We gaan voor de 2de!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    madelief, ja nummer 5 !!
    hartelijk gefeliciteerd meid.

oh wat zul jij blij zijn meid, wat een geweldige kerst voor jou, geniet ervan !!

meesje, wat een supergave echo, echt leuk om weer even te zien dat alles goed is he ! en ook nog een dubbele, mazzelaar !!!

krummeltje welkom, hopenlijk is het weer snel raak voor je meid !

hier heel weinig tijd gehad om te reageren, sorry dames!
    ik heb gister en eergisteravond bloemschikcursussen gehouden, dus daarna helemaal kapot en meteen naar bed, vriendin uit canada is er ook dus daar moest ook even mee bijgepraat worden :D.

2. giraf

giraf Niet meer actief

Heb net de vlos gebeld.
    13 januari 9:00 intake en 1e echo! Spannend!
    Pfff.... hoe kom ik die 3 weken door? Ik denk dat ik vaak hier te vinden zal zijn...:D

Trouwens raar:
    Vandaag zou ik 4 weken en 1 dag zwanger zijn, er vanuit gaande dat ik 8 dec mijn ei gehad zou hebben. (heb 6 en 7 dec een positieve ovu test gehad)
    Dus 8 dec + 14 dagen = 22 dec NOD

Maar ik deed vanochtend een clear blue met tijdsindicatie en die gaf aan Zwanger 3+
    Dat zou betekenen dat ik al over de 5 weken zou zitten?
    Snap er niks van...:)

Mees:
    Nog steeds in de wolken? :D Met die mooie echo van gisteren?

3. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Dank je wel Giraf en Vlekkengek! Dit wordt een kerst om nooit te vergeten!

Giraf, je test van K2v5 was ook heel donker...dus of je bent langer zwanger of je maakte gewoon meer HCG aan...tweeling?;)

4. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Madeliefje VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!

5. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee wat gaaf!!!

6. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Kruimeltje, welkom!

7. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Hele super dikke knuffel voor Quint!!! Jouw tijd komt ook snel!

8. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    giraf, rekenen ze niet altijd vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie? Of zeg ik nu iets heel doms hahaha

9. giraf

giraf Niet meer actief

Weet het ook niet :) Als dat zo zou zijn, dan zou ik nu al 6 weken zwanger zijn zei de vlos...

Of misschien heeft madeliefje toch gelijk, is het een tweeling :D

Moet maar gewoon braaf wachten tot 13 jan.

10. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Spannend Giraf!!

Dank je wel Nathalie!

11. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Bij mij verschilt het ook: nu 3 wk en 5 dgn (uitgaan van 32 dgn cyclus) en anders 4 wkn en 3 dgn geloof ik. (uitgaand 28 dgn cyclus)

12. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    madeliefje, whaaaa geweldig :D van harte gefeliciteerd meid, wat leuk!

giraf, de één maakt meer hcg aan dan de ander. DAar reageert zo'n test op. Ik zou maar uitgaan van je positieve ovutest.
    Mag ik jou trouwens iets vragen (weet even niet of ik het je al gevraagd heb....). Jij had 2 dagen een positieve test. Waren allebei de dagen de strepen even donker? Heb je het toen gewoon allebei de dagen gedaan?

meiden :D mn ovutest geeft een streep, maar nog niet positief hoor :D Jippie!!!!!
    Maar nu zit ik even met een vraagje.... Gisteravond was ik pas laat thuis en manlief lag te slapen. Eigenlijk was dat onze klusavond (smep: om de dag) Maar dus niet gedaan. Ik dacht: kan voor een keer vast geen kwaad ;) maar goed. Nu heb ik dus vandaag een lichte streep en morgen verwacht ik de positieve test. Wat zouden jullie doen? Vanavond klussen én morgen avond? Of wachten tot morgen ivm om de dag? Jeetje hoe bedoel je plannen hahahahaha. Maar ik wil mn ei het best benutten ;)

13. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Ik zou vanavond gaan klussen en morgen kijken als tie posi is, gewoon weer klussen! Ik had 2 dgn knal posi test en beide dagen geklust!!Spannend..je eitje zit er dus aan te komen!!Klussen!!
    Het is nl. per persoon verschillend hoe lang je ovutest posi blijft. Als je een posi ovutest hebt, kan je ei ook zowat gelijk komen..daarom zou ik zorgen voor een voorraadje!;)

14. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ja, maar omdat hij dus nog niet knalpositief is, twijfel ik :D

15. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    anders vanavond en zaterdagochtend (kerstochtend ;))

16. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Pfff wachten duurt lang nu velen een posi test hebben..................
    Ben ook bang dat ik mijn ei heb gemist dus misschien nog wel langer wachten :D

17. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Hi allemaal!

@ Jolan: ik zou vanavond en zaterdagavond doen. Wij deden heel vaak elke dag rond ei-sprong en laatste ronde niet gedaan, extra rustdag omdat ik echt dacht dat elke dag ten koste ging van de kwaliteit van het sperma, en het was raak.
    Ik geloof niet zo in elke dag klussen persoonlijk. De zaadjes die 'fit' zijn blijven zowieso wel een dag (of 2) leven, en dan ligt er iets klaar voor het ei zeg maar. Je ei springt bij een posi ovu toch waarschijnliojk niet binnen een uur, maar binnen een dag.
    Ik herken het wel, die onzekerheid wanneer je moet 'mikken'.
    Doe waar jij je goed bij voelt!! Ik ga duimen voor een vette ovutest morgen!!

@ Madeliefje: mooie banner!! Al bijgekomen van je test??

@ Giraf: ik zou ook van je ovu test uitgaan. Dan valt het nooit tegen bij de vlos. Goed dat je gebeld hebt! We zitten 13 jan klaar he!!

@ Vlekkengek: je hebt het druk! Ik zag al via je hyves dat je deed bloemschikken! Ik vind het heel leuk om te doen, mijn moeder kan het goed, maar ik heb nooit zin om de spullen bij elkaar te zoeken!
    Voel je je verder goed? Ben even kwijt hoe het met jou zit qua ovu....

@ All; om 16 uur intake, en hier sneeuwt het nu wéér! Het wordt echt een witte kerst!
    Ik was vanmorgen naar de supermarkt gegaan voor de kerst.....wat een drama! Rijen van 10 mtr bij de kassa zoooooo druk!! Vreselijk!!!
    Ik moet 1e kerstdag voor het toetje zorgen. Het gaat een desert worden bestaande uit pannacotta met bolletje bosvruchtenijs met daarbij rode vruchten (bramen, frambozen, zwarte bessen) en wat slagroom....mmmm
    Hopelijk ziet het er spectaculair uit! Heb er zin in.

18. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Meesje Dank je..ja, het begint te landen..vanmorgen zat ik gewoon te shaken..manlief was heeeeeeeeeel nuchter! Had hem later gebeld en toen zei hij: het was nog vroeg in de morgen (6 uur) DUs vanmiddag zou die alsnog laten zien hoe blij die was. Ik wou nu dat ik ook eerder een echo kon krijgen, maar goed..denk positief en ga er heerlijk van genieten...ik kan alleen maar glimlachen! O en je echofotos, ik blijf er naar kijken..leuk zo in je banner!

19. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    meesje, maar hij is vandaag nog niet knal positief.
    Dus stel dat ik morgen een positieve test heb, zou ik niet klussen op die dag.... Niet handig, toch?
    Ik ben het met je eens wat betreft de gedachte van elke dag klussen. Dat wil ik liever ook niet, en daarom twijfel ik nu of ik moet wachten tot morgen.
    Dit is de test:

20. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Meesje; wat een super mooie echo meid, wat fijn dat je het hartje hebt horen kloppen!!!

Madeliefje; gefeliciteerd met je zwangerschap:D

Krumeltje; welkom!

giraf; spannend 13jan!!!

jolan; hoop dat de ovu test snel posi wordt!!!

all; ik ga mezelf van de smep lijst ff halen... ei is er nog niet... maar voel me niet lekker dus geen klustijd en als me cyclus 37dg is dan heb ik ei eind dit jaar... dan is manlief werken en slaapt elders...

Deel Deze Pagina