We gaan voor de 2de!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Net terug uit het ziekenhuis en wat een schatje zeg. 50 cm en 3100 gram, die had niet langer moeten zitten :D
    Grappige is dat schoonzusje op dezelfde kamer lag als dat ik 1.5 jaar geleden lag :D

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

nathalie; gefeliciteerd met je nichtje emma!

giraf; ik moet ook eerlijk zeggen dat ik blij ben als morgenavond de kids weer opgehaald worden hoor, ben echt op nu...

3. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Meiden :D

Ben er weer :D heel kort berichtje via telefoon ga morgen even kijken hoe het met jullie gaat :D mag me ook een update geven hoor :p

Kussiess

4. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    nathalie, gefeliciteerd met je 1e nichtje, supertrots zul je wel zijn :D
    wel grappig idd dat ze op dezelfde kamer lag, haalt een boel herinneringen terug he

wolfje, kan me voorstellen dat je een beetje rust wilt, waar zijn de ouders van de kinderen dan ? lijkt me als mijn oppas zo ziek was dat ik ze graag ophaalde, want wil niemand "tot last zijn" met mijn kindje
    en idd petje af voor je hoor, kleine van mijn zus komt ong 1 keer per week hier, maar ben blij als ze terug is van d'r werk, tegen die tijd zijn ze allebei moe en hebben dan overal ruzie om.

jadore, hoe gaat het op vakantie ? lekker in het zonnige egypte aan het bruinbakken ;)

krumeltje, en een nieuwe stofzuiger gescoord?

uit eten was gister echt helemaal leuk, net alsof ze nooit weggegaan is, zo grappig.
    ze doet nu aan reiki (handoplegging) en heeft geprobeerd mij een beetje op weg te helpen met zwanger worden, hoop dat het lukt.
    ze kon wel voelen dat ik er (te) veel mee bezig was :) en dat er aan 1 eierstok gerommeld was, vond ik zo knap !!
    hopenlijk is het deze ronde raak, anders "moet" ik naar de ha :(, dat is het laatste waar ik zin in heb, gelukkig is hier wel een vrouwlijke arts voor zulke dingen.

5. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    zo jij bent vroeg Vlekkie :D
    Wat leuk zeg dat je vriendin dat doet!!! Ik ga voor je duimen!!

Jadore, wat leuk dat je ff langs wipt!!!

Wolfje, hoe gaat ie nu met je?

6. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Zo net wakker na paar kleine uurtjes slapen, maar ik ben weer thuis :D
    Het was een hele leuke maar ook korte vakantie, omdat meisje ziek was :( koorts echt een drama 3 dagen binnen gezeten dus uit eindelijk maar 4 dagen in de zon gezeten dus bruin ben ik niet helaas, wel heel sneu voor mijn souders, want szusje was ook al 5 dagen ziek :( ahhh echt vervelend na ja en ik natuurlijk vd zwangerschap vaak heel misselijk en overgeven dus ging lekker ;) des ondanks was het heel leuk :D

Zijn er nog zwangere bij? :D ga straks laptop aanzetten en kan ik even kijken ;)

7. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    jadore, Balen van de vele zieken :( Maar toch nog heerlijk van de zon kunnen genieten, kun je hier niet zeggen.....
    Verder alles goed met je?

Volgens mij zijn er hier geen zwangeren bij sinds je weg bent.

8. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Jadore; welkom terug:D Wat jammer dat er zieken waren, altijd zo naar! Maar fijn dat het toch leuk is geweest!

Nathalie; het gaan iets beter, heb in ieder geval een goede nachtrust gehad...

vlekkengek; nou die hebben een oliebollenkraam en zitten nu dus in de drukste periode... vandaar dat de kids bij ons zijn;) maar oh wat ben ik blij als ze vanavond/vannacht op worden gehaald...

Me; ik ga zo de kids en mezelf maar eens aankleden... Gelijk weer ff 2 paracetamol nemen en daarna boodschappen doen en stad in... moet ook weer ff neusspray halen, zuigtabletten en taart voor vanavond:)
    Vannacht gaat de kerstboom in de fik;) standaard elk jaar haha
    Verder doen we niet aan vuurwerk vind het zo zonde van je geld voor die paar minuten...

Meiden ik denk aan jullie, knuffel

9. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    hey jolan, ja wel goed maar heel beroerd laatste dagen veel overgeven en misselijk extreem moe dus dat samen met vakantie en een ziek kindje is wel pittig even maar komt goed, ik neem het ook voor lief, maar het is niet fijn natuurlijk ;) hoe gaat het met jou? Jammer dat er geen zwangere bij zijn nog, maar dan heb ik gelukkig niet gemist dat er weer iemand zwanger is :D vind ik altijd zo leuk :D. Heb je leuke plannen deze dagen?

