Hoi lieve meiden!!! 2 oppaskids erbij dus lekker druk ja... Met sem gaat het gelukkig goed, alleen verkouden maar verder niets meer!!! Nu is het mijn beurt... vannacht spugen, 39,1 koorts hoofdpijn en kriebelhoest... en alles doet me gewoon zeer!!!
Hai allemaal De kerst is weer achter de rug! Pff wat een drukke dagen he? Maar goed... Kerstavond zijn we naar mijn ouders gegaan. Hebben we een 7-gangen-diner gegeten. Samen met mijn zus gekookt, we hadden konijn, lam, kabeljauw, zalm, aardappeltjes, rosti, worteltjes, rode kool, peultjes, wildbouillion, ham en meloen, toast met kwartelei, ijs, taart, bonbons... genoeg dus s' middags hebben we met z'n alle kadootjes (surprise's) uitgepakt. En toen heb ik het verteld (met de shirtjes met nummers erop) Nog voordat we binnenkwamen riep mijn broer al "waar is nummer 5?" Dus ik mijn shirt omhoog, had ik er een shirtje onder met nummer 5 erop, Iedereen hysterisch Moeder huilen, zussen gillen, broers blij, vader in shock Daarna kussen en felicitaties, vader bijgekomen van de shock en HEEL ERG blij en gelukkig (zijn eigen woorden) Het was dus zeer gslaagd om het op deze manier te vertellen 'S avonds lekker ouderwets en traditie-getrouw All you need is love kerst special gekeken met z'n alle. Super gezellig! 1e kerstdag hadden we "vrij" Dus zijn we lekker met z'n 3-en een grote wandeling gaan maken, en lekker rustig aan gedaan. 2e kerstdag ge-lunched bij de s.familie. Daar hadden we de kleine een shirtje aan gedaan met aan de voorkant 'ik ben zo blij' en de achterkant 'ik krijg er een broer of zus bij' Ze feliciteerden ons wel allemaal, maar het was verder een beetje lauw, werd verders niet meer over gesproken ofzo... Ach, die recatie had ik ook wel verwacht, dus kan er niet mee zitten. 's avonds kwamen vrienden van ons eten, en die hebben we het ook maar gelijk verteld, die waren ook heel erg blij! Vriendin in tranen omdat ze zo blij was voor ons... (en ook een beetje hormonen denk ik, ze is ook zwanger ) Vandaag lekker rustig aan, en komende 2 weken lekker genieten van onze vrije dagen! @all Heb alles wel gelezen hoor, maar het is een beetje veel om op iedereen apart te reageren Sorry. Nu op naar oud & nieuw! Moet nog wel even een goed excuus verzinnen omdat ik niet drink...
madeliefje; dank je wel, hoop het ook heel erg!!! giraf; wat leuk dat iedereen zo reageerde!!! klinkt lekker ook hoor al dat eten, mmm hier ook all you need is love gekeken, geweldig!!!
Hoi, hoi, Zo te lezen heeft iedereen het gezellig gehad met Kerst! Giraf, zo mooi dat jouw familie zo leuk reageerde! Wolfje, beterschap! Het lijkt me echt niks om ziek te zijn en ook nog twee oppaskinderen erbij te hebben. Madeliefje, dank je wel, ik heb hcg alvast ingeslagen nu maar hopen dat het zal werken! Zo heel erg spannend is het niet, hoor. Al twee dagen ontzettend ongi gevoel. Ik hoop dat het snel doorbreekt en wij vol goede moed en hoop aan de volgende ronde kunnen gaan beginnen. 2011 wordt ons jaar! Heb ook zin om te gaan tempen, ben benieuwd of het meer inzicht/duidelijkheid zal geven. Iedereen, dank jullie wel voor jullie lieve woorden!
Madelief, ik voel me..........ik weet het niet. Soms misselijk, vanmorgen werd ik beroerd van het kattenvoer (heb ik serieus nooit). Soms een ongi-gevoel in mijn onderbuik............Maar ik hoop nergens op, straks houdt mijn lichaam me voor de gek Wolfje, fijn dat het beter gaat met Sem. Balen dat je zelf nu niet lekker bent. Nu snel opknappen! Kun je iig knallend het nieuwe jaar in Giraf, wat een leuke reacties!!! Ik ben nogal visueel ingesteld dus kreeg al tranen in mijn ogen Knuffel voor Quint!
@ Giraf Wat een leuke reactie van je familie! Het was ook een creatieve manier om het te vertellen!! Lekker van genieten en ze leven vast heel erg met je mee en dat kunnen we wel gebruiken toch? @ Quint Ik hoop het niet dat het ongi is! Tempen is aan het begin wel saai, maar rond de eisprong spannend en erna nog spannender! @ Nathalie...duim voor je! Afwachten maar he!
Het is rustig hier... Nathalie, knuffel terug, het wachten valt niet mee. Ik duim hard voor je! Madeliefje, ik ben gewoon realistisch en ben daarom erg bang dat deze ronde hem niet is geworden. Ik verwacht iig niks meer van. Maar goed, zolang er nog geen bloed is, is er een beetje hoop Wanneer gaan jullie het grote nieuws vertellen? En leuk dat jullie met zijn tweetjes weggaan, wat gaan jullie doen?
@ Quint We gaan ws naar Den Haag: winkelen, paleisje bezoeken,etc... We proberen het te vertellen na de 1e echo..dus dat duurt nog even!
Heerlijk Den Haag! En TV op de bank kijken lijkt me nog aantrekkelijker! Ga ik ook zo doen maar eerst een paar rekeningen betalen, is iets minder leuk maar moet gebeuren...
