We gaan voor de 2de!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Welkom Maart

Jadore, ik had vanmorgen niet zo heel veel tijd meer. Moes weer werken en kind klaar maken enzo :D
    Morgen ben ik vrij dus misschien ga ik dan testen. Ik ben zo bang voor een nega test.....

Meid het zit echt wel goed!! Ik denk aan je vanavond!

2. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Nod lijst:
    03-01-11; Nathalie (bcv29) ronde 1

07-01-11; Jolan25 (cyclus onbekend ivm miskraam) ronde 1 na mk
    13-01-11; Wolfje22 (bcv37) ronde 9
    14-01-11: Vlekkengek (bcv 35), ronde 8
    23-01-11; Quint ronde 4

Zwanger:
    Meesje: Uitgerekend: 27 juli 2011
    Jadore: Uitgerekend: 24 augustus 2011
    Maible: uitgerekend eind augustus 2011?
    Giraf: uitgerekend eind augustus 2011?
    Madeliefje: uitgerekend 4 september 2011

Smeppers:
    vlekkengek
    jolan25

Ex-smeppers:
    Jadore (1e smep-ronde raak!)
    Maible (1e smep-ronde raak!)
    Giraf (1e smep-ronde raak!)
    Madeliefje (1e smep-ronde raak!)

3. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Maart, welkom! Leuk joh dus jullie zitten nu in jullie eerste ronde en zo te zien kan je al bijna testen :D spannend!

@Nathalie, pffff wat spannend meis, ik duim keihard voor je en morgen ochtend zit ik zsm achter zp :D en als t toch nega zou zijn en je bent echt niet zwanger ach dan met opgeheven hoofd toch :D 2e ronde was vorige keer toch ook je geluksronde, ach ik heb nog volle hoop voor je eerste ronde hoor :D:D:D

4. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    We zitten nu in dezelfde ronde als dat ik zwanger werd van zoon. Daarbij was ik in augustus gestopt en in sept nog 1 keer ongie geweest.
    Nu ben ik in november gestopt en in december nog ongi geweest (wij hebben bewust de 1ste officiele ronde niet geklust :D)

5. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Wat spannend Nathalie. Ik ben ook al een paar maanden gestopt met de pil en gewoon goed opgelet omdat ik nog even wilde wachten. Nu ben ik er klaar voor en dus gaat het pas echt beginnen. Heel spannend.

6. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    maar dan zit je toch eigenlijk alsnog in je 1e ronde :), want alss je niet geklust hebt bewust dan kon je ook niet zwanger raken toch:) of zie ik het nu helemaal verkeerd:) Ik heb pas gerekend vanaf het moment dat ik mijn cyclus weer terug had en ben 1x ongi geweest zoals jaren terug voor Chloe ;)

7. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    J'adore ik ben er ook vanavond, hoor! Reken maar! Veel succes en ik ga aan jullie denken. Alles zit goed, ik voel het! Ik ga proberen mijn kaartje in de onderschrift te zetten. Tot nu toe is het nog niet zo spannend, hoor. Ik verwacht dit weekend pas mijn ei en ga vanaf woensdag aan de ovu testen.

Vlekkengek, ik hoop dat het wat beter gaat met je meisje. Mijn zoon is vandaag ook ziek. Geen korts maar hij is super hangerig en eet/drinkt niks. Vannacht heeft ie zijn hele bed ondergekotst, fijn... Mijn nod is op 23 jan pas, moet nog op zoek naar het ei dus het duurt nog even...

Nathalie, het blijft spannend! Denk aan je!

Maart, welkom!

8. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ja het is inderdaad de eerste ronde dan :D

Ach we zullen zien :D

Iemand trouwens een idee wat leuk is om te kopen voor mijn nichtje :D
    Ik zat eerst te denken aan een houten poppenwagen, maar die zijn echt duur :D

9. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Welkom Maart! Leuk ,je mag bijna testen! Wat zegt je gevoel je?

10. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    jadore, zenuwachtig zijn is heel normaal joh. Maar het zit vast helemaal goed!!!
    Ja heb nog wel taarten gebakken de afgelopen 2 weken. Van de week nog 1 en zaterdag een workshop geven. Erg leuk!

nathalie, spannend voor jou :D

Als ik kijk naar mn cyclus van voor mn bevalling: toen had ik een korte lf van 10/11 dagen. Dan zou morgen of overmorgen mn nod zijn...... Spannend. Aan de ene kant heb ik een goed gevoel. Aan de andere kant heb ik het gevoel dat ik elk moment ongesteld kan worden.....

11. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36

Joehoe!!*zwaait naar Jadore* hier ben ik hoor!
    Lief dat je me mist! Ik ben de afgelopen week super druk geweest, sorry.

Vanavond zit ik klaar om je prachtige echo foto te bewonderen!

Ik vind Chloe ook een super gave naam. (die staat sinds vorige week ook op ons lijstje, hihi)

Nathalie, nog geen ongi?!? Morgen echt testen dan hoor!

Vlekkengek, hoe is het vandaag met je meisje? Zo zielig, al die tandjes tegelijk.

Maart, Welkom!

Giraf, hier ook een plof-buik 's avonds;) Ik heb er al opmerkingen over gekregen. :x

Meesje, ik ben helemaal blij met mijn bestelling van almost mum. Ik was maar 30,- kwijt voor 2 shirtjes en een jurk. Dat is nog eens leuk shoppen!

12. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Moet nog even iets kwijt...

Ik was vanmorgen bij het cb, we hadden dit keer een afspraak met de arts. Ik was er ruim op tijd, kleine laten wegen en meten door de verpleegkundige en toen moest ik nog wachten. Zit daar een kwartier te wachten zegt de verpleegkundige ineens dat ik een nieuwe afpraak moet maken:( Blijkt dat de arts zich had vergist en niet was op komen dagen. Dus ik was nogal pissig, zeg dat dan meteen:x Nu moet ik over 2 weken weer gaan. Tis ook altijd iets daar.....

13. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Hahaha, sorry Maible moet toch een beetje lachen om CB. Ik ga daar echt niet graag naar toe. Het is dat het moet maar anders... Wij mogen 17 januari weer en dan 6 maanden pauze, heerlijk!

14. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    J'adore hoe plaats ik in vredesnaam mijn temp kaartje in mijn handtekening :(

15. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Irritant Maible!!! Het loopt ook altijd uit! Zit je daar met een ongeduldig kind. Wij hoeven gelukkig pas weer in juni.

16. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Maible Das echt bizar zeg! Gelukkig hebben wij het CB hier tegenover en ze zijn daar allemaal reuze aardig en gezellig. Dat ze je laten wachten voor niks...ook niet leuk voor je kleine boef!Wij hoeven haast nooit te wachten, maar ben meestal ook een van de eersten. Maar arts en verpleegkundige zijn zo leuk met kids..en zijn altijd heel positief...geen zorgen maken zeggen ze altijd. Kom hier maar naar CB;)

@ Quint Via Sharing (links in het menu) en dan Home Page web en dan zie je bovenin je link staan die je kan kopieren.

17. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    over een ruim kwartiertje komt MvM..ben benieuwd!!Net ff gedouched en ben nu zoooo moe ineens...en niet zo lekker...zou het liefst nu in bed ploffen haha! Leuk..zwangerskwaaltje erbij!:D

18. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Spannend Madeliefje!!!

19. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Madeliefje, fijn dat jullie wel goede ervaringen met het CB hebben. Hier helaas dus wat minder... Er is 1 verpleegkundige die wel ok is, maar die zie ik natuurlijk nooit.. De vorige keer hadden ze me ook al bijna ingeschreven voor een of andere voedingscursus. Dan kon ik met andere moeders gaan praten om ervaringen uit te wisselen over de eerste vaste voeding;) Ik heb er maar voor bedankt.. Dat vonden ze maar raar.

De zwangerschapskwaaltjes beginnen hier nu echt.. Ik ben al een paar dagen misselijk en sinds vanmorgen weer rode vlekjes in mijn gezicht. Vorige keer had ik ook vreselijke zwangerschapsacne.
    Madeliefje, jij hebt nu ook last van misselijkheid toch?

Edit; lees net je berichtje. Succes zo met MvM! Daarna lekker slapen;)

20. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Madeliefje, dank je wel, het is me nu wel gelukt dankzij je hulp!
    Is MvM veel gedoe? Veel succes!

Maible, bizar inderdaad. Hier dachten ze dat ik overbezorgd was toen ik zei dat ik vind dat de kleine laat is met het leren staan/lopen en wilden me psychologisch gaan begeleiden :$

Deel Deze Pagina