Wij hebben visite, maar ze gaan al vroeg stappen dus dan kan ik lekker vroeg naar bed :p hahahaha

10. giraf

giraf Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

Jadore
    welkom terug!
    Wat onzettend rot dat jullie zoveel zieken hadden tijdens de vakantie!
    Jij kan al bijna gaan aftellen voor de eerste echo toch?

Meesje
    Werkse vandaag!

Nathalie
    Wat leuk! Pff als je zo'n kleintje ziet gaat het weer echt kriebelen he, of had je dat niet?

Vlekkengek
    Zo hey, jij was vroeg wakker deze ochtend! :$
    Hopelijk helpt de handoplegging van je vriendin!
    Maar waarom "moet" je na deze ronde naar de ha? Omdat je al zo lang bezig bent?
    Voordat ik zwanger werd van Isa liepen we ook in het ziekenhuis 'omdat het niet lukte' maar ik moet zeggen, dat het me alles meeviel! Ze namen echt de tijd voor ons, legden alles duidelijk uit enzo.......

Jolan
    Wat zijn jullie plannen voor vanavond?

Wolfje
    Veel plezier met fikkie stoken vanavond! :D

All

Hele fijne jaarwisseling en een heel mooi 2011 met een baby voor ons allemaal! :D

11. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    heeyyyy wolfje :D hoe gaat het? Zie dat je ei weer voorbij is :D spannend :D duim voor je lieverd!

heeyyyy Giraf :D, hoe gaat het? Het mooie nieuws met kerst nog verteld? Hoe voel je je?

@All, (goed idee giraf;)) Alvast een HAPPY NEW YEAR!!!!! Voor degene die nog nuttig gaan klussen ik hoop dat 2011 geluk gaat brengen en voor iedereen hier dat 2011 een verschrikkelijk mooi jaar wordt met veel liefde en geluk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

12. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Hey goedemorgen iedereen,

Gisteren was erg leuk in Den Haag...heeeeel veel winkels gezien!Heb me suf gezocht naar een shirtje met Grote zus erop, maar helaas! Gek he! Na een tijd lopen, deed het echt zeer van onder..dus na lunchen hebben we bewust langzaam gelopen..en dat hielp! Was wel echt heeeel moe!:D

@ Nathalie Van harte gefeliciteerd met je nichtje Emma!! mooie naam zeg! Alles goed met je s.zus? En test wanneer je zelf er aan toe bent hoor!!

@ Giraf Het was bij een ander topic en niet bij de zwangeren van september hoor!

@ Jadore Hey, welkom terug! Balen van je meisje! IS ze nu weer opgeknapt? Zul je altijd zien he...in de vakanties zijn ze ziek! Geef er maar een dikke knuf van me!
    Maar..volgens mij wist je nog niet dat ik ook zwanger teste op de 23ste!;)

13. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    MADELIEFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF whahahahahhahahha geweldig!!!!!!!!!!! Dus toch :D:D:D:D:D:D:D yes yes yes!!! Super gefeliciteerd lieverd!!! Wauwie wat leuk!!! Dus ook 1e smep-ronde raak :D wauw wat geweldig!!! Heb je het al verteld aan fam/vrienden?

14. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    jadore, ja hier gaat het aardig hoor. nog een weekje op de wachtbank, maar voordat lieke er was had ik altijd een korte lf, dus als ik daar rekening mee hou zou woensdag mn nod zijn. Maar mocht ik woensdag niet ongi worden, test ik pas zaterdag.

giraf, wij gaan vanavond naar vrienden Eerst lekker gourmetten en dan spelletjes spelen :D Lekker burgerlijk ;)
    Jij ook een goed uiteinde!!!

15. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    leuke plannen hoor Jolan :D, spannend pfff ik duim voor je! Hoe lang is jouw lf ongeveer?

16. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    10 dagen

17. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Jadore Nee heb het nog niet aan familie verteld..wil wachten tot de 1e echo, ben er nu wel meer bewust van dat het fout kan gaan!Maar ik geloof in deze zwangerschap hoor Heb een voorteken gezien..zag gisteren een cafe in Den Haag met de naam...September...dus ik geloof erin!!:D

18. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @jolan, zo dat is indd kort vond de mijne van 11 dgn al kort ;)

@madelief, september is ook een heeeeeeleeeee mooie en goede maand :D mijn meisje is ook in september geboren :D (..)-09-09 :D ik hoop dat dit kindje op 08-08-11 geboren wordt :D extra leuk ;)

19. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Zie je wel..komt helemaal goed!;)Hoe voel jij je?? Al meer klachtjes erbij?

20. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ja hier 10/11. Ach ben er al 2 keer mee zwanger geworden.

Deel Deze Pagina