wolfje: laatste dagje! succes! vlekkengek; yes! manlief erop uit gestuurd voor een nieuwe stofzuiger... hij zuigt heeeerlijk whahahaha!! net 200!! oliebollen gebakken, dus kan geen oliebol meer zien...
hoi hoi, krumeltje idd laatste dagje heerlijk... zoonlief ligt ziek op bed en de oppaskids heb ik ff op de bank gezet heel pedagogische met een dvd heb ik ff tijd voor mezelf giraf; dank je wel, dat is manliefs feestje altijd haha jadore; ei is idd geweest, maar duimen mag je overslaan... we hebben niet geklust... ik kiespijn, toen sem ziek, en nu ik griep en sem ook weer dus er is niet geklust...
Jadore, leuk dat er weer bent! Iedereen fijne jaarwisseling en een mooi, glukkig, gezond en voor niet zwangeren onder ons vruchtbaar 2011!!!!!
hey meiden, ben er weer. Stink gigantisch dus zo eerst ff douchen Hoe weet je nu hoelang je lf is? Of moet je daarvoor tempen? Net de hele middag misselijk geweest. Wil wel testen, maar ben zo bang dat ik dan toch ongi ga worden maandag Zo maar eens overleggen met vriendlief hahaha
Nou meiden, ik heb net getest (2v5) en helaas maar 1 streep. Dus of ik ben te vroeg of ik moet ongi afwachten We zullen zien
kruidvat 2v5, ach volgende ronde beter toch. Bij mijn zoon teste ik met 3 dagen overtijd ook super licht dus het kan nog
hahaha precies! Misschien heb ik wel te vroeg getest (had ik toch de predictor vroege test moeten nemen hahahha). Of was de ochtend beter geweest
Nathalie, ja predictor, hahahaha!!!! Opgebruiken die handel!!!! Bij mijn zoon heb ik met kruidvat 2v5 4 dagen voor nod met avondurine duidelijk positief getest... Maar het zegt allemaal niks. Helaas zou je toch moeten afwachten...
nathalie, jammer meid maar het kan nog idd, geen bloed geeft moed jadore, welkom terug hier, jammer dat je kindje ziek was, wel nog een beetje kunnen genieten? hier ook een ziek meiske, had vanmorgen 38,4 en een paar uur geleden 39,1. wil niets eten, maar onze patatjes zagen er dan wel weer lekker uit , drinken doet ze gelukkig wel goed. dadelijk maar lekker naar bed met een zetpil, kan ze goed de nacht doorkomen, en wij ook . iedereen een fijne oudejaarsavond, en tot volgend jaar
Beterschap voor je meisje vlekkie! Wij eten voor de laatste keer dit jaar van de Mac. Alleen vind jul zijn happy meal niet lekker en is erg blij met zijn broodje chocopasta Jullie ook allemaal een fijne jaarwisseling!!!
Nathalie, balen!! Maar het was met middagurine, dat kan veel schelen! Nog alle hoop hoor! Haha..heb je HappyMeal, kiezen ze voor de gewone boterham
Madelief, daar zat ik later ook aan te denken. Ik heb 3 dagen voor NOD getest met middag urine. Toen ik bij mijn zoon 3 dagen overtijd teste was hij echt super licht. Misschien maak ik wel weinig Hcg aan hahahaha. Nouja ik ga echt nergens meer van uit ±D