Ik rijd 2 keer in de week paard en fiets elke dag naar mijn werk. Wil eigenlijk weer gaan hardlopen, maarja nog niet van gekomen.
jey de ovutesten zijn binnen, nu kan er echt "gericht" geklust worden, met maar 1 doel natuurlijk maibel, leuk dat jij ook paarden heb, mennen is ook een hobby van mij, maar ik rij voornamelijk dressuur met mijn tinker, maar voor de afwisseling even in het span of over de balkjes is ook leuk. @afvallen, tja wat zal ik daar op zeggen ( niet doorvertellen maar er moet zo'n 15 kilo af , ) maar sport nu 1/2 x per week en rij nog 2/3 x per week paard
Smakelijk Giraf! Vlekkengek, leuk een Tinker! Ik hou ook van afwisseling. Ik ben meer van het springen maarja, dat kun je niet elke dag doen, ik rijd dus 3x in de week dressuur, 1x naar buiten en 1x springen. De andere dagen rijdt mijn bijrijder. Verder heb ik 4 shetties waar ik enkel en tweespan mee men. Heb ook marathon wedstrijden met ze gedaan maar sinds de zwangerschap is dit een stuk minder.
Even snel bijgelezen.....phoe! Niet zo 'zeuren' dames over lovehandles en paar kilootjes extra... Konden ze maar op de post gedaan worden, dan staat mijn brievenbus open! (1.68 cm met 52 kg op de schaal.....) Geloof me, dun zijn is niet altijd leuk. En we hebben intussen allemaal 'iets' om ervoor te houden toch met al die schattige kindjes die we allemaal hebben gebaard. Prestatie op zich toch? Als er dan nog 1 man durft te zeuren over een pondje meer.....afschieten! (maar meestal zijn de vrouwen die het zien en de mannen kijken er niet eens naar) Anyway, lees vanavond wel verder, is teveel info op 1 dag voor mij.... xx!
hahaha daarom kan je toch ook insringen ohhhhh stomme letters....ben heel hard aan t zoeken naar een nieuwe hoor
Meiden hoe doen jullie dat nu het weer tijd wordt voor dekbedjes? Julian is nogal een draaikont, heb net zijn dekbedje er weer op gedaan maar heb steeds de neiging om te gaan kijken Nog meer paardrijdende dames zie ik. Ik rijd het het paard van een vriendin van mij. Een reusje van 1.74 en rijd voornamelijk dressuur. Springen durf ik niet
Hi Nathalie, Gebruik je al een dekbedje dan? Ik heb mijn zoontje altijd onder een dekentje en laken gehad, maar hij bleef altijd heel fijn liggen onder de deken omdat hij in het begin ingebakerd heeft gelegen. Later begon hij ook flink te draaien. Nu heb ik vorige week twee lakentjes aan elkaar gemaakt zodat ik een dekbedhoesje heb. Daar heb ik nu zijn deken ingedaan. Voor de winter heb ik nu voor het eerst een synthetisch dekbedje klaarliggen. (had hem het liefst in een groot bed gelegd als er een baby op komst was geweest, maar helaas moet ik nog even geduld hebben met een nieuw kamertje...) En inderdaad is het altijd een beetje spannend als je hem onder een zwaarder dekbedje legt, maar het is een klein bedje dus hoop ik maar dat hij ook snel de 'uitgang' vind!
@Meesje'; dan zijn wij tegenpolen van elkaar wat gewicht betreft haha! @nathalie; ik vond springen juist altijd leuker haha! wat dekbed betreft; ik ben wel van mening dat als ze het koud krijgen ze eronder moeten kruipen haha maar anders gewoon over half uurtje even checken kan nooit geen kwaad
Meesje, ik heb zo'n ademend deken gekocht en daar een dekbedhoes omheen. Volgens de winkel was het veilig Merk weet ik zo even niet. Zoonlief slaapt nog. Gisteren om half 8 naar bed gegaan en nog niet wakker, zelfs niet toen wij ons net gingen aankleden hahaha
Zoooo..veel tekst om te lezen...maar zag een hele lieve foto tussendoor Wat een lief ventje!! Ik heb vandaag zelf een leuke taart gemaakt via internet met foto en al, dus gaat goed komen maandag! We vieren het in het klein maandag en in het groot volgende week zaterdag! @ Meesje Een leuke tip om de filmpjes te bekijken de avond ervoor, dus dat gaan we zeker doen. @ Charissa zelfde gevoel qua bevalling, was heel rot verlopen zeker qua begeleiding, maja...als je een kleintje erbij wil, zul je een bevalling toch erbij moeten nemen. Ik ben wel van plan om dingen op te schrijven wat ik wil. En te bedenken wat ik anders zou willen. (al is elke bevalling waarschijnlijk anders)
@nathalie; fijn dat zoontje lekker geslapen geeft! @madeliefje; heel veel plezier maandag! (en morgenavond met de film)
@ madelief: Hel veel plezier op de 1e verjaardag alvast! Is echt iets speciaals! Zojuist een berichtje gehad dat en kennisje bevallen is van een 2e zoon. (ze heeft de 1e gelijk met mij gekregen) Best een beetje jaloers.....is zo'n mooi mannetje, ze stuurde een foto mee. Dan zwijmel ik dus echt weg achter mijn pc.....DAT WIL IK OOK!!!!! Anyway, vandaag ongi in aantocht, kunnen we weer opnieuw gaan tellen..... xx (heb net boodschappen gedaan en een berg troostvoer gekocht....bakje filet american met toastjes, lekker pasta voor vanavond, kipkerriesalade, wafels, chips, chocolade.......mmmmmm)
meesje; dat staat mij ook te wachten... vriendin is gelijk met mij bevallen en is in november uitgerekend...best jaloers eigenlijk dus je ongi komt eraan, balen meid!!!
Wolfje en Meesje: Dank jullie wel! @ Meesje: ik snap dat gevoel helemaal! En dan ongi erbij, balen joh!En idd. verwen je zelf maar lekker vanavond! Had gisteravond kramp vanonder en nu zeurt het weer wat. Geen idee wat dat gevoel betekent, vorige maand voelde ik het voor het eerst, dus zal toch weer ongi worden denk.