Hallo meiden, Wolfje, beterschap!!! Wel fijn dat het beter gaat met Sem. Die kleintjes zijn zo zielig wanneer ze ziek zijn. Giraf,wat een leuke reacties! (beetje jammer van je s. fam, maar erg herkenbaar) Gaaf idee van dat shirt. Spannend Quint en Nathalie! Ik heb goede hoop voor jullie! Madelief, voel je al iets? Ik nog maar weinig. Af en toe last van mijn onderrug net boven mijn stuitje maar verder niets. Ik word er een beetje onzeker van.. Bij de eerste was ik nu al groen en geel van de misselijkheid. Mees, goed te lezen dat je lekker hebt kunnen eten met de kerst. Is wel een verbetering tov een paar weken terug. Giraf en Madelief wanneer gaan jullie een afspraak maken met de vlos? Ik heb vandaag gebeld. 24 januari heb ik een afspraak.
@ Quint: snap je onzekerheid.....sterkte, ik hoop op GEEN bloed, maar mocht het zo zijn, kop op, tempend door naar de volgende ronde. @ nathalie: oehhhhh spannend.....wanneer kun je testen? Wanneer was je NOD ook weer? @ Madelief: lekker er even tussenuit! Enne...bellen naar je VK he! @ Maible: is ook niks he als je niks voelt! Dan misschien nog lieven groen en geel zien! Maar he, hier nog een die alleen aan d'r kleding merkt dat er iets gaande is! We zitten klaar hoor de 24e!! Heerlijk dat je nu een datum hebt waar je naar toe kan leven! @ Wolfje: BETERSCHAP!!!! Knap maar snel op, dan kun je in 2011 fris en gezond beginnen aan een mooi nieuw jaar! @ Giraf: typisch dat we allemaal zo'n s-familie hebben he! Stelletje mafkezen met hun on-enthousiaste gedoe! Maareh....super dat je eigen familie zo leuk reageerde. Ik was ook zo blij dat mijn moeder door het lint ging! @ all: volgens mij wordt ik verkouden.....blerh.....
meesje: balen van de reacties van je s.fam. Ik heb er ook inderdaad aan gedacht, en hoop heel erg dat ik net zulke geweldige reacties op een 2e (hopelijk) zwangerschap krijg, als van de eerste!! Giraf: geweldig dat je familie helemaal laaiend enthousiast was! Heerlijk gevoel lijkt me!! Leuk zeg, zo'n loopfietsje in de vorm van een vliegtuig! Wij hebben onze dochter voor haar eerste verjaardag een wishbone bike gegeven (even op youtube kijken voor geweldige filmpjes) echt een tof ding, en ze kan er nu al zo veel mee. Ze is nogal klein, dus kan nog niet zo goed bij de grond met haar voetjes. Echt super lief: vandaag vertelde mijn vriend dat hij en onze dochter een verrassing hadden voor me morgen... Heeft hij een foto-shoot geregeld van dochter+onze herdershond!! Geweldig! Die komt boven de bank te hangen! Top kerstcadeau dus. Ben vandaag idd. ongi geworden, dus keurige cyclus van 27 dagen, daar kun je wat mee! Liefs
zo dames, iedereen weer een beetje bijgekomen van de kerst? was wel heel rustig hier giraf, leuk dat je fam zo enthousiast was, maakt het allemaal nog leuker ! quint, we duimen hier met je mee, voor geen bloed !! maible, we zitten klaar hoor de 24e voor een echofoto om bij weg te zwijmelen. wolfje, hoe gaat het met jou en je zoontje, al weer een klein beetje opgeknapt? krumeltje, op naar de volgende rond ! en een foto van je mooie foto showen he, herders zijn zo lief met kleintjes, hier ook zo'n lief beest nathalie, oh hoop zo dat het wel raak is meid !! maandag weten we meer, misschien wel een heel goed begin van het nieuwe jaar voor jou net naar het jaaroverzicht van de nos gekeken, wat vergeet je dan alweer snel zulke grote rampen he . maar wat is er veel gebeurd dit jaar !! hier lekker relaxed dagje gehad, beetje wasjes draaien, boodschappen doen en lekker paard gereden. zaterdag met vriendin uit geweest, maar man wat was ik brak, voel me nu echt oud !! helemaal niet meer gewend .
Haha heb ik ook altijd zo hekel aan...doe het altijd via internet..manlief heeft er geen verstand van helaas!
@ Maible Ik voel me ook niet zwanger meer hoor! Sinds gistermiddag tijdens het eten viel het ineens van me af, maar misschien is dit de spanning geweest?? Maar voel me nu ook wel onzeker...maar bij Maaike kon er met 6/7 weken toch echt qua toename misselijkheidsvlagen niet meer onderuit, dus het zal nog wel komen dan! Maar ben wel veel gespannender merk ik! Meer bewuster zwanger zeg maar!Het zal echt wel goed zitten Maible..wacht maar..over een week ofzo... @ Mees Wie weet bel ik morgen, maar was van plan pas in het nieuwe jaar te bellen. Het is nog zo pril! En aan de andere kant kan ik niet wachten met bellen en dan gelijk te bellen voor een echo afspraak. Heb al honderd keer op hun website gekeken haha! @ Krumeltje Balen van je ongi! Wat lief van je mannetje om zo iets te regelen! @ Vlekkengek Ja...en daar zitten we dan in ons Nederlandje...voel me echt bevoorrecht..mooi huis, lieve man, boef van een dochter... Leuk met een vriendin op stap! Waar zijn jullie heen geweest?