We gaan voor de 2de!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Iedereen, FIJNE FEESTDAGEN!!!!

Vlekkengek, zoveel sneeuw, wauw! En een mooie hond! Leuk!

Meiden, ik heb niet getest, ik durf het nog steeds niet aan :) , sorry. Ik wacht toch nog liever mijn ongi af want ik denk niet dat ik zwanger ben. Vanochtend was ik gewoon niet klaar voor een omo test... Wel heb ik besloten om in de volgende ronde te gaan tempen, dan weet je net wat meer, denk ik. Ik hoop dat jullie mijn keuze begrijpen...

Liefs,

2. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    tuurlijk begrijpen we je keus meid, je moet doen waar je je goed bij voelt en niet omdat wij het zo graag willen.
    over 4 dagen is je nod toch ? deze even afwachten en dan misschien alsnog testen, gewoon doen waar jij je goed bij voelt.
    iig geval een dikke knuf vanaf hier, en we duimen dat over 4 dagen een mooie 2e streep is te zien.

hele fijne kerstdagen meid, en het komt allemaal uiteindelijk wel een keer goed !!! ;)

3. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Tuurlijk niet Quint!!! Hele fijne feestdagen en heel knap dat je je NOD af kan wachten! IS heel goed! Over 4 dgn vind ik het nog spannender..dus nog leuker!;)

4. krumeltje

krumeltje Actief lid

9 dec 2008
    185
    0
    0
    Groot gelijk quint! Doen waar je je goed bij voelt!
    Vlekkengek: mooie herder, heb ik ook!! ;)

5. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Dames.....HAPPY CHRISTMAS!!!

Mijn vertel-verhalen:

Gisteravond gourmetten met schoonmoeder en vriend en broers van me man. Iedereen zat aan tafel en mijn man: Ach, we doen even het slabbetje om!
    Iedereen ging beginnen met eten, en niemand keek ook maar wat er op het slabbetje stond!!!!
    Nadat het eerste vlees gebakken was zegt mijn man: Nou oma, kijk eens even wat J op zijn slabber heeft staan!
    Oma: (stond inmiddels naast hem en nam de slabber duidelijker in de hand) "?????"
    En toen zei mijn schoonzus eindelijk: "ik zag het al, ze krijgen een babytje. 'Mees' is weer zwanger"
    Oma: Ik dacht dat er een kerstboom op stond!?! (erg vreemd echofoto vergelijken met een kerstboom, maar echo is een beetje spits van boven en breed van onderen,.....vandaar..)
    Iedereen blij en feliciteren. Broers vonden het ook erg leuk.
    Vanmorgen een sms van aanstaande oma: Bedankt voor het mooiste kerstcadeau, dat ik weer oma wordt!
    Al met al een hele geslaagde avond en heerlijk gegourmet.
    Kleine was super lief en had pannekoeken gehad van de gourmet.
    Heerlijk als je kleintje zo lekker meegaat met de rest.

Vanmorgen vroeg naar mijn schoonvader en nieuwe vrouw. (apart stel, beetje uitgaanstypes....)
    Broers en schoonzus ook weer mee. Komen we daar aan voor het kerstontbijt bleek de dochter van 'stief-schoonma' te denken dat het pas om half 1 zou zijn. Ze had haar om 9:45 uur gebeld dat ze eerder moesten komen, dat het 11 uur was. Komen die om 12:30 uur aankakken!!! Iedereen verging van de honger, aso's!
    Man slabber omgedaan bij kleine, en gelijk maar voorgelezen wat erop stond. Zijn vader stond aan de andere kant van de tafel en zei: Oh....echt, wat leuk.
    En ging weer verder. (niks gefeliciteerd!!, rare man!)
    Toen kwam stief-schoonma, en opa zei: kijk eens wat erop staat!
    Ssma: Oh, krijgen jullie weer een babytje, proficiat!
    Niet opstaan en handje kusje, nee gewoon effe proficiat over de tafel.
    Werkelijk, wat een mensen!!! Broer zei ook al: nou ssma zei tenminste nog proficiat, kun je van pap niet zeggen!

Ach, vanmiddag hoop ik dan maar op de oehs en ahs en evt tranen van oma??
    Zou leuk zijn als we zelf de tekst niet n'g een keer voor hoeven te lezen. Maar mijn schoonzusje die herkent de foto wel en oma zit naast kleinzoon, dus die zal ook wel gelijk lezen....
    Na, het is toch de 1e keer dat je zwanger bent wel specialer, de mensen zijn niet meer zo in extase zeg maar. Maar maakt niks uit, als wij maar superblij zijn!!

Straks nog een diner bij mijn ouders, dus ik kom later op de avond nog evenvertellen en anders morgen!
    Iedereen een fijne zonnige winterdag!

@ Quint: snep je volledig meid, (evt volgende ronde tempen is echt fijn) suc6 over 4 dgn)

@ Vlekkengek: hier ook zoveel sneeuw!

