Goedemorgen!!! Ik kan niet meer slapen Lag er gisteren al om kwart voor negen in dus nu erg vroeg wakker. Straks shoppen in Arnhem............ Oh en ik twijfel nog steeds of ik de test zal doen. Las op de site dat er na de positieve test ook nog van alles mis kan gaan en je gewoon ongi kunt worden
nathalie, niet teveel lezen meid, gewoon testen !! (makkelijker gezegd dan gedaan ik weet het) hoe gaat het met je hoofdpijn, weer over ? en was je lasagne nog lekker? madelief, een mk is niet niets idd, was degene net zover al jij? maar zelf wel positief blijven het meid, bij jou gaat het goed !! quint, mijn vk zei dat ik minder kans maakte op down omdat er niets in de fam zat en ik nog jong was, maar helaas kan iedereen zo'n kindje krijgen idd, al hebben sommige meer risico dan andere vanavond lekker uit eten met vriendinnen , dadelijk eerst naar de markt even lekkere broodjes inslaan voor de ochtend van 1 jan.
Ik durf het eigenlijk niet zo goed. Ben bang voor de uitslag, dat ik te vroeg test of dat het uiteindelijk nog mis gaat en ik maandag gewoon ongi wordt. Hoofdpijn is zo goed als weg, heb wel een koortsblaar Lasagne was op zich wel lekker, denk dat ie met minder water nog lekkerder was hahaha Mocht ik je niet meer spreken, veel plezier vanavond! Ik ga rond half 10 richting mijn ouders, denk dat ik later op de dag nog wel ff langs kom. Nu eerst wachten tot Jul wakker is
Quint, wat enorm balen van je ongi:x Nathalie: TESTEN!!! Krumeltje, Nathalie en Vlekkengek, gave paarden hebben jullie!! Ik heb een BWP (spring) paard, Baron (eigenlijk Belando vd Kruishoeve) Hij is een Clinton x Orlando vd Heffinck (v. Heartbreaker). Enorm gaaf paard. Ik heb helaas niet veel met hem kunnen starten de afgelopen 1,5 jaar. Ik wilde in het voorjaar weer gaan springen maar met de zwangerschap is dat niet echt verstandig. Ik men ook enkel- en tweespan met shetties. Ik heb ook smw met ze gedaan. Ik heb 4 van die monsters Meesje, nog bedankt voor de tip van almostmum. Ik heb vanmorgen ene pakketje gekregen. Madeliefje, goed bezig hoor, nu al de kinderkamer inrichten Passen er ook twee ledikantjes in?? Zou wel erg leuk zijn, een tweeling! Wat gaan jullie met oud en nieuw doen?
nog steeds erg beroerd, wordt steeds erger dus weinig op zp... ik hoop ook wat geks. kun je zien dat het tussen de oren zit... deze ronde niet geklust... maar heb me toch een trekkerig gevoel in me buik en hoesten doet me zeer, moet gewoon me buik vasthouden, of komt door de griep haha maar echt raar hoor nou ik ga weer, sem heeft vannacht voor het eerst in die 2,5jr... heel de nacht liggen krijsen en huilen, hij leek wel ergens bang voor zooo zielig... dus heb niet geslapen en dat ook nog met 2 oppaskids erbij; ik ben op xxx
Wolfje, lekker uitrusten en jezelf niet gek gaan maken! Beterschap en ik hoop dat 2011 een mooi jaar voor jullie gaat worden! Nathalie, hoe was het in Arnhem? Madeliefje, en hoe was het in Den Haag? Vlekkengek, veel plezier met je vriendinnen! Maible, met oud en nieuw blijven wij lekker thuis. Jullie nog spannende plannen?
hey meiden! Arnhem viel een beetje tegen. Voor Jul wel wat truitjes gekocht Wolfje, sterkte en ik hoop dat 2011 een beter jaar is voor jullie! Oh en testen durf ik echt niet. Ik lees veel verhalen over predictor, dat ie niet goed zou zijn.............zit er niet op te wachten om morgne weer negatief te testen. Heb nog getwijfeld om de 2v5 bij kruidvat te halen, maarja dan heb ik 5 testen in huis liggen hahaha
Nathalie, maar waarom heb je predictor gekocht? Zijn slechte testen (o.a. vals positief) heb ik gehoord. Ik ben helemaal weg van kruidvat 2v5. Zijn goed en niet duur...
Ik wist niet dat de testen slecht waren, las ik pas toen ik hem in huis had Overigens heb ik er bij mijn zoon positief mee getest.
Dan zou ik ze zo snel mogelijk opgebruiken! Laat je vooral niet gek maken, hoor! Ik wilde ook niet voor mijn nod testen dus begrijp je volkomen.
zoo..... weer een hele bak oliebollen , jumjum zelf gebakken dit jaar . nathalie, laat jezelf niet gek maken meid! welke andere testen heb je in huis ? dan laat je de predictor liggen en gebruik je er daar 1 van, ergens op zondag of maandag, want maandag was je nod toch? wolfje heel veel beterschap voor jou, en dan ook nog 2 andere kindjes erbij, heb echt met je te doen meid !! hoe oud zijn die oppaskids ? hopenlijk voel je je snel beter !! dikke knuf voor jou maible, nu willen we natuurlijk ook een foto van jouw paard zien he en wat ik me nu afvroeg he, welke onderdelen heb je bij de smw? bij sgw heb je ook een springparcour en een cross naast de dresuur, hoe doen de smw dit? oud en nieuw, wij blijven denk ik thuis, misschien nog naar de buren maar dat zien we op de avond wel
natalie: spannend hoor!! maible: foto! foto!! ben ook heel nieuwsgierig naar de shetjes in actie! Ik ga morgenochtend oliebollen bakken. Net in een schoonmaakopwelling door het hele huis gesjeesd, gaat de stofzuiger stuk... balen! straks even een nieuwe kopen...
hai nou hier echt hopeloos hoor, bleh thanks... kids zijn 4,5jr en ander wordt januari 3jr nathalie s6 met testen meid!!! duim voor jullie!
Joehoe!!!!!!!!!!!!!! Ik hoor net dat ik tante ben geworden van een meisje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ze heet Emma, schoonzusje zou zaterdag 37 weken zijn dus wel te vroeg. Is met een keizersnede geboren. Vanavond op visite, even snel dan
Nathalie Wat leuk! Gefeliciteerd met je nichtje Emma!! Enneh... Ik zeg ook :Testen! Wolfje Pff da's niet niks nee, 3 jonge kindjes om op te passen. Ik doe het ook wel eens op mijn neefjes, en dan ben ik bekaf aan het einde van de dag Vlekkengek Jummie, oliebollen! Als je er nog over hebt en in de buurt van Brabant komt... Maible Wij vieren oud en nieuw altijd met alle buren in de straat. Kindjes gewoon in hun eigen bedje en de babyfoons op tafel tussen de champagne en hapjes Quint Eigenlijk heb je wel gelijk hoor, dat je beter niet kunt testen voor je NOD, maar ik ben altijd zo ongeduldig Vanavond lekker in sjoggingsbroek bankhangen!
Nathalie: gefeliciteerd met je nichtje! Wat leuk, zo'n klein frummeltje om mee te knuffelen! Hier hebben we ook oliebollen op het menu, alleen niet zelf gebakken! Smakelijk!! @ all: morgen werken en oud en nieuw vieren, dus weinig online! Iedereen een fijne jaarwisseling en een happy vruchtbaar new year!!