hoi meiden hier even ego berichtje. ben beetje verdrietig... zelf erg zere mond nog steeds en sem is ziek... 40graden koorts hangerig en spuugt veel, wil ook niet drinken dus goed in de gaten houden nu... bah! Meiden iedereen hele fijne dagen gewenst!!! xxx
thanks lieverds, nee baal er zo van... vooral dat hij niet wil drinken maak me zorgen, hij drinkt altijd mega veel... pff
Nod lijst: 29-12-10; Quint ronde 3 03-01-11; Nathalie (bcv29) ronde 1 07-01-11; Jolan25 (cyclus onbekend ivm miskraam) ronde 1 na mk 13-01-11; Wolfje22 (bcv37) ronde 9 14-01-11: Vlekkengek (bcv 35), ronde 8 Zwanger: Meesje: Uitgerekend: 27 juli 2011 Jadore: Uitgerekend: 24 augustus 2011 Maible: uitgerekend eind augustus 2011? Giraf: uitgerekend eind augustus 2011? Madeliefje: uitgerekend: 4 september 2011 Smeppers: vlekkengek Ex-smeppers: Jadore (1e smep-ronde raak!) Maible (1e smep-ronde raak!) Giraf (1e smep-ronde raak!) Madeliefje (1e smep-ronde raak!)
wolfje, oh bah hopelijk knappen jullie allebei goed op. En idd het drinken in de gaten houden ivm uitdroging. Anders alvast ors geven. Lieke is een keer uitgedroogd in het zh beland en dat wil je idd niet meemaken...
@ woflje: HEEL VEEL BETERSCHAP VOOR JULLIE BEIDE! Het zit niet mee, bah, niet leuk!!! Ik zou inderdaad wat Jolan zegt niet te lang wachten met theelepeltjes ORS te gaan geven. Al zijn het maar theelepeltjes, dat kan hij niet snel uitspugen en krijgt toch iets binnen dat hij niet uitdroogt.....vreselijk voor je! Denk aan je! @ all: het is echt niet normaal meer, het sneeuwt hier gewoon continu! Er stond net een vrachtwagen overdwars op de weg en mijn baas probeerde weg te komen maar die hebben ze ook uit de sneeuw moeten scheppen en aangeduwd..... Als dit zo doorgaat kunnen we helemaal niet weg met kerst!!! En ik wil mijn nieuws vertellen!!!!!! vanavond gaan we maar met de slee lopend naar mijn schoonmoeder denk ik.....
jolan; thanks voor de tip; heb manlief gelijk op bad gestuurd om het te halen en heb het sem gegeven!!! Sem ligt nu op bed, slapen doet hij niet, maar zo rust hij toch wat uit en sterkt hij aan, niks gegeten en gedronken alleen ors beetje... meesje; Ik vind het echt een ellende hoor die sneeuw, hier sneeuwt het gelukkig niet... Maar morgen moet ik me opa en oma ophalen en brengen... die durven met hun 80+ook niet meer te rijden nu... Fijn hoor een witte kerst Nou ja we moeten het er maar mee doen he meesje en alle andere zwangeren; veel plezier met vertellen!!!!
@ Nathalie 4 dgn voor Nod heb ik getest! @ALL hier steeds meer last van me buik..waarschijnlijk me darmen..tijdje al geen ontlasting gehad...iemand tips om dit op te wekken?
MERRY CHRISTMAS!!!!! Maak er een gezellig dag van meiden!! Al getest Quint?? Giraf, veel plezier met het vertellen aan de familie vandaag! Ik ga nu snel voorbereiden. Ik krijg heel de familie te eten... X
Fijne feestdagen meiden!!!Heb vanmorgen nog een test gedaan (zie fotoalbum) en is veel duidelijker weer...
jaaa madelief, echt duidelijke streep nu !!! geloof je het al meer? Quint, we zitten allemaal te wachten hoor giraf en meesje, veel pelezier met vertellen vandaag, we willen natuurlijk wel weten hou ze reageerden he. maible, veel succes met voorbereiden van het eten, wat eten jullie vanndaag? en veel plezier natuurlijk. wolfje, hoe gaat het vandaag meet je kleintje, wil ie al een beetje eten en drinken? en hoe gaat het meet jezelf? zit jullie niet mee he, veel beterschap meis. enne wat is ors? vandaag onszelf maar weer uitgraven en naar mijn ouders eten, gister een aantal auto's op weg geholpen omdat ie vast zaten bij ons in de weg, altijd leuk zo'n plattelandsweggetje gister met angst en beven in de auto gezeten en maar hopend dat ie niet vast zou lopen, allemaal van die sneeuwduinen die hier over de weg waaiden :x zal vandaag eens foto's maken, kunnen jullie zien dat ik niet lieg en er echt veel is gevallen . gister een ovutest gedaan, en er is al een klein streepje zichtbaar, dus nu om de dag en als ie sterker word elke dag, hopenlijk deze ronde echt raak, hoop het zooo. iedereen fijne kerstdagen !!!
Meiden hele fijne dagen!!!! Quint, spannend!!! Ik zou vandaag mijn innesteldag moeten hebben volgens de berekeningen hahaha ga even naar de foto van madelief kijken