@ Madelief: mooie test!!!

6. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Resultaat in Limburg: bergen sneeuw!!

7. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    mooie foto Mees! Wat raar hoe je s.vader. en st.s.m. reageerde. Gisteravond was gelukkig wel een gezellige avond dus! Fijne avond vanavond! Wij eten vanavond bij s.zus met mijn familie. Maar zeggen nog niks! Al ben ik wel steeds misselijker. Kan het gelukkig echt wijten aan mn darmen...

8. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Vreemde reactie Mees! Gelukkig was de reactie van gisteravond beter!!!

Iedereen fijne avond!!!

Ik zit mary poppins te kijken. Om 4 uur komt mijn zus me ophalen en gaan we mijn moeder vast helpen met alles klaar maken :D

9. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Balen van je darmen, kan erover meepraten helaas....die van mij zijn met vakantie lijkt het wel....
    Ik help me met kiwi op nuchtere maag en glas warm water op nuchtere maag. Werkt bij mij het beste.
    Sterkte!
    PS, mijn schoonvader+vrouw zijn gewoon rare mensen, wel aardig, maar totaal niet ondersteboven te krijgen, zelfs niet met zo'n nieuws!

10. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    meesje, nou ja wat een reactie van je svader en ssmoeder!!!
    hopenlijk is het vanmiddag beter gegaan en is je oma er wel blij mee.

en trouwens dat idee heb ik ook, dat bij een tweede altijd minder enthousiast gereageerd word! op de een of andere manier verwachten ze het of zo. en vaak als het 1e kind de 2e verjaardag nadert vragen ze soms of de 2e nog niet op komst is :x, alsof je dat zelf kan regelen !!! soms ;)

hier net thuis van lekker wezen eten bij mijn ouders, morgen naar smoeder, dus zal wel niet vaak online zijn :(

11. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ho ho ho!

@ Vlekkengek: je hebt gelijk! Hoe vaak ik de laatste weken niet opmerkingen kreeg over dat het tijd werd voor een 2e!! Niet normaal! Als je 3 of meer jaar tussen je kindjes wilt lijkt het wel of je van een andere planeet komt tegenwoordig!! Is ook niet leuk die druk, men heeft zich daar totaal niet mee te bemoeien maar ja....

De reactie van vanmiddag was bij mijn vader en moeder en broer en schoonzus trouwens, was niet helemaal duidelijk geloof ik!?
    We gingen aan tafel en mijn moeder was de andere 2 kleinkinderen al slabbers aan het ombinden. Komt ze naar onze kleine toe en ik stond op: "Kom maar, want ik heb een mooie kerstslabber voor hem"
    Mijn moeder keek ernaar en zag gelijk de foto, dus direct lezen en riep: YES!!!! En kreeg een vette knuffel en kus!
    Mijn vader, broer en schoonzus volgde in rap tempo. Mijn moeder straalde van oor tot oor, heerlijk zo'n reactie!
    Mijn schoonzus vroeg me het hemd van het lijf tussen de gangen van het eten door, dus dat was erg leuk om zo vrij uit te kunnen kletsen over de baby.
    Dus vanavond maakte mijn morgen weer helemaal goed! (al heb ik geen rot gevoel over vanmorgen, ik ken mijn s-pa en ss-ma langer dan vandaag en ze zijn gewoon vreemd wat dit soort dingen betreft)

Morgen een beetje rustigere dag. Alleen 's avonds naar schoonmoeder en vriend, want de kinderen van haar vriend komen dan ook. Drukke bedoeling maar wel leuk.
    Morgenvroeg maar eens sleeën met de kleine, wordt wel eens tijd!
    Hopelijk schijnt het zonnetje dan ook weer!
    Iedereen fijne avond!!
    xx

12. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi meiden

wat een reactie mees, maar ja sommige mensen:(

Nou hier sem mega ziek ,beroerde dag en nacht gehad... 41,6 koorts... niks eten wel drinken en hangen... savonds voor het eerst wat gegeten en gelijk uitgespuugd... bah

nu op bed maar hij vertikt het te gaan slapen...

kerstavond was wel geslaagd... allemaal mooie kadoos, ik jaar abo op vriendin 2 stel mooie kleren nieuwe fietstassen en sem veel speelgoed maar ook waar ik mega blij mee ben... een nieuwe autostoel (die had hij ook net nodig) een romer kid, die kun je dus mega lang gebruiken!!! Zooo leuk!!!

Quint; test meid wanneer jij daar behoefte aan hebt, ik duim voor je, voor all trouwens!!!

lieverds, morgen ben ik er niet denk ik hoor, savonds naar de buren...

xxx fijne dagen nog!!!

13. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Goeiemorgen meiden,

Wolfje, wat vervelend dat je kleine zo vreselijk ziek is... En net met de kerst. Veel beterschap!!
    Leuk dat je kado's hebt gehad.

