he bah, bij 8 weken , vaak hoor je het achteraf idd, als ze voor de "2e" keer zwanger zijn. madeliefje, 91% is heeel veel, echt meid het gaat goed !!! nathalie, een indoor idd, buiten kun je niets beginnen nu
sorry madelief, was niet mijn bedoeling maar ik bedoelde dus, dat als je na je eerste kindje weer zwanger probeert te worden en een miskraam krijgt, dat je dat dan pas hoort als ze weer zwanger zijn. toen ik het terug las, was het niet heel makkelijk lezen wat ik nu bedoelde, dus even een uitlegje zo dames, ik ga even douchen want alles is gevoerd/in bed/klaar, tijd voor een ontspannen avondje
Oke, dat is iets anders dan ik het opvatte ja!! Zit nu ook dvd te kijken van Voor de geboorte! Echt zo mooi!Heb het geleend van de bieb!Vanavond belde MvM, en die komt maandagmiddag langs! Moet dan niet vergeten urine te bewaren...
natalie en vlekkengek: leuk dat jullie ook druk zijn met de paarden! Ik heb een kwpn-er waar ik dressuur mee rijd. Moet eerlijk zeggen dat ik het heeeeel lastig vind om het te combineren met relatie, dochter, werk, sociaal leven etc. Ik heb dus besloten 'Up to Date' te verkopen... lastig, maar het is een té leuk paard om er zo weinig mee te doen als ik het afgelopen jaar... Wat voor beestje hebben jullie? Volgens mij wonen we in dezelfde hoek, radstake ken ik ook wel van naam... Madeliefje: wat goed dat je meedoet aan MvM... is dat veel gedoe? liefs
Krumeltje, ik rijd het paard van een vriendin van mij. Nu alweer 7 jaar ofzo en mag haar ook als de mijne beschouwen zeg maar Ze is ook een kwpn-er van 1.74 Flemmingh x Palfrenier
@ Krumeltje Geen idee..moet nog horen hoe of wat! Zit die dvd te kijken en ze zeggen dat je onder andere een grote kans op MK hebt als je eerder zwanger bent geweest van een jongen??? Heb ik nooit gehoord!
Even proberen of ik ook een fototje kan bijvoegen... Dit is Up to Date: jawel, ook een Flemmingh!! (sta er wel een beetje overgeconcentreerd op, haha, maar normaal heb ik een heeeel vrolijk gezicht hoor!!)
Dank je wel! Die van jou is ook een knapperd om te zien! Hoe groot is ze? Oh en deze hadden we ook nog, maar is uiteindelijk verkocht naar België