustus 2011 Maible: uitgerekend eind augustus 2011? Giraf: uitgerekend eind augustus 2011? Madeliefje: uitgerekend: 3 september 2011 Smeppers: vlekkengek Wolfje Ex-smeppers: Jadore (1e smep-ronde raak!) Maible (1e smep-ronde raak!) Giraf (1e smep-ronde raak!) Madeliefje (1e smep-ronde raak!)
@ Mees O geweldig he die echo fotos weer!! Bof jij even dat je dubbel gecheckt werd!! Heerlijk hoor! Fijn ook dat alles goed gaat!! @ Krumeltje Welkom!! Nou, ik weet de bevalling ook nog goed hoor!! Het is gewoon niet leuk! Onze dochters zijn bijna even oud!Wanneer is je NOD?