Quint, het is heel begrijpelijk hoor! Gewoon testen wanneer je daar zelf aan toe bent. Ik heb goede hoop voor je!

Meesje, wat een rare reactie van je s.sm en sv. Rare mensen...
    Maar dan maakt de reactie van je ouders een hoop goed!

Madeliefje, mooie test!

Vlekkengek, wat een berg sneeuw! Is jouw hond ook zo dol op de sneeuw?

Wij hebben een drukke, maar enorm gezellige dag gehad. Mijn ouders en broers zijn bij ons komen eten. Ik had een traditioneel Engels kerstdiner gekookt. We hadden ook kadootjes voor elkaar gekocht. Ik heb allerlei dingetjes voor in huis gekregen, kussens, 2 grote windlichten en nog veel meer.
    Onze kleine heeft een mega stoer loop-vliegtuig gekregen.

Wat zij jullie plannen vandaag?
    Wij willen vanmiddag naar de bios, Harry Potter. Vanavond misschien naar s.ouders...

14. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    meesje, ook al is het een tweede, het is net zo bijzonder. Jammer dat ze niet wat blijer reageerden.

wolfje, hoe is het met de kleine? oh lees het al. GAat nog niet veel beter dus :(

15. Zeepaardje

heej meiden

sem is ietsjes opgeknapt, niet veel maar wel iets...
    |Ik heb het maar overgenomen, mega buikpijn, hoofdpijn... zere keel en snotterig... bleh

vanavond komen de buren bij ons , we zouden daarheen, maar hebben het omgewisseld..

maible; klinkt leuk een loop vliegtuig!!!

all; fijne dag nog

16. Zeepaardje

oja, vanavond krijg ik 2 oppaskids die blijven slapen tot en met oudjaarddag 23uur... dus minder online...

17. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Wolfje Ach...wat sneu joh dat Sem zo ziek is met kerst!! Veel beterschap hoor! Zo..de oppaskids blijven wel een tijdje! Gezellig hoor!

@ all Gisteravond bij mijn familie gegeten en ging op zich best. En vandaag gegourmet met s.familie en kon uiteindelijk gewoon eten..pfff..ik blij!! Val ik lekker niet op! Vandaag gaat het echt super. Over 3 weken gaan we waarschijnlijk nog wel uit eten met s.familie, dus gaan we het balletje opgooien om in een wolkrestaurant te gaan eten...kun je tenminste veel lopen...

18. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Hey meiden!!!

Maible, wat stoer een loop-vliegtuig. Nog nooit gezien :D

Wolfje, hoe gaat het vandaag? Fijne dagen met de oppaskids. Zul je wel je handen vol aan hebben :D

Madeliefje, fijn dat je gewoon lekker hebt kunnen eten!!

wij zijn eerste kerstdag bij mijn ouders geweest, gourmetten. En gisteren bij souders, die hadden van alles :D
    Op naar oud en nieuw en dan hebben we alles weer gehad :D

19. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Morge allemaal!

Zo, de kerst weer achtert de rug.....minimaal 1 kilo aangekomen van al dat lekkere eten!!
    Mijn schoonbroer zei gisteravond: So, hoezo zwanger?? Ik heb jou nog nóóit zóveel zien eten!!
    3 borden van gemengt buffet gegeten, en daarna nog een toetje rijstepap en chocolademousse...mmmmmm.....
    Waren leuke intensieve dagen, maar vind het niet erg dat ze weer voorbij zijn.
    Nu nog oud en nieuw en dan zijn de feestdagen weer even voorbij! (Carnaval valt laat komend jaar, pas in maart)

xx

20. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Goedemorgen allemaal..het zijn echt intensieve dagen met familie zo zeg! DInsdag t/m donderdag komt een neefje van ons hier logeren en donderdag gaan manlief en ik heerlijk een dagje weg...Oud en nieuw zijn wij gewoon thuis en nieuwjaarsdag is het weer een ritje langs de familie.

Nathalie..hoe voel je je?

Quint...pff..wordt spannend he!

Wolfje..hoe gaat het vandaag met Sem?

Maible..voel je al meer van je zwangerschap?

Vlekkengek...leuke feestdagen gehad?

Jolan jouw NOD komt er toch ook al bijna aan?

Mees..Lekker gegeten dus!! Ik zat gisteren ook goed te eten. Ben ook niet misselijk meer ofzo. Manlief zei: eitje is gewoon goed ingenestelt nu..laten we het hopen! Darmen doen het weer gelukkig..dus opgezette buik is ook weg! Als ik kijk hoever je zwangerschap je 'al'weer bent..gaat de tijd toch snel zeg! Het lijkt zo kort geleden dat je wist dat je zwanger was!

@all Meiden...wuif HCG naar jullie...allemaal zwanger worden...gun het jullie zo!!! En het is natuurlijk ook gewoon ontzettend leuk!!

Deel Deze